Telefon z Gps i wifi

Data: 2009-03-28 06:53:09
Autor: ...:::fi$her:::...
Telefon z Gps i wifi
Witam,
Proszę o pomoc>
poszukuję telefon na abonament z Gps i Wifi,
w jakiej sieci mógł bym dostać po atrakcyjnej cenie,
i jeszcze jedno,a mianowicie jak to jest z tymi mapami.
slyszałem że aby korzystać z Gps w tel. trzeba cały czas się ł±czyć i
płacić,
czy jest możliwo¶ć np wgrania do tel automapy lub innej aby ci±gle się
nie
ł±czyć i płacić?

--
....:::fi$her:::...

Data: 2009-03-28 13:57:36
Autor: Waldek Godel
Telefon z Gps i wifi
Dnia Sat, 28 Mar 2009 06:53:09 -0700 (PDT), ...:::fi$her:::... napisał(a):

[...]

http://42.pl/u/1AuA
punkt 3

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-28 15:13:29
Autor: osiek
Telefon z Gps i wifi
Waldek Godel pisze:
[...]

hmm waldku chodzi Ci o punkt:
Nie działaj na czyj±¶ szkodę.

czy też punkt:
Jak korzystać z tego dokumentu?

bo nie wiem jak Ty punkty liczysz ale żaden nie ma tutaj zastosowania, przynajmniej wg mnie. Zapewne chodziło Ci o to że powinien wcze¶niej przejrzeć archiwum grupy ale jako¶ Ci nie wyszło :P

Data: 2009-03-28 15:18:04
Autor: Bart
Telefon z Gps i wifi
Użytkownik osiek napisał:
hmm waldku chodzi Ci o punkt:
Nie działaj na czyjąś szkodę.

czy teĹĽ punkt:
Jak korzystać z tego dokumentu?

bo nie wiem jak Ty punkty liczysz ale żaden nie ma tutaj zastosowania, przynajmniej wg mnie. Zapewne chodziło Ci o to że powinien wcześniej przejrzeć archiwum grupy ale jakoś Ci nie wyszło :P

Pewnie o punkt 3 w części "B.IV. Usenet — grupy dyskusyjne" czyli "Zanim zadasz pytanie, przeszukaj archiwa grup dyskusyjnych. Być może ktoś już wcześniej zadał to pytanie."

Data: 2009-03-28 14:24:53
Autor: Waldek Godel
Telefon z Gps i wifi
Dnia Sat, 28 Mar 2009 15:18:04 +0100, Bart napisał(a):

Pewnie o punkt 3 w części "B.IV. Usenet — grupy dyskusyjne" czyli "Zanim zadasz pytanie, przeszukaj archiwa grup dyskusyjnych. Być może ktoś już wcześniej zadał to pytanie."

tak, skracarka niestety przycięła link bez mojej wiedzy, prawidłowy wygląda
tak:
http://taat.pl/netykieta/#B.IV

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-28 15:45:03
Autor: osiek
Telefon z Gps i wifi
Waldek Godel pisze:
[...]

tak już całŻiem OT poprawiasz innych walczysz jak z wiatrakami popełniając ten sam błąd niemalże: nie sprawdzasz tego co podajesz ;)

Data: 2009-03-29 14:00:02
Autor: Skorupa
Telefon z Gps i wifi
Waldek Godel pisze:
[...]

Panie Waldku!
Nie wiesz, ĹĽe tematy i pytania czasem siÄ™ dezaktualizujÄ…?
Ktoś pyta, to wypada mu odpowiedzieć a nie odsyłać niewiadomo gdzie!

WracajÄ…c do pytania.

Tu masz wyszukiwarkÄ™: http://www.gsmcenter.pl/szukajtel.php zaznacz interesujÄ…ce cie opcje i znajdziesz odpowiedni telefon. Potem sprawdzasz ktĂłry OP go ma i za ile.

Jeśli chodzi o programy do nawigacji to na Symbiana masz np Garmina XT, na telefony javove idealny jest naviexpert.

W pierwszym przypadku nie musisz się łączyć z netem i płacić za nawigację, ale musisz kupić program. W drugim przypadku program masz za darmo ale płacisz za połączenie GPRS i za wyznaczenie trasy.

Są jeszcze tel. z Windows Mobile, ale raczej będą sporo kosztować. Na nich zadziała Automapa. W tym przypadku jest identycznie jak z Garminem XT

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecieĹĽ do pracy autobusy

Data: 2009-03-30 10:07:43
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
Panie Waldku!
Nie wiesz, ĹĽe tematy i pytania czasem siÄ™ dezaktualizujÄ…?
Ktoś pyta, to wypada mu odpowiedzieć a nie odsyłać niewiadomo gdzie!

Kolega Waldek to typowy bojownik słusznej sprawy, szkoda tylko, że nie zauważa, że przez takich jak on, to archiwa grup wyglądają jak śmietnik.
Sam przeszukując archiwa wolałbym się natknąć 100 razy na to samo pytanie z dobrze udzieloną odpowiedzią, niż na 100 pytań, gdzie w 90 % zamiast odpowiedzi mam jakieś wypociny głupiomędrków na temat netykiety i wyszukiwarki google.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-30 10:13:16
Autor: Waldek Godel
Telefon z Gps i wifi
Dnia Mon, 30 Mar 2009 10:07:43 +0200, MariuszM napisał(a):

Kolega Waldek to typowy bojownik słusznej sprawy, szkoda tylko, że nie zauważa, że przez takich jak on, to archiwa grup wygl±daj± jak ¶mietnik.

¦mietnik robi± ci, którzy marnuj± kolejn± okazję siedzenia cicho i jeżeli
się zwraca uwagę w oczywistej sprawie robi± pod tym kilkana¶cie postów już
zupełnie nie zwi±zanych z niczym - a tu zrobiłe¶ literówkę, a link nie do
końca działa no i w końcu moje ulubione największe robienie ¶mietnika -
zwracanie uwagi, że zwracanie uwagi robi ¶mietnik. Jeste¶ tym samym podobny do modnego ostatnio wirusa komputerowego który
pierwsze co robi, to informuje użytkownika że komputer ma wirusy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-30 11:17:07
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
[...]

Nie¶miało chciałbym zwrócić uwagę, że robisz dokładnie to co zarzucasz innym :)

Dobra kończę w±tek i pozdrawiam,

Mariusz

Data: 2009-03-28 16:23:35
Autor: Titus Atomicus
Telefon z Gps i wifi
In article <1t4n3ny2rr8j7.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Sat, 28 Mar 2009 06:53:09 -0700 (PDT), ...:::fi$her:::... napisał(a):

> poszukuję telefon na abonament z Gps i Wifi,
[...]

http://42.pl/u/1AuA
punkt 3

A czy tam jest cos o iPhonie? I dlaczego jest be?

TA

Data: 2009-03-30 09:55:09
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi

O kolega Waldek :)
To ja się wł±czę i odpowiem w±tkotwórcy:
iPhone ma GPS i WiFi :)

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-29 11:47:27
Autor: Daniel
Telefon z Gps i wifi

[...]

Witaj, oczywi¶cie można korzystać z map zapisanych w pamięci telefonu - wszystko zależy od programu do nawigacji. Wcze¶niej korzystałem w ten sposób z noki e50 a póĽniej e65 i dodatkowego urz±dzenia gps, teraz mam samsunga omnia i przy systemie windows mobile wszystkie nokie z symbianem s± delikatnie mówi±c gorsze. Do tego dochodzi dobranie odpowiedniej baterii przez producenta - nokie trzeba było ładować ok 3 razy czę¶ciej niż samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale ponoć jeszcze gorzej. Omnie kupiłem za 49 zł w plusie przedłużaj±c umowę w listopadzie 2008, nie wiem jak kształtuje się jej cena obecnie i w jakich sieciach jest dostępna ale to łatwo sprawdzić. Pozdrawiam. Daniel.

Data: 2009-03-30 10:09:23
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale

To e51 ma wbudowany GPS?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-30 19:44:33
Autor: Daniel
Telefon z Gps i wifi

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqpurd$jjt$1atlantis.news.neostrada.pl...
samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale

To e51 ma wbudowany GPS?

Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS, przepraszam za bł±d.

pozdrawiam Daniel

Data: 2009-03-30 21:21:16
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS, przepraszam za bł±d.

Jest za to przygotowany do współpracy z zewnętrznym GPSem, st±d może takie wrażenie.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Telefon z Gps i wifi