Telefon za 39 zł.

Data: 2016-08-09 19:10:22
Autor: Saiko Kila
Telefon za 39 zł.
Proces Bolko <suryga@gmail.com> zwrócił błąd:
Kupiłem telefon w AUchon za 39 zł tydzień temu i nadal działa.
Fakt że część funkcji ma po angielsku mimo zaznaczenia polskiego menu.
Brak polskiego słownika do sms-ów.
GPRS chyba ma ale nie działa.
RAM tez jakiś ma ale zdjęć nie da się zapisać bo nie ma pamięci.
Mimo że zdjęcia max 160x320.
No i z łaowaniem jest problem.
Bo gniazdo za głęboko jest osadzone.
Ale nadal działa.
A ciekawe jest to o tyle że moja żona bardzo mocno współpracowała
jakieś 10 do 15 lat temu z Nokią żeby telefon kosztował mniej niż 100 dolarów.
A teraz pewnie ten telefon w hurcie kosztuje z 7 dolarów.

Dlaczego nie kupisz telefonu za 65 zł, jakiegoś Samsunga czy coś, tylko
eksperymentujesz z tanizną?

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.