Telefon z QWERTY do pisania

Data: 2010-02-05 02:38:28
Autor: Technolog
Telefon z QWERTY do pisania
Witam,

szukam telefonu, na którym możliwie komfortowo by się pisało (z
polskimi znakami) czasem nawet dłuższe teksty na fizycznej klawiaturze
QWERTY. Aktualnie mam Toshibę G900 (z poprawionym ROM-em) i z
klawiatury korzysta się w miarę wygodnie, jest wyraźny klik, klawisze
są wystarczająco duże. Wymagane WiFi i Bluetooth, mile widziany ekran
WVGA (minimum VGA, koniecznie dotykowy). Nie potrzebuję GPS w
telefonie.

Przyzwyczaiłem się do Windows Mobile, ale nie musi być ten system
(byle dało się przenieść kontakty, kalendarz, zadania i sms-y). Np.
HTC G1 odpada z powodu tej wypustki po prawej stronie, Nokie z powodu
niesymetrycznie ułożonej spacji wpuszczonej w trzeci rząd klawiatury
(musiałaby być minimum 4-rzędowa). Telefon ma mieć "normalne" wymiary,
odpada np. HTC Shift :)

Co do budżetu. Telefon chcę kupić za gotówkę. Gdyby okazało się, że
jakiś nowy model jest hiper-wygodny do pisania (np. SE X2? Nie miałem
jeszcze go w rękach), to mogę go rozważyć i wydać powyżej 2 tysięcy.
Natomiast wolałbym zamknąć się w okolicach 1500 (ale musi być z
fakturą). Może być to sprzęt używany.

Będę wdzięczny za sugestie.

Data: 2010-02-05 10:48:06
Autor: Waldek Godel
Telefon z QWERTY do pisania
Dnia Fri, 5 Feb 2010 02:38:28 -0800 (PST), Technolog napisał(a):

[...]

Rhodium aka Touch Pro2 aka MDA Vario V
I najlepiej od razu po zakupie ROM od HD2 (przystosowany nie oryginalny
oczywiście)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Telefon z QWERTY do pisania