Telefon za grosze

Data: 2016-03-29 10:00:18
Autor: Borneq
Telefon za grosze
Szukam prostego telefonu, jak najtańszego, chętnie używanego, takiego, z którym mógłbym gdzieś pojechać i mógłby zostać ukradziony. Bateria ma działać długo.
Jeden warunek - ma być na micro Sim, tak jak Galaxy S4, z którego zamierzam przenieść kartę.
Z drugiej strony - może lepiej kupić starter, raz doładować i mieć kartę dowolnego rozmiaru?

Data: 2016-03-29 10:58:15
Autor: z
Telefon za grosze
W dniu 2016-03-29 o 10:00, Borneq pisze:

Z drugiej strony - może lepiej kupić starter, raz doładować i mieć kartę
dowolnego rozmiaru?

https://www.google.pl/search?q=karta+sim+przelotka&biw=1269&bih=681&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj9wYaPw-XLAhXD3SwKHcUnBXIQsAQIOQ#imgrc=Ixg_nf__Bh3kZM%3A

Z doświadczenia wiem że z takimi przelotkami trzeba ostrożnie jak się wkłada w szczelinę ;-)

Data: 2016-03-29 12:32:30
Autor: Borneq
Telefon za grosze
W dniu 29.03.2016 o 10:58, z pisze:
[...]

Chyba zrobię tak, że wezmę mojego starego Samsunga C3520 i do tego dokupię starter zamiast przekładania karty.

Data: 2016-03-29 13:29:38
Autor: ToMasz
Telefon za grosze
W dniu 29.03.2016 o 10:00, Borneq pisze:
[...]
tak. tym bardziej że możesz zrobić przekierowanie, wiec dzwoniący na drugi numer, dodzwonią się na pierwszy (albo odwrotnie)

ToMasz

Ps byle byś to mądrze skonfigurował bo za przekierowanie Ty płacisz. ale chyba wszystkie sieci mają już za darmo wewnątrz?

Data: 2016-03-29 14:33:25
Autor: Wiwo
Telefon za grosze

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości news:nddcmi$7k7$1node2.news.atman.pl...

Jeden warunek - ma być na micro Sim, tak jak Galaxy S4, z którego zamierzam przenieść kartę.

Warunek bez sensu. Po co uzależniać wybór od karty SIM skoro za 5zł można kupić dowolny starter (a czasem dostać za darmo), wyłamać kartę i przejściówka gotowa.

Z drugiej strony - może lepiej kupić starter, raz doładować i mieć kartę dowolnego rozmiaru?

Kwestię rozmiaru karty całkowicie bym pominął.

Decyzja czy przekładać kartę i ustawiać przekierowanie, zależy do czego tak naprawdę chcesz go używać.
Nie wiem czy da się przekierować SMS-y, kiedyś z tym walczyłem i mi się nie udało, teraz pewnie na androida są jakieś aplikacje, które to umozliwiają.
Jeśli to ma być telefon awaryjny i nie oczekujesz, że znajomi będą często dzwonić, to może to ma sens.

Ja znalazłem lepsze rozwiązanie, a mianowicie T-mobile Tandem. W tej usłudze dostaję dwie karty SIM, nie muszę przekładać ich między telefonami. Jak jadę taplać się w błocie, wyłączam "codziennego" smartfona, a włączam strucla, którego mogę utopić i nie płakać po nim. Zaleta jest taka, że zawsze jestem dostępny pod tym samym numerem, nie bawię się w ładowanie kart prepaid, przekierowania, itd.

Wiwo

Data: 2016-04-01 13:59:54
Autor: Liwiusz
Telefon za grosze
W dniu 2016-03-29 o 14:33, Wiwo pisze:

[...]

Uwaga na oragne, ostatnio kupiłem starter i musiałem ciąć do microsima.

--
Liwiusz

Data: 2016-04-01 14:09:05
Autor: J.F.
Telefon za grosze
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ndlnrq$lkm$1@node2.news.atman.pl...
[...]

W Kauflandzie ostatnio przyuwazylem zestaw przejsciowek - nano-mikro, mikro-mini, nano-mini. Cos 7zl.
Hm, a moze kupic zapobiegawczo ?

J.

Data: 2016-03-29 16:01:05
Autor: Budzik
Telefon za grosze
[...]

Karte to chyba sobie zawsze mozesz wymienic w punkcie na nowa i wtedy masz taki rozmiar jakich chcesz.

Co do pytania - co to znaczy za grosze? Własnie kupiłem taki za circa 400zł - byłby ok?

Data: 2016-03-29 18:19:55
Autor: ToMasz
Telefon za grosze
W dniu 29.03.2016 o 18:01, Budzik pisze:
[...]

w selgrosie są telefony po 52zł

ToMasz

Data: 2016-03-29 18:39:30
Autor: J.F.
Telefon za grosze
Użytkownik "Borneq"  napisał w wiadomości
Szukam prostego telefonu, jak najtańszego, chętnie używanego, takiego, z którym mógłbym gdzieś pojechać i mógłby zostać ukradziony.

To i tak bedziesz mial klopot z odzyskaniem SIM ...

Jeden warunek - ma być na micro Sim, tak jak Galaxy S4, z którego zamierzam przenieść kartę.

Sa odpowiednie ramki, o tyle lepsze, ze wiekszy wybor telefon masz.

Z drugiej strony - może lepiej kupić starter, raz doładować i mieć kartę dowolnego rozmiaru?

Ale chcesz numer zachowac czy nie ?
Znajomi beda dzwonili na stary.

P.S. teraz zaczyna byc modne "nano", i problem ramek sie robi wiekszy.
PPS.  ramka potrafi zniszczyc gniazdo w niektorych modelach.

J.

Telefon za grosze