Telefon z androidem - obsługa via pc

Data: 2015-09-06 15:23:07
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Mam tel z androidem 4,4 bez mozliwości obsługi via ekran (uszkodzenie obudowy)

Czy mozna jakos obsługiwac ten telefon via PC?
Chciałbym dwie sprawy - wykorzystywać go jako modem GSM, chciałbym tez podejrzec smsy.

Da sie?

Data: 2015-09-06 16:00:51
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

A zeby być dokładniejszy - nie działa dolna czesc ekranu oraz przyciski (home oraz lewy i prawy), przez co nie moge wejsc w smsy, aplikacje (skrot jest na dole na pasku), jak juz cos włacze to nie moge wyjsc z aplikacji etc.

Data: 2015-09-07 12:33:35
Autor: Trybun
W dniu 2015-09-06 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Jak nie możesz wejść do ustawień/menu  to  chyba sprzęt nadaje się już tylko do śmietnika.

Data: 2015-09-07 16:00:40
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Użytkownik Trybun ilih@jachu.ru ...

[...]

Moge:
- klikac górną czesc monitorka
- niestety po obroceniu nie dzieje sie automatyczny rotate w ten sposób zeby wejscie do programów było na srodku
- moge zjechac górna belke na dół - tam jest dostep do ustawien
- jak mi wyskoczy jakis komunikat to pewnie bede mogł zaakceptowac jakies polaczenie
- mam na nim zainstalowanego teamviewera - tylko nie wiem skad podejrzec numer...
- sa jakies programy ale jak wejsc do sklepu googla skoro nie mam wyciagnietego na pulpit skrótu...

Na razie kupiłem przejsciówke zeby podejrzec myszke, ale podejrzewam, ze bez OTG myszka nie zadziała - spróbowac warto bo przejsciowka kosztuje 5zł :)

Data: 2015-09-08 15:10:00
Autor: Trybun
W dniu 2015-09-07 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

:)

To niewiele. Ale gdyby się udało z tą myszą, to zainstaluj na kompie i telefonie program MyPhoneExplorer  i SMSy można obsługiwać.

Data: 2015-09-08 16:00:25
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Użytkownik Trybun ilih@jachu.ru ...

To niewiele. Ale gdyby się udało z tą myszą, to zainstaluj na kompie i telefonie program MyPhoneExplorer  i SMSy można obsługiwać.

Mnie tylko chodzi o odczytanie starych smsów. :)
Ale dzieki - korzystałem z MPE chyba jeszcze za czasow telefonów nie smartfonów :)

Data: 2015-09-07 12:39:08
Autor: atm
On 2015-09-06 18:00, Budzik wrote:
[...]

Szukales w sklepie aplikacji typu remote? Byc moze znajdziesz jakas, ktora rozwiaze Twoj problem. Moze tez warto poszukac innej aplikacji ktora przesnienie/zduplikuje niedostepne przyciski lub oboroci ekran o 180st? Probowales dzialac w trybie landscape?

Data: 2015-09-07 16:00:40
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Użytkownik atm _@vp.pl ...

[...]

aplikacje sa ale takie gdzie musisz klienta zainstalowac najpierw na komórce.
A jak mam to zrobic jak nie moge wejsc w programy bo skrot jest na dole a akurat tam nie mam klikalnosci? Moze jakis inny sposób?

Obracanie działa w aplikacjach tylko o 90 stopni, ale niestety na pulpicie nie działa w ogóle.

Landscape? Juz doczytuje co to jest :)

Data: 2015-09-07 18:12:35
Autor: atm
Telefon z androidem - obsługa via pc

Obracanie działa w aplikacjach tylko o 90 stopni, ale niestety na pulpicie
nie działa w ogóle.

Landscape? Juz doczytuje co to jest :)

Nie szukaj, to wlasnie obracanie o 90st, do poziomu.

Data: 2015-09-08 13:58:52
Autor: Marek
On Sun, 6 Sep 2015 16:00:51 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Dotyk nie działa czy ekran czarny? Jak tylko dodtk to podłącz  mysz usb.

--
Marek

Data: 2015-09-08 16:00:25
Autor: Budzik
Telefon z androidem - obsługa via pc
Użytkownik Marek fake@fakeemail.com ...

[...]

Dotyk i to tylko na czesci ekranu.
O myszce pisałem w innym poscie - zamówiłem przejsciówke i czekam, aczkolwiek podejrzewam, ze moze nie zadziałac bo to chyba tylko w telefonach z OTG?
A moj chyban ie ma... Sprawdze :)

Data: 2015-09-12 11:00:30
Autor: Budzik
[...]

Nie ma i niestety nie zadziałało.
Mysle o jeszcze jednej rzeczy - rozkrecic, wyjąc z obudowy i po prostu obsłuzyc sam ekran bez ochronnej szybki - zadziała tak?
W sumie nic wiecej nie zepsuje wiec... :)

Data: 2015-09-12 13:33:19
Autor: atm
[...]

Ale ta ochronna szybka to chyba digitizer, co?
Sugeruje spojrzec na Allegro w jakich cenach chodza, moze sie okazac groszowa sprawa.

Data: 2015-09-12 14:00:19
Autor: Budzik
[...]

Nie wiem, na allegro nie znalazłem czesci zamiennych.
Dzwoniłem do producenta - chetnie wymienia sami - cena to 245zł + przesyłka, czesci zamiennych nie sprzedają. Przy cenie telefonu 330zł to wolę kupić drugi i mieć zamienna baterię i parę częsci zamiennych :))))

Telefon z androidem - obsługa via pc