Telefon z autouzupełnianiem

Data: 2011-09-19 11:59:11
Autor: Dominik & Co
Telefon z autouzupełnianiem
W dniu 19-09-2011 09:26, tall_30 rzecze:

dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
"autouzupełnianie".

Jeśli chodzi o sam numer, to Samsung E250 fabrycznie tak ma.
Wpisywana sekwencja może być dowolnym fragmentem numeru.

Na Symbiana potrafi to np. darmowy Yolou Address Book-
wyszukiwanie w trybie gotowości po fragmencie numeru
lub nazwy (T9).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 03:18:16
Autor: tall_30
Telefon z autouzupełnianiem
On 19 Wrz, 11:59, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagma...@com.invalid> wrote:
> [...]

Na Symbiana potrafi to np. darmowy Yolou Address Book-
wyszukiwanie w trybie gotowości po fragmencie numeru

Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
bez systemu operacyjnego
bez ekranu dotykowego
bez super aparatu
bez 200 GB RAM-u
i tego typu badziewia

który by coś takiego umiał.

Data: 2011-09-19 12:36:07
Autor: Dominik & Co
Telefon z autouzupełnianiem
W dniu 19-09-2011 12:18, tall_30 rzecze:

Rozumiem że nie ma zwykłego telefonu
bez systemu operacyjnego
bez ekranu dotykowego
bez super aparatu
bez 200 GB RAM-u
i tego typu badziewia

Nie rozumiesz. Sprawdź, co to jest Samsung E250, a potem pisz.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-09-19 18:52:39
Autor: Bydlę
On 2011-09-19 12:18:16 +0200, tall_30 <suryga@gmail.com> said:

[...]

Żle rozumiesz. Zwykłe telefony tak mają. Tzn. zwykłe samsungi...
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-20 19:43:47
Autor: Pendrive
Telefon z autouzupełnianiem
kazdy telefon ma system operacyjny

Data: 2011-09-21 19:40:49
Autor: Grzexs
[...]

LG GU230. W trybie kontakty możesz podawać zarówno litery, od których zaczyna się nazwa kontaktu w książce telefonicznej, jak i cyfry, od których zaczyna się numer kontaktu. Tą metodą można np. znaleźć wszystkich, których numery rozpoczynają się określoną sekwencją cyfr. Wada - numery +48XXXXXXXXX i XXXXXXXXX to dla tej funkcji dwa różne numery.
--
Grzexs

Telefon z autouzupełnianiem