Telefon z Gps i wifi

Data: 2009-03-29 11:47:27
Autor: Daniel
Telefon z Gps i wifi

poszukuję telefon na abonament z Gps i Wifi,
w jakiej sieci mógł bym dostać po atrakcyjnej cenie,
i jeszcze jedno,a mianowicie jak to jest z tymi mapami.
slyszałem że aby korzystać z Gps w tel. trzeba cały czas się łączyć i
płacić,
czy jest możliwość np wgrania do tel automapy lub innej aby ciągle się
nie
łączyć i płacić?

Witaj, oczywiście można korzystać z map zapisanych w pamięci telefonu - wszystko zależy od programu do nawigacji. Wcześniej korzystałem w ten sposób z noki e50 a później e65 i dodatkowego urządzenia gps, teraz mam samsunga omnia i przy systemie windows mobile wszystkie nokie z symbianem są delikatnie mówiąc gorsze. Do tego dochodzi dobranie odpowiedniej baterii przez producenta - nokie trzeba było ładować ok 3 razy częściej niż samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale ponoć jeszcze gorzej. Omnie kupiłem za 49 zł w plusie przedłużając umowę w listopadzie 2008, nie wiem jak kształtuje się jej cena obecnie i w jakich sieciach jest dostępna ale to łatwo sprawdzić. Pozdrawiam. Daniel.

Data: 2009-03-30 10:09:23
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale

To e51 ma wbudowany GPS?

--

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-03-30 19:44:33
Autor: Daniel
Telefon z Gps i wifi

Użytkownik "MariuszM" <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqpurd$jjt$1atlantis.news.neostrada.pl...
samsunga - nie wiem jak jest w modelach z wbudowanym gps (e51, n95 itp.) ale

To e51 ma wbudowany GPS?

Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS, przepraszam za błąd.

pozdrawiam Daniel

Data: 2009-03-30 21:21:16
Autor: MariuszM
Telefon z Gps i wifi
Dobre pytanie :) Sprawdziłem i faktycznie ten model nie ma GPS, przepraszam za błąd.

Jest za to przygotowany do współpracy z zewnętrznym GPSem, stąd może takie wrażenie.

--

pozdrawiam,
Mariusz

Telefon z Gps i wifi