Telefon z wifi do przeglądania WWW

Data: 2010-06-06 15:12:37
Autor: wspolna-flaszka.pl
Telefon z wifi do przeglądania WWW

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcin2006@gmail.com.wytnij> napisał w wiadomości news:hug5k0$1nuu$1news2.ipartners.pl...
No właśnie, jak w temacie. Co kupić? Przeglądałem dziś wszystkie
podróbki iPhonów na allegro z Androidem, ale szczerze mówiąc średnio
się na tym znam. Wymagania mam proste:
- wifi
- maksymalnie wygodne przeglądanie stron WWW, w tym wprowadzanie adresów
URL (czyli przydałby się też duży ekran)
- cena do 300zł

I opcjonalnie:
- UMTS
- przeglądarka ma obsługiwać java script i inne badziewia, tak żebym
mógł sobie otwierać aplikacje online (typu klient IRC, klient jabbera,
google docs)

W zastępstwie wifi używany będzie Internet z Play, dlatego chcę telefon
a nie jakiś palmtop.

Czy takie przeglądanie WWW będzie w ogóle znośne czy raczej powinienem
rozejrzeć się za netbookiem?

kapitalna przegladarka internetowa:
http://allegro.pl/item1068814374_nowy_lg_swift_gt540_gt_540_f_vat_android_2gb_hit.html

Data: 2010-06-06 17:07:36