Telefon z nagrywaniem rozmowy

Data: 2011-07-15 23:35:42
Autor: Adam
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Witajcie.

Sporo współczesnych telefonów ma dyktafon.
Ale czy jest jakiś model, w którym można nagrywać rozmowy telefoniczne?

Bo wkurzające jest, jeżeli z jakimś "doradcą" przeprowadza się rozmowę, a potem na piśmie dostaje coś zupełnie innego :(

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-15 22:49:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 15 Jul 2011 23:35:42 +0200, Adam napisał(a):

[...]

Najlepszy jest Vox Track na Symbiana
http://wap.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+VoxTrack+Personal
płatny, ale niedużo i wart każdego grosza. Na niektórych nowszych modelach
będzie niestety pikał i nie da się tego wyłączyć. Z pewnościa na E71 działa
idealnie bez pikania.

Nagrywają też androidy, ale różne modele różnie sobie z tym radzą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-07-16 00:15:45
Autor: G Nowak
[...]

Niestety nie kazdy Android ma taka mozliwosc sprzetowo/kernelowa.

--
Pozdr

Data: 2011-07-16 07:19:44
Autor: a.r.e.k.m.x
G Nowak wrote:

[...]

Wręcz większość Androidowych telefonów nie ma ani sprzętowej ani kernelowej. Chyba wręcz nie ma ani jednego Androidowego telefonu, który by to umiał od razu bez żadnej przeróbki (a tylko z zainstalowaniem programu).

Podobnie iphone, z tego co się orientuje nie ma możliwości sprzętowej.

voxtrack potwierdzam, działa ładnie.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-16 11:27:48
Autor: Waldek Godel
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Dnia Sat, 16 Jul 2011 07:19:44 +0200, a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl
napisał(a):

Podobnie iphone, z tego co się orientuje nie ma możliwości sprzętowej.

gejfon właśnie sprzętowe możliwości ma, tylko Stiw zablokował programom
dostęp do części telefonicznej i możliwość wpięcia ich w tor dźwięku.
Choć po jailbreaku powinno to być możliwe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-07-18 11:05:45
Autor: Jacek Osiecki
napisał(a):
[...]

Niestety nie jest mozliwe - tzn. moze teoretycznie jest, ale nie istnieje
ani jedna aplikacja ktora by to realizowala :( Jedyne co istnieje to
aplikacyjki, ktore przy rozmowach wychodzacych lacza sie przez jakas
zagraniczna bramke ktora nagrywa te rozmowy - drogie to jak diabli
i niekoniecznie funkcjonalne :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-07-16 13:51:00
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-16 01:15, G Nowak pisze:
[...]

a lg P500 ma, jak tak to znasz jais sprawdzony program ktory automatem nagrywa a na koncu pyta czy skasowac?

Data: 2011-07-16 10:40:57
Autor: MIR
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Potwierdzam, Nokia E-71 a zwłaszcza E-72 działają w tym bardzo  dobrze! Poza Nokią wybór jest raczej kiepski - ale, napewno bardzo funkcjonalnie jest to rozwiązane w telefonie Sony Ericsson K-800i i ten telefon polecam(!!), zwłaszcza wówczas gdy ma to być telefon niezbyt drogi... POWODZENIA ( - ) MIR

Data: 2011-07-16 11:26:41
Autor: zly
Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:49:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Starsze SE, nie pamiętam, czy to było k750, czy k800, ale jakoś w tym
okresie radziły sobie bez specjalnego oprogramowania. Tylko, że niestety
pikały
--
marcin

Data: 2011-07-16 11:33:17
Autor: Papkin
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Starsze SE, nie pamiętam, czy to było k750, czy k800, ale jakoś w tym
okresie radziły sobie bez specjalnego oprogramowania. Tylko, że niestety
pikały

k550i nagrywa, a dzwiek pikania jesli sie nie myle to odpowiednim softem dalo sie podmienic dzwiek wav pikniecia na pusty wav (z nagrana cisza ;) ) nie pamietam dokladnie wiec sprawdzic samemu. Nie wlacza sie to SAMO - trzeba kliknac, takze moze to komplikowac komus zycie...

Data: 2012-03-11 11:56:13
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

K750 na pewno nagrywała.
Tyle ze za kazdym razem nagranie nalezało uruchomić recznie. Nie było automatu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2011-07-18 15:19:40
Autor: Amir
[...]

na e52 nowej pika, ale total recall 4.2 rozwiazuje problem na tyle, ze pikanie slyszysz tyklko 'ty' czyli soba
nagrywająca rozmowę.

W Androidach jest cięzko, Ultimate recorder nagrywa bez pikania, niestety bardzo slabo slychac
trzeba uzyc dobrego edytora aby odsłuchac rozmowe.

Data: 2011-07-16 13:50:11
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-15 23:35, Adam pisze:
[...]

trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP ktore slyszy osoba nagrywana :)
Oczywiscie mam na mysli standardowa nagrywarke rozmow

Data: 2011-07-16 13:56:43
Autor: JoteR
"Pendrive" napisał:

Bo wkurzające jest, jeżeli z jakimś "doradcą" przeprowadza się rozmowę,
a potem na piśmie dostaje coś zupełnie innego :(

trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP ktore slyszy osoba nagrywana :)

No i w czym to przeszkadza?

JoteR

Data: 2011-07-17 07:47:26
Autor: a.r.e.k.m.x
JoteR wrote:

"Pendrive" napisał:

[...]

W tym, że każdy się pyta co tak pika, czy to u niego czy u mnie.

JoteR

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-17 01:40:27
Autor: Janeo
On 17 Lip, 07:47, a.r.e.k....@g.a.z.e.t.a.pl wrote:
JoteR wrote:

> No i w czym to przeszkadza?

W tym, że każdy się pyta co tak pika, czy to u niego czy u mnie.
To powiedz, ze u Ciebie i ze to sygnal nagrywania rozmowy.
Mozesz sie ustrzec pytania juz na poczatku samenu pytajac, czy mozesz
nagrac rozmowe i ze bedzie pikanie.

Data: 2011-07-17 10:49:21
Autor: Pendrive
JoteR wrote:
"Pendrive" napisał:

[...]

nikt nikogo nie musi pytac o zgode

Data: 2011-07-17 08:00:53
Autor: Janeo
On 17 Lip, 10:49, Pendrive <Pendr...@domena.pl> wrote:

> To powiedz, ze u Ciebie i ze to sygnal nagrywania rozmowy.
> Mozesz sie ustrzec pytania juz na poczatku samenu pytajac, czy mozesz
> nagrac rozmowe i ze bedzie pikanie.

nikt nikogo nie musi pytac o zgode
Grzecznosc i instynkt samozachowawczy wymaga.

Data: 2011-07-17 13:51:08
Autor: a.r.e.k.m.x

JoteR wrote:

> [...]

To powiedz, ze u Ciebie i ze to sygnal nagrywania rozmowy.
Mozesz sie ustrzec pytania juz na poczatku samenu pytajac, czy mozesz

Mogę też np. wyrzucić telefon przez okno z wierzowca ale to nie jest rozwiązanie.

Wystarczy dobry program i pikania bezsensownego nie ma.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-17 13:02:56
Autor: Waldek Godel
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Dnia Sun, 17 Jul 2011 13:51:08 +0200, a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl
napisał(a):

Wystarczy dobry program i pikania bezsensownego nie ma.

Nawet Vox track sobie nie radzi z pikaniem w nowych Nokiach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-07-17 14:14:00
Autor: a.r.e.k.m.x

napisał(a):

Wystarczy dobry program i pikania bezsensownego nie ma.

Nawet Vox track sobie nie radzi z pikaniem w nowych Nokiach.

W E51 też był okres, że radził sobie tylko ze starszymi firmware, z nowszymi było pikanie. Autorzy vox tracka poradzili sobie z tym problemem w nowszej wersji.

Pytanie tylko czy nadal się im opłaca w inwestowanie w soft pod symbiana i czy dadza radę.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-17 19:22:21
Autor: JoteR
<a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał:

[...]

Każdy nie uprzedzony o tym, że jest nagrywany. Dlaczego ktoś miałby zatajać ten fakt przed "jakimś doradcą"? Chyba, że czasy IV RP odcisnęły takie piętno na mentalności ludzi, że każdy nagrywa każdego, najlepiej potajemnie, żeby później triumfalnie wyciągnąć haka.
Normalny człowiek nagrywa rozmowę po to, żeby później na spokojnie przeanalizować przekazany natłok informacji, powiadamiając o tym fakcie swojego interlokutora. Dodatkowo takie pikanie dyscyplinuje rozmówcę, ograniczając liczbę obiecywanych gruszek na wierzbie i skłaniając do streszczania się.
Ta obawa przed pikaniem jest zrozumiała w pewnych patologicznych kręgach:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80708,4386678.html?i=2

JoteR

Data: 2011-07-18 10:39:47
Autor: a.r.e.k.m.x
JoteR wrote:

<a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał:

[...]

Dlaczego ktoś by miał w ogóle o tym informować? Równie dobrze można by informować każdego przechodnia na ulicy, że się na niego patrzy.

Chyba, że czasy IV RP odcisnęły
takie piętno na mentalności ludzi, że każdy nagrywa każdego, najlepiej
potajemnie, żeby później triumfalnie wyciągnąć haka.

Wątpie by to był główny powód nagrywania. U mnie to jest moja skleroza (zwłaszcza jak gdzieś dzwonię, ktoś się przedstawia i po zakończonej rozmowie za czorta nie pamiętam jakie to było nazwisko). Podobnie z telefonami czy adresami padającymi w trakcie rozmowy. Wygodniej nagrać z automatu niż szukać czegoś do pisania (o rozmowie w trakcie jazdy autem nie wspomnę).

Normalny człowiek nagrywa rozmowę po to, żeby później na spokojnie
przeanalizować przekazany natłok informacji,

Dokładnie.

powiadamiając o tym fakcie
swojego interlokutora.

To już opcja.

> Dodatkowo takie pikanie dyscyplinuje rozmówcę,
ograniczając liczbę obiecywanych gruszek na wierzbie i skłaniając do
streszczania się.

Można informować jak się ów efekt uzyskać chce.

Ta obawa przed pikaniem jest zrozumiała w pewnych patologicznych kręgach:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80708,4386678.html?i=2

Pikanie jest wk*. Tłumaczenie milion razy co to za pikanie wk* kilkukrotnie bardziej.

JoteR

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-18 12:09:17
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-17 19:22, JoteR pisze:
<a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał:

[...]

po to zeby huja z call center z ktorego korzysta orange wyslac za kratki za oszustwo, proste

P.

Data: 2011-07-17 10:48:40
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-16 13:56, JoteR pisze:
trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP ktore
slyszy osoba nagrywana

w dyskretnym nagrywaniu rozmow

Data: 2011-07-16 19:01:41
Autor: Marcin Szumilas
Telefon z nagrywaniem rozmowy
Quoted:
Pendrive (Pendrive@domena.pl)
in news:ivrttc$bra$2inews.gazeta.pl

trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP
ktore  slyszy osoba nagrywana :)
Oczywiscie mam na mysli standardowa nagrywarke rozmow

Jesteś pewien, że w E51 można nagrywać bez dodatkowego programu?
Jak to robisz dokładnie?

Pozdrawiam,
MSz

Data: 2011-07-16 12:45:04
Autor: Janeo
Telefon z nagrywaniem rozmowy
On 16 Lip, 19:01, "Marcin Szumilas" <mcsz...@poczta.onet.pl> wrote:
Quoted:
Pendrive (Pendr...@domena.pl)
> [...]

> Oczywiscie mam na mysli standardowa nagrywarke rozmow

Jesteś pewien, że w E51 można nagrywać bez dodatkowego programu?
Jesli dzisiejsze SE na Jave maja taka funkcje, to tym bardziej E51.

Data: 2011-07-16 23:18:32
Autor: a.r.e.k.m.x
Marcin Szumilas wrote:

[...]

Którymś przyciskiem na lewej krawędzi bodaj. Z vox track nagrywa bez pikania (app płatny).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-07-17 10:50:01
Autor: Pendrive
W dniu 2011-07-16 19:01, Marcin Szumilas pisze:
trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP

juz nie mam e51, ale z tego co pamietam w trakcie rozmowy byla opcja, mozna tez bylo kliknac i przytrzymac przycisk z boku by nagrywanie sie zaczelo

Data: 2011-07-19 10:04:24
Autor: Błażej
[...]

Każda Nokia z Symbianem na pokładzie.
Pikania można pozbyć się chyba w każdym modelu po złamaniu systemu co jest
banalnie proste i wgraniu odpowiedniego patcha. Nawet w najnowszym
Symbianie 3 nie ma problemu z pikaniem.
Pozdrawiam.
Błażej

Telefon z nagrywaniem rozmowy