Telefon z dual sim.

Data: 2012-10-13 06:15:27
Autor: pocztapiotrka@tlen.pl
Telefon z dual sim.
WItam,

Szukam telefonu z opcja dual sim. Obecnie posiadam ASHA 200 ale nie speni moich oczekiwa (niska jako rozmw, zanikajce kontakty, easy swap). Nie musi by to suchawka z klawiatur qwerty. Najwaniejsze eby sprawnie dziaa i bya moliwo SOFTWAROWEGO wyczania karty sim jeeli w ogle taki telefon istnieje. Czy kto z Was uywa moe HUAWEI G5500 lub motorole EX115 i moe co o nich napisa ? Bd bardzo wdziczny za wszelkie uwagi.

Data: 2012-10-13 15:30:54
Autor: P.B.
Telefon z dual sim.
On Sat, 13 Oct 2012 06:15:27 -0700 (PDT), "pocztapiotrka@tlen.pl" <pocztapiotrka25@gmail.com> wrote:
 z Was używa może HUAWEI G5500 lub motorole EX115 i może coś o nich=

Ja mam G5510. Karty SIM można włączać i wyłączać w ustawieniach. Świetna bateria, dobra jakość dźwięku telefonu i mp3. Książkę telefoniczną można sobie wybrać SIM1 SIM2 telefon. Całkiem fajny sprzęt. Jedyna wada, to że nie można przywiązać kontaktu do karty SIM i jeżeli obie karty są włączone, to telefon przed każdym połączeniem pyta której karty ma użyć. Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli jedna karta rozmawia, to druga jest poza zasięgiem.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-13 08:52:03
Autor: Pszemol
Telefon z dual sim.
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.2905053563824069746news.task.gda.pl...
Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli jedna karta rozmawia, to druga jest poza zasięgiem.

A co z trybem czuwania na rozmowę przychodzącą lub SMS?

Data: 2012-10-13 16:32:27
Autor: P.B.
Telefon z dual sim.
On Sat, 13 Oct 2012 08:52:03 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
> Oczywiście moduł GSM jest jeden i jeżeli jedna karta rozmawia, to
druga
> jest poza zasięgiem.e

A co z trybem czuwania na rozmowę przychodzącą lub SMS?

W trybie czuwania obie karty są aktywne cały czas. Rozmowa czy SMS przyjdą normalnie. Jedynie w sytuacji gdy rozmawiasz z jednej karty ona zawłaszcza dla siebie moduł GSM i odcina drugą od sieci. Teraz tak robią wszystkie telefony dual sim. Antyczne Samsungi miały dwa moduły GSM, dwa numery IMEI i podczas rozmowy z jednej karty druga mogła informować o połączeniu przychodzącym na jej numer albo odebrać SMSa.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-13 21:03:58
Autor: bolo
Telefon z dual sim.
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.6424532069913789642news.task.gda.pl...
Antyczne Samsungi miały dwa moduły GSM, dwa numery IMEI i podczas rozmowy z jednej karty druga mogła informować o połączeniu przychodzącym na jej numer albo odebrać SMSa.

Dlaczego zrezygnowano z tego rozwiązania, bateria za szybko się zużywała?

Data: 2012-10-13 21:22:25
Autor: P.B.
Telefon z dual sim.
On Sat, 13 Oct 2012 21:03:58 +0200, "bolo" <bolo@polbox.pl> wrote:
Dlaczego zrezygnowano z tego rozwiązania, bateria za szybko się
zużywała?

Koszty, koszty, koszty.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-13 14:28:53
Autor: Pszemol
Telefon z dual sim.
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.4595257299759293651news.task.gda.pl...
On Sat, 13 Oct 2012 21:03:58 +0200, "bolo" <bolo@polbox.pl> wrote:
Dlaczego zrezygnowano z tego rozwiązania, bateria za szybko się zużywała?

Koszty, koszty, koszty.

Plus niepotrzebne są dwa moduły bo nie będziesz prowadził
dwu rozmów jednocześnie, prawda?
A jeśli da się jednym modułem utrzymywać standby dla dwu
różnych numerów to rozwiązanie jest spełniające wymagania.

Data: 2012-10-13 23:23:41
Autor: P.B.
Telefon z dual sim.
On Sat, 13 Oct 2012 14:28:53 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
> [...]

A jeśli da się jednym modułem utrzymywać standby dla dwu
różnych numerów to rozwiązanie jest spełniające wymagania.

No nie całkiem. Ja bardzo często prowadzę jedną rozmowę, zawieszam ją gdy widzę połączenie oczekujące, załatwiam sprawę z drugim rozmówcą i wracam do pierwszego. I to wszystko w ramach jednego numeru i jednej karty SIM. Tym bardziej byłoby miło gdyby taka funkcjonalność była dla urządzenia dual sim. W końcu dobrze byłoby widzieć podczas jakiejś dłuższej prywatnej rozmowy o d... Marynie, że na służbowy numer dzwoni nasz szef.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-14 04:54:48
Autor: Pszemol
Telefon z dual sim.
P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
[...]

Strasznie tego stylu nie lubię... Jeszcze gdybys miał jakies finansowe
korzysci z nierozlaczania rozmowy... A tak to marnujesz tą minutę-dwie z
życia tej osoby odwieszonej jakbys nie mógł spokojnie odpowiedziec szefowi
i bez pospiechu oddzonic do pierwszego rozmowcy...

Data: 2012-10-15 10:52:57
Autor: tck
Telefon z dual sim.

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k5dgio$cf0$1dont-email.me...
P.B. <pbernat@wp.pl> wrote:
[...]

co nie zmienia faktu ze na jednomodulowym dual simie tego nie zrobi...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-10-14 01:33:35
Autor: Animka
Telefon z dual sim.
W dniu 2012-10-13 15:30, P.B. pisze:
[...]

Ja mam tak jakby wszystko w jednym. Niezaleznie jaką jaką sieć wybiorę. Nie trzeba się o nic martwić, tylko o to, żeby zadzwonić z tej sieci co się chce.

--
animka

Data: 2012-10-14 09:00:45
Autor: pocztapiotrka25
Telefon z dual sim.
W dniu sobota, 13 padziernika 2012 15:30:59 UTC+2 uytkownik P. B. napisa:
On Sat, 13 Oct 2012 06:15:27 -0700 (PDT), "pocztapiotrka@tlen.pl" <pocztapiotrka25@gmail.com> wrote:

>  z Was uywa moe HUAWEI G5500 lub motorole EX115 i moe co o nich> Ja mam G5510. Karty SIM mona wcza i wycza w ustawieniach. wietna bateria, dobra jako dwiku telefonu i mp3. Ksik telefoniczn mona sobie wybra SIM1 SIM2 telefon. Cakiem fajny sprzt. Jedyna wada, to e nie mona przywiza kontaktu do karty SIM i jeeli obie karty s wczone, to telefon przed kadym poczeniem pyta ktrej karty ma uy. Oczywicie modu GSM jest jeden i jeeli jedna karta rozmawia, to druga jest poza zasigiem.

-- Pozdrawiam, P.B.

Jak dugo uywasz tego modelu?? Czy miae z nim jakie problemy techniczne, reklamacje a jeli tak to jak dziaa serwis?? Czy pisanie sms'ow jako zasadniczo roni si od noki??

Dzikuj wszystkim za wpisy.

Data: 2012-10-14 21:02:17
Autor: P.B.
Telefon z dual sim.
On Sun, 14 Oct 2012 09:00:45 -0700 (PDT), pocztapiotrka25@gmail.com wrote:
Jak długo używasz tego modelu?? Czy miałeś z nim jakieś problemy =
techniczne, reklamacje a jeśli tak to jak działa serwis?? Czy
pisanie s=
ms'ow jakoś zasadniczo rożni się od noki??

Mam go od miesiąca. Mało go używam, bo jest rezerwą dla innego telefonu i numerem do specjalnych zastosowań. Smsy pisze się dziwnie - jest słownik, ale to nie jest T9 tylko jakiś inny wynalazek. Ja mało piszę i prościej było mi pisać bez słownika niż uczyć się obsługi tego. Słownik jest po polsku i można wybrać czy ma używać polskich znaków. Ogólnie telefon ładnie wygląda, ale w obsłudze przypomina jakiegoś zabytkowego SE albo Siemensa. Ładowany jest przez mikrousb, słuchawki 3,5mm co jest wielką zaletą. Jako dzwonek można ustawić dowolną mp3 z karty. Ale tylko dzwonek ogólny - dzwonki kontaktów można wybrać z 8 obleśnych wbudowanych. Inną irytującą cechą jest konieczność potwierdzania podłączenia zestawu BT - każdy inny telefon pozwalał ustawić automatyczne parowanie z zestawem, a temu zawsze trzeba kliknąć OK.
Ogólnie straszny biedafon ale z dual SIM, rewelacyjną baterią i BT. Ja zapłaciłem 180 PLN za nowy i to jest uczciwa cena za taki wynalazek. Jeżeli piszesz dużo SMSow, to zastanowiłbym się nad Samsungiem 2222. Cena podobna, ale za to QWERTY.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-13 20:56:40
Autor: sunwick
Telefon z dual sim.
mam samsunga b5512 - po przesiadce z samsunga c5212 bylem lekko
zniesmaczony tym ze 1 karta jest poza zasiegiem jak rozmawiam z
2giej... ale po 3 miesiacach stwierdzam ze w ogole mi to nie
przeszkadza.
wiec - chyba polecam :)

Telefon z dual sim.