Telefon z usa - b臋dzie dzia艂a艂?

Data: 2011-11-21 16:51:42
Autor: ToMasz
Telefon z usa - b臋dzie dzia艂a艂?
witam

Czy telefon motorola z takimi paremetami b臋dzie dzia艂a艂 w Polsce? (sie膰 play)

2G Network:
CDMA 800 / 1900
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network:
CDMA2000 1xEV-DO
HSDPA 850 / 1900 / 2100

Wydaje mi sie ze rozmowy p贸jd膮 po gsm, natomiast wideorozm贸w nie b臋dzie przez brak umtsu, ale internet po hspda - ma szanse?

ToMasz

PS oczywi艣cie sprzedawca nic niewie

Data: 2011-11-21 16:06:14
Autor: Jakub Danecki
ToMasz wrote:
Czy telefon motorola z takimi paremetami b臋dzie dzia艂a艂 w Polsce? (sie膰
play)

A podasz model?

2G Network:
CDMA 800 / 1900
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

z tego 900 i 1800 u nas jest.

3G Network:
CDMA2000 1xEV-DO
HSDPA 850 / 1900 / 2100

A z tego 2100.

Wydaje mi sie ze rozmowy p贸jd膮 po gsm, natomiast wideorozm贸w nie b臋dzie
przez brak umtsu, ale internet po hspda - ma szanse?

Specs m贸wi, 偶e to normalny telefon. Nie zadzia艂a tylko z Aero2 i Play w
3G na cz臋stotliwo艣ci 900MHz

PS oczywi艣cie sprzedawca nic niewie

A co, to sprzedawca z PL?

Jakub

Data: 2011-11-21 18:50:30
Autor: ToMasz
W dniu 21.11.2011 17:06, Jakub Danecki pisze:
ToMasz wrote:
Czy telefon motorola z takimi paremetami b臋dzie dzia艂a艂 w Polsce? (sie膰
play)

A podasz model?

For Sprint
Also known as Motorola XPRT MB612

(...)
PS oczywi艣cie sprzedawca nic niewie

A co, to sprzedawca z PL?
tak, z polski. Nie kumaty, wstydliwi, nie odpowiada....

ToMasz

Data: 2011-11-22 16:24:13
Autor: Jakub Danecki
ToMasz wrote:
Also known as Motorola XPRT MB612

http://www.gsmarena.com/motorola_xprt-3946.php

No to ma normalne 3G, pytanie jak to zadzia艂a w praktyce. Jeste艣 w
g艂臋bokim... problemie, je偶eli ma simlocka.

> A co, to sprzedawca z PL?
tak, z polski. Nie kumaty, wstydliwi, nie odpowiada....

Zalecam odbi贸r osobisty i test z w艂asna kart膮. Inaczej to kot w
worku/potencjalna ceg艂a.

Jakub

Data: 2011-11-23 23:30:21
Autor: Krystek
W dniu 2011-11-22 17:24, Jakub Danecki pisze:
ToMasz wrote:
[...]

Sprzeda mu jakiego艣 CDMA i dopiero b臋d膮 "jaja".

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-23 22:30:47
Autor: Maciej Bebenek
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:
ToMasz wrote:
[...]

Je艣li ma dzia艂a膰 w Playu, to brak HSDPA 900 MHz mo偶e by膰
uci膮偶liwy/krytyczny, w zale偶no艣ci od tego, czy mieszkasz w du偶ym mie艣cie,
czy w mniejszym.

Data: 2011-11-21 17:38:49
Autor: J.F
Telefon z usa - b臋dzie dzia艂a艂?
U偶ytkownik "ToMasz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
[...]

A u nas HSDPA nie jest przypadkiem na 900/1800 ?

J.

Data: 2011-11-22 12:55:39
Autor: Jakub Danecki
J.F wrote:
A u nas HSDPA nie jest przypadkiem na 900/1800 ?

Na sz臋艣cie na razie tylko 900/2100.

Jakub

Telefon z usa - b臋dzie dzia艂a艂?