Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"

Data: 2011-09-01 10:39:31
Autor: RobertS
Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"
W dniu 2011-09-01 10:09, Józef Gołaś pisze:
Właśnie dzwoniła kobitka z mbanku że ma dla mnie jako klienta mbanku i tylko
dzisiaj może mi zaproponować ubezpieczenie na życie z sumą ubezpieczenia
200.000 zł

i tylko dzisiaj składka 24,99 zł

Pytam się czy to roczna? a babka nie miesięczna

wyśmiałem ją

jak można takie drogie ubezpieczenie nazywać najlepszym na rynku i w ogóle

a może to dobry interes i niesłusznie ją pogoniłem - wy tez mieliście te telefony?

dla banku z pewnością, poza tym brać ubezpieczenie bez czytania OWU? totalna głupota!

RobertS

Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"