Telefon z windows mobile

Data: 2010-06-07 19:53:56
Autor: staszaiwa
Telefon z windows mobile
Witam.
Poszukuję dobrego telefonu z WM, chodzi mi przede wszystkim o niezawodność.
Coś małego z ok 2 calowym wyświetlaczem, żeby wygodnie się nosiło w kieszeni, no i ważne żeby był w jednym kawałku, żadnych sliderów ani klapek.
z dodatkowych bajerów to wifi, bluetooth i slot na karty pamięci (no chyba że ma kilka GB wbudowanej, wtedy nie koniecznie)
Co byście polecili w cenie tak do 1000zł (chodzi mi o fabrycznie nowy)

Data: 2010-06-08 07:49:01
Autor: Paweł Muszyński
Telefon z windows mobile
W dniu 2010-06-07 21:16, ToMasz pisze:
staszaiwa@vp.pl pisze:
[...]

Albo nawet i600 - z mniejszą baterią przyjemnie leży w kieszeni :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-06-08 12:54:55
Autor: staszaiwa
Telefon z windows mobile

> i780,

Albo nawet i600 - z mniejszą baterią przyjemnie leży w kieszeni :-)

Dzięki.

A co powiecie o i900 - większy trochę, ale czy jest w jednym kawałku czy slider, wysuwana klawiatura,klapka itp?

Data: 2010-06-08 13:34:17
Autor: Paweł Muszyński
Telefon z windows mobile
staszaiwa@vp.pl pisze:
[...]