Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze

Data: 2011-12-20 12:22:28
Autor: BearBag
Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze
Witam
Poszukuje telefonu do 300-350zł (ewentualnie używka).
Co musi mieć:
-przyzwoitą baterie - min 3dni
-klawiature standardową, żadny dotykowiec czy qwerty.
-niewielkie gabaryty i w miare nowoczesny wyglad
-BT. aparat
-raczej Nokia ze wzgledu na przywiązanie do jako takiej marki
Co może mieć:
-system operacyjny, jest mi to obojetne
-podobnie gps,wifi i inne gadzety
Prosze o pomoc.
Poprzedni telefon to n5310 i bylem super zadowolony.

Data: 2011-12-20 22:13:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 20 Dec 2011 12:22:28 -0800 (PST), BearBag napisał(a):

[...]

Nokia 3109 classic. Albo 3110, ma dodatkowo aparat foto i radio (i jedno i
drugie ch...e). Zaleta jest zwykłe złącze mini USB, więc wszędzie podłączysz. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-12-21 11:57:15
Autor: Tomasz Tybusz
W dniu 2011-12-20 21:22, BearBag pisze:
[...]
Samsung GT-E2370
Bateria starcza na około miesiąc, to nie pomyłka, sam używam, także formowanie tej baterii to zadanie na przynajmniej kwartał ;)
Ma kamerkę, co prawda kiepską ale ma, BT, dodatkowo slot na kartę pamięci i odtwarzacz MP3, ale to tylko bajer i sam nie używam.
Zapomnisz, gdzie ostatni raz zostawiłeś ładowarkę :)

Data: 2011-12-21 23:22:49
Autor: BearBag
Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze

> Poprzedni telefon to n5310 i bylem super zadowolony.

Samsung GT-E2370

ojciec ją ma, kilka razy była w serwisie,  zawsze ten sam powód:
rozmówca słyszy pogłos, odbicie swoich słów. Po naprawie jest ok przez
kilka tygodni i znowu to samo. Potem doczytałem że prawie każdy
egzemplarz to ma. Niestety gwarancja mu sie skonczyła a telefon psuje
sie coraz gorzej.

Nokia 3110 to byłby raczej krok wstecz w stosunku do 5310 a E52 to
najbardziej nieudany telefon z serii E (sam nie używałem ale czytałem
opinie na mgsm), podobno niekonczące sie zwiechy i awarie.

Data: 2011-12-22 10:35:24
Autor: Mateusz
[...]

Co - jako juz ponad roczny uzytkownik 2 egzemplarzy e52 - moge zdementowac.

Zwiechy... byla moze jedna, z awarii odnotowalem wyrwanie jednego klawisza na klawiaturce (tego wystajacego) jak upychalem na sile telefon w ciasne spodnie.

Moze mam szczescie, ze moje 2 egzemplarze nie sprawiaja klopotow...

Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze