Telefon z dual sim i UMTS

Data: 2011-01-16 10:53:37
Autor: kashmiri
Telefon z dual sim i UMTS
Marcin Kocur <marcin2006@gmail.com.wytnij> dared to write:
Witam szanownych grupowiczów

Po kilkugodzinnym przekopywaniu muszę w końcu zapytać: jakie w ogóle są
telefony z dual-simem i UMTS? Przyzwyczaiłem się już do mojego Huaweia
U121 (kupionego za 80zł w komisie), że przez UMTS mam lepszą jakość i
rozmowy wideo. Tylko że w porównaniu z Nokią 3310 to on dosyć wolny
jest i niewygodny w obsłudze. Nie ma też dual sima, a chciałbym tę
funkcjonalność mieć.

Aha, wydaje mi się, że dual sim w telefonie jest o tyle lepszy od płytki
z allegro za 10zł, że obie karty są jednocześnie zalogowane do sieci.
Być może mam nieścisłe informacje.

Masz np. taki:
http://www.amazon.co.uk/I9-Quadband-Standby-Unlocked-networks/dp/B0029CC5HS

Ale zobacz na recenzje......

Data: 2011-01-16 08:55:05
Autor: ..::Wiskoler::..
Telefon z dual sim i UMTS
Dnia Sun, 16 Jan 2011 10:53:37 +0500, kashmiri napisał(a):

http://www.amazon.co.uk/I9-Quadband-Standby-Unlocked-networks/dp/B0029CC5HS

On pracuje dłużej niż do pierwszego uruchomienia?

IMHO: dostałem ostatnio takiego do łapek by go uruchomić, nabywcy udało się
tylko raz zobaczyć ekran startowy. Mnie dwa razy. Tel umarł z niwiadomego
powodu. Jak podłączyć ładowarkę "na krótko" do baterii to da radę ją
załadować, ale na dłuższą metę takie rozwiązanie jest nie do przyjęcia. --
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz dzwoni do Schellenberga i melduje:
- Parteigenosse Schellenberg, w tajnym sejfie Bormanna odkryłem dwie
butelki
"Stolicznej".
- A co wy, Issajew, myślicie, że tylko wy tęsknicie za ojczyzną?

Telefon z dual sim i UMTS