Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"

Data: 2011-09-01 08:09:44
Autor: Józef Gołaś
Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"
Właśnie dzwoniła kobitka z mbanku że ma dla mnie jako klienta mbanku i tylko
dzisiaj może mi zaproponować ubezpieczenie na życie z sumą ubezpieczenia
200.000 zł

i tylko dzisiaj składka 24,99 zł

Pytam się czy to roczna? a babka nie miesięczna

wyśmiałem ją

jak można takie drogie ubezpieczenie nazywać najlepszym na rynku i w ogóle

a może to dobry interes i niesłusznie ją pogoniłem - wy tez mieliście te telefony?

Data: 2011-09-01 10:39:31
Autor: RobertS
W dniu 2011-09-01 10:09, Józef Gołaś pisze:
[...]

dla banku z pewnością, poza tym brać ubezpieczenie bez czytania OWU? totalna głupota!

RobertS

Data: 2011-09-01 10:43:30
Autor: Kamil Jońca
"Józef Gołaś" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

[...]

Pomijając samą sensowność ubezpieczania się na życie - to naprawdę taka
zła oferta? BO mi wchodzi coś ~300 PLN rocznie, i przy sumie 200KPLN nie
wiem czy to jest _aż_ takie złe.

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-09-01 09:13:05
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-09-01, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

To chyba zależy od tego jakie przypadki są wyłączone z tego ubezpieczenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-09-01 21:59:13
Autor: Krzysztof Halasa
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

[...]

Trzeba byc singlem :-)
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-09-01 11:12:22
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 01 Sep 2011 10:43:30 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

[...]
 Jakaś plaga? Mi konsultant z TP (jako świetnemu klientowi ;)) usiłował
wcisnąć ubezpieczenie o podobnych parametrach  --
Kojer

Data: 2011-09-01 09:27:51
Autor: Józef Gołaś
Telefon z mbanku -
z TP?

z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

Data: 2011-09-01 12:37:00
Autor: Robert Kois
Telefon z mbanku -
Dnia Thu, 1 Sep 2011 09:27:51 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

z TP?
z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

No z Telekomunikacji, a czym się zajmują to nie wiem, posłałem na drzewo
:).

--
Kojer

Data: 2011-09-01 15:05:52
Autor: Robert Tomasik
Telefon z mbanku -
Użytkownik "Józef Gołaś" <jozek58.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3nj6n$2if$1inews.gazeta.pl...
z TP?

z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

DO mnie już dwa razy dzwonili w tej sparwie. Po prostu mają prowizję i tyle. Ciekawe, czy mają licencje, bo zdaje sie do oferowania ubezpieczeń jest wymagana :-)

Data: 2011-09-01 22:22:15
Autor: Sławomir Szyszło
Telefon z mbanku -
Dnia Thu, 1 Sep 2011 15:05:52 +0200, "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl>
wklepał(-a):

[...]

Do prowadzenia zakładu ubezpieczeń to owszem - jest potrzebna. A oni są po
prostu występują jako agent firm ubezpieczeniowych.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-09-02 15:07:36
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
Telefon z mbanku -

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisał w wiadomości news:j3p0io.2mo.1slaszyszCIACHTO.list.pl...
[...]

Agenci firm ubezpieczeniowych też muszą mieć licencję, chociaż jej uzyskanie to czysta formalność. Telemarketerzy za to nie potrzebują licencji.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk

Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"