Telefon z WM 6.1 lub 6.5

Data: 2012-02-02 09:17:54
Autor: zho
Telefon z WM 6.1 lub 6.5

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4f27a8c7$1news.home.net.pl...
Witam,

Nikt nie odpowiedział na moje pytanie o telefon, łatwo synchronizujący książkę adresową i kalendarz w unicode - moje wymogi okazały się zbyt niszowe. Po poszukiwaniach i pewnych eksperymentach sam sobie odpowiedziałem - niestety, na razie należy pozostać przy starym Windows Mobile. W związku z tym mam pytanie - czy ktoś zna niezbyt stare modele z WM 6.1 lub 6.5 (żeby dało się znaleźć nówkę) z długo działającą baterią? Powiedzmy co najmniej 4-5 dni przy niezbyt intensywnym używaniu?

Omnia Lite, 3-4 dni przy normalnym uzytkowaniu.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Telefon z WM 6.1 lub 6.5