Telefon z ekranem dotykowym

Data: 2009-05-10 22:11:35
Autor: Daniel
Telefon z ekranem dotykowym

Użytkownik "skaruzg" <skaruzgWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.0000077a.4a071a4dnewsgate.onet.pl...
Witam

Na codzień używam 3-letniej Nokii 6230i (i Mio 560 do nawigacji) i przyszedł
czas na zmiany. Nie jestem na bieżąco z telefonami stąd prośba o doradzenie.
Szukam telefonu który koniecznie będzie miał:
- ekran dotykowy
- GPS i możliwość uruchomienia Automapy

Prawie koniecznie
- wifi (do czytania www na kanapie)
- czytnik PDF (j.w.)
- muzyka przez głośnik (jako zmiennik MP3 playera), jakość wystarczy znośna,
przez słuchawki powinna być lepsza

Mile widzialne
- wejście słuchawkowe na minijack, jak nie będzie to zostanie stosowanie
przejściówki
- bateria wytrzymująca min. 2 dni przy dzwonieniu 15 min. dziennie i
sporadycznym korzystaniu z MP3
- ładowanie przez USB (wygodniej mi podpiąć do laptopa w biurze niż targać
ładowarkę)

Nie chcę zwykłej zwykłej klawiatury ani aparatów typu slide.

Nie wspominam o dodatkach typu BT, dyktafon bo przy takim telefonie powinny być
standardem.

Cena na chwilę obecną nie gra większej roli, chociaż wolałbym nie przekroczyć
2500 zł. Z tego co znalazłem ekran dotykowy mają HTC (który model wart uwagi?),
Samsung Omnia. Coś jeszcze?

--

Miałem prawie identyczne potrzeby i przedłużyłem umowę z plusem biąrąc SAMSUNG-a OMNIA - polecam gorąco, po noki bardzo miłe zaskoczenie, że bateria może wytrzymać dłużej niż jeden dzień (bardzo dużo rozmawiam) a do tego większość programów do nawigacji chodzi idealnie. Mam ten telefon od ponad pół roku i szczeże polecam. Pozdrawiam Daniel.

Data: 2009-05-10 23:51:57
Autor: topek
[...]
A ja bawilem sie omnia i strasznie mnie irytowal ten telefon.
Bardzo czuly akcelerometr (czy jak to sie nazywa). Co chwile zmienial orientacje.
Mulil sie dziwnie.
iGo8 na tej omni wygladal slabo (rozdzialka) na moim palmofonie z VGA wygladal sporor lepiej

Ja bym bral HTC touch HD albo poczekal na diamonda 2 :)
Obecnie uzywam etena x500+ (od poltora roku) i nizebyt polecam (straszny mul, ale poza tym ok).

Bawilem sie HTC HD z 15 minut i bylem mile zaskoczony.
Ale i tak bym bral iPhone gdyby dalo sie na tym jakis sensowny soft nawigacyjny (igo, tomtom) odpalic.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Telefon z ekranem dotykowym