Telefon z autouzupełnianiem

Data: 2011-09-19 12:56:05
Autor: Ryszard C
Telefon z autouzupełnianiem

Użytkownik "tall_30" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:c2f39ce1-b70b-477c-b564-37907b83faafhg2g2000vbb.googlegroups.com...
Szanowna Grupo.
Pracuje jako kupiec i dzwonie do mnóstwa firm codziennie.
Szukam taniego telefonu najlepiej Nokii z wytrzymałą baterią i funkcją
polegającą na tym że.
Znalazłem w Panoramie Firm potencjalnego dostawce dzwonie do Gościa.
Póżniej szukam w innym miejscu kontaktu. Wykrecam numer. O już
dzwoniłem!!!. Na ekranie pojawiaja sie numery zaczynające sie od
sekwencji którą ja zaczynam wpisywać, W przeglądalkach nazywa się to
"autouzupełnianie".

Z góry dziekuje

Ma to Sony...C702, którego miałem. Aktualnie mam Nokie 6700 i niestety nie ma.

Pozdrawiam Rycho

Telefon z autouzupełnianiem