Telefon z QWERTY do pisania

Data: 2010-02-05 10:48:06
Autor: Waldek Godel
Telefon z QWERTY do pisania
Dnia Fri, 5 Feb 2010 02:38:28 -0800 (PST), Technolog napisał(a):

Witam,

szukam telefonu, na którym możliwie komfortowo by się pisało (z
polskimi znakami) czasem nawet dłuższe teksty na fizycznej klawiaturze
QWERTY. Aktualnie mam Toshibę G900 (z poprawionym ROM-em) i z
klawiatury korzysta się w miarę wygodnie, jest wyraźny klik, klawisze
są wystarczająco duże. Wymagane WiFi i Bluetooth, mile widziany ekran
WVGA (minimum VGA, koniecznie dotykowy). Nie potrzebuję GPS w
telefonie.

Przyzwyczaiłem się do Windows Mobile, ale nie musi być ten system
(byle dało się przenieść kontakty, kalendarz, zadania i sms-y). Np.
HTC G1 odpada z powodu tej wypustki po prawej stronie, Nokie z powodu
niesymetrycznie ułożonej spacji wpuszczonej w trzeci rząd klawiatury
(musiałaby być minimum 4-rzędowa). Telefon ma mieć "normalne" wymiary,
odpada np. HTC Shift :)

Rhodium aka Touch Pro2 aka MDA Vario V
I najlepiej od razu po zakupie ROM od HD2 (przystosowany nie oryginalny
oczywiście)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Telefon z QWERTY do pisania