Telefon z ekranem dotykowym

Data: 2009-05-11 11:05:17
Autor: Jan Strybyszewski
Telefon z ekranem dotykowym

Cena na chwilę obecną nie gra większej roli, chociaż wolałbym nie przekroczyć
2500 zł. Z tego co znalazłem ekran dotykowy mają HTC (który model wart uwagi?),
 Samsung Omnia. Coś jeszcze?

iphone rzecz jasna niz lepszego do WWW nie znajdziesz.

Data: 2009-05-11 13:28:05
Autor: skaruzg
> [...]

>  Samsung Omnia. Coś jeszcze?

iphone rzecz jasna niz lepszego do WWW nie znajdziesz.

Dzięki za sugestię, ale z uwagi na brak możliwości uruchomienia Automapy jak i
innych wad o których czytałem na tej grupie i forach iPhone jest skreślony.

Data: 2009-05-11 15:10:35
Autor: Atlantis
Jan Strybyszewski pisze:

iphone rzecz jasna niz lepszego do WWW nie znajdziesz.

Kwestia głównie softu - jak dla mnie ten cały multitouch nie ma aż tak fundamentalnego znaczenia. Producenci oprogramowania pod WM ścigają mobilne Safari. Na pewno prędzej pojawią się stabilne wersje takowych przeglądarek na WM niż porządna nawigacja z polskimi mapami na iPhone. ;)

Data: 2009-05-13 10:01:34
Autor: Jan Strybyszewski
Atlantis pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Oj ... a ja ci powiem ze "nawigacja na iphonie bedzie wczesniej niz WM7.

Data: 2009-05-13 12:37:29
Autor: Noe Bat
Telefon z ekranem dotykowym

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl>

[...]

Jak będzie to się nad nią pochylimy ... albo nie

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-05-14 11:23:09
Autor: Atlantis
Jan Strybyszewski pisze:

Oj ... a ja ci powiem ze "nawigacja na iphonie bedzie wczesniej niz WM7.

Na razie mamy WM6.x na którym nawigacja sprawdza się znakomicie, a programów masz sporo do wyboru.
Hmm... Posiadasz jakieś informacje odnośnie tego, że stary soft będzie niekompatybilny WM7? Jeśli nawet, to producenci oprogramowania zapewne dołożą wszelkich starań by to naprawić. ;)

Telefon z ekranem dotykowym