Telefon za 39 zł.

Data: 2016-08-03 19:55:12
Autor: J.F.
Telefon za 39 zł.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
Kupiłem telefon w AUchon za 39 zł tydzień temu i nadal działa.
GPRS chyba ma ale nie działa.

Skad wiesz, ze nie dziala ? Jesli telefon "nie ma nic", to chyba tylko sms daje sie "po GPRS" ustawic.

A ciekawe jest to o tyle że moja żona bardzo mocno współpracowała
jakieś 10 do 15 lat temu z Nokią żeby telefon kosztował
mniej niż 100 dolarów.

No i Nokia zbankrutowala :-)

A teraz pewnie ten telefon w hurcie kosztuje z 7 dolarów.

Ale co sie dziwisz - stare maszyny, wyeksploatowane, ale jeszcze dzialaja i trzaskaja produkty.

J.

Telefon za 39 zł.