Telefon z autouzupełnianiem

Data: 2011-09-19 00:26:26
Autor: tall_30
Telefon z autouzupełnianiem
Szanowna Grupo.
Pracuje jako kupiec i dzwonie do mnóstwa firm codziennie.
Szukam taniego telefonu najlepiej Nokii z wytrzymałą baterią i funkcją
polegającą na tym że.
Znalazłem w Panoramie Firm potencjalnego dostawce dzwonie do Gościa.
Póżniej szukam w innym miejscu kontaktu. Wykrecam numer. O już
dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
"autouzupełnianie".

Z góry dziekuje

Data: 2011-09-19 09:49:44
Autor: dwr
W dniu 2011-09-19 09:26, tall_30 pisze:
[...]

Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio wybieranymi już nie pamiętam.

Data: 2011-09-19 10:19:54
Autor: adamcze
Telefon z autouzupełnianiem

Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio
wybieranymi już nie pamiętam.

W Samsungu B2100 Solid dziala z ostatnio wybieranymi numerami. Zaczynasz wpisywać poczatek numeru a telefon na dole wyswietlacza "podpowiada" reszte numerow zaczynajacych sie tak samo.

Data: 2011-09-19 02:41:33
Autor: tall_30
On 19 Wrz, 10:19, adamcze <marcinadam...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

wpisywać poczatek numeru a telefon na dole wyswietlacza "podpowiada"
reszte numerow zaczynajacych sie tak samo.

Wiem (mam taki)
A jakies inne telefony?

Data: 2011-09-19 10:49:26
Autor: Waldek Godel
Telefon z autouzupełnianiem
Dnia Mon, 19 Sep 2011 02:41:33 -0700 (PDT), tall_30 napisał(a):

Wiem (mam taki)
A jakies inne telefony?

Standardowa funkcja w Windows Mobile Standard, wyszukiwał nawet w środku
imienia/nazwiska/nazwy, niestety, WM był za mało ajfonowany i został
zabity.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2011-09-19 11:48:00
Autor: Pan Piskorz
Telefon z autouzupełnianiem
W dniu 2011-09-19 11:41, tall_30 pisze:
A jakies inne telefony?

zte blade,
może być to dowolny fragment numeru lub nazwy,
pewnie w innych androidach jest podobnie,

P.

Data: 2011-09-19 15:42:20
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości news:4e76f3fd$1news.home.net.pl...
Takie coś miałem w prostym Samsungu zserii SOlid.
Działąło to na pewno z numerami z książki telefonicznej a czy z ostatnio wybieranymi już nie pamiętam.

W SE C902 to działała bez problemu. Po wpisaniu paru cyfr mamy numery na które ostatnio dzwoniliśmy i zaczynają się tak samo.
Nie wiem tylko ile to czasu pamiętało.

Leszek Kowalski

Data: 2011-09-19 08:06:44
Autor: tall_30
Telefon z autouzupełnianiem
Czyli Noki takiej nie znajde?

Data: 2011-09-19 11:59:11
Autor: Dominik & Co
Telefon z autouzupełnianiem
W dniu 19-09-2011 09:26, tall_30 rzecze:

dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
"autouzupełnianie".

Jeśli chodzi o sam numer, to Samsung E250 fabrycznie tak ma.
Wpisywana sekwencja może być dowolnym fragmentem numeru.

Na Symbiana potrafi to np. darmowy Yolou Address Book-
wyszukiwanie w trybie gotowości po fragmencie numeru
lub nazwy (T9).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 03:18:16
Autor: tall_30
Telefon z autouzupełnianiem
On 19 Wrz, 11:59, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagma...@com.invalid> wrote:
> [...]

Na Symbiana potrafi to np. darmowy Yolou Address Book-
wyszukiwanie w trybie gotowości po fragmencie numeru

Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
bez systemu operacyjnego
bez ekranu dotykowego
bez super aparatu
bez 200 GB RAM-u
i tego typu badziewia

który by coś takiego umiał.

Data: 2011-09-19 12:36:07
Autor: Dominik & Co
Telefon z autouzupełnianiem
W dniu 19-09-2011 12:18, tall_30 rzecze:

Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
bez systemu operacyjnego
bez ekranu dotykowego
bez super aparatu
bez 200 GB RAM-u
i tego typu badziewia

Nie rozumiesz. Sprawdź, co to jest Samsung E250, a potem pisz.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 18:52:39
Autor: Bydlę
On 2011-09-19 12:18:16 +0200, tall_30 <suryga@gmail.com> said:

[...]

Żle rozumiesz. Zwykłe telefony tak mają. Tzn. zwykłe samsungi...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-20 19:43:47
Autor: Pendrive
Telefon z autouzupełnianiem
kazdy telefon ma system operacyjny

Data: 2011-09-21 19:40:49
Autor: Grzexs
[...]

LG GU230. W trybie kontakty możesz podawać zarówno litery, od których zaczyna się nazwa kontaktu w książce telefonicznej, jak i cyfry, od których zaczyna się numer kontaktu. Tą metodą można np. znaleźć wszystkich, których numery rozpoczynają się określoną sekwencją cyfr. Wada - numery +48XXXXXXXXX i XXXXXXXXX to dla tej funkcji dwa różne numery.
--
Grzexs

Data: 2011-09-19 12:56:05
Autor: Ryszard C

Użytkownik "tall_30" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:c2f39ce1-b70b-477c-b564-37907b83faafhg2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ma to Sony...C702, którego miałem. Aktualnie mam Nokie 6700 i niestety nie ma.

Pozdrawiam Rycho

Telefon z autouzupełnianiem