Telefon za ktorym tesknicie??

Data: 2011-01-19 21:12:07
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
Witam
Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
pory.
Pierwsza to Nokia 3210, pierwszy telefon bez anteny jak na tamte czasy
kiedy wchodziła coś niesamowitego, jedyny minus to brak wibry
fabrycznie ale kto by się wtedy tym przejmował??
Drugi telefon to Ericsson T20e, z klapką, poprostu coś niesamowitego,
niby 2 czy 3 linie wyświetlacza ale na tamte czasy miał wszystko co
trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał
baterie i używał do dzisiejszego dnia, szkoda że teraz nie robią
takich telefonów , a klapka powoli odchodzi w zapomnienie:(
Co prawda wskrzeszają nokie :
http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2010/12/lekki-wprowadza-na-nowo-na-rynek-kultowa-nokie-3210
ale to już nie będzie to co kiedyś, chciałbym żeby dalej były w
sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(
A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

Data: 2011-01-19 20:31:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:12:07 +0100, dizel napisał(a):

[...]

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-01-19 21:41:31
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1xcgndrowq417$.dlglepper.institute.com...

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s. Byłem pod wrażeniem jakości wykonania i wymiarów - tylko ta antenka...(a były już wtedy na rynku telefony z wenętrzną anteną). A wracając do tematu wątku, to myślę, że zawsze będzie się dażyło szczególnym sentymentem swe pierwsze telefony. W moim przypadku był to Ericsson GA628 i Bosch Com608. Generalnie Bosche wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

Data: 2011-01-19 20:59:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:41:31 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

[...]

Cóż.. Siemens uśmiercił Boscha, BenQ uśmiercił Siemensa...
Siemensy zaczęły się rozwijać i mieć fajny zestaw funkcji po przejęciu
Boscha i jego modelu 918 (czy 908... jakoś tak)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-01-20 10:03:39
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Siemens S10 pierwszy kolory ekran for ever chyba

--
Najlepsze video testy i recenzje telefonów
Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

Data: 2011-01-20 16:01:29
Autor: jcm
[...]

Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

Data: 2011-01-20 19:22:30
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "jcm" <jacem@10g.pl> napisał w wiadomości news:ih9is7$2cis$2news.mm.pl...

Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

Eh, Dancall:-) To był pierwszy aparat GSM, który miałem w rękach - należał do znajmych a wyciągnięcie zębami antenki to był sznyt;-)))

Data: 2011-01-21 15:28:40
Autor: Jan Strybyszewski
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Mam go.... ale jednak na tle konkurencji to byl szrot.

Data: 2011-01-19 22:07:05
Autor: Artur Maśląg
Telefon za ktorym tesknicie??
W dniu 2011-01-19 21:41, Rabbit McCroolick pisze:
(...)
O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s.

E tam - Ericsson R310s :) Niezastąpiony do użytku w czasie prac
polowych ;)

(...)
wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej
i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

O tak - długo korzystałem(śmy - rodzinnie) z wyrobów Siemensa.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2011-01-20 10:11:54
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 19 Jan 2011 22:07:05 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się
najlepiej i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

O tak - długo korzystałem(śmy - rodzinnie) z wyrobów Siemensa.

Ja także bardzo lubiłem wyroby tej firmy i używałem prawie do końca -- od C35, przez S35, ME45 aż do S55. Późniejsze już sobie podarowałem.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-20 04:43:51
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
On Wed, 19 Jan 2011 20:31:13 +0000, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Masz racje, chociaż pracowałem wtedy w komisie z telami i trochę się
tego przewinęło, pamiętam do dziś jak ktoś przynióśł pierwszego t28s,
telefon piękny, cienki, bateria lit-pol, wygląd super, ale po dłuższym
użytkowaniu jednak to nie było to. Dość słaba bateria, i ta klapka na
przycisk po jakimś czasie sama się otwierała i to nie w jednym
egzemplarzu. Natomiast t20e wiadomo pojawił się później może nie był
za piękny bo gruby ale dla mnie nie miał żadnych wad i to rozwiązanie
z klapką poprostu super:)

Data: 2011-01-20 09:03:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 04:43:51 +0100, dizel napisał(a):

[...]

Dlatego jak ktoś potrzebował naprawdę dobry telefon bez szpanowania,
wybierał R520.
Aż szkoda, że polskie sieci wtedy go w zasadzie calkiem olały.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-01-20 10:05:07
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

R320 to raczej rownolatek T28

Data: 2011-01-20 10:02:54
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

T28s przez ktory mezczyzni dostawali w morde gdy im sie otwieral sam w kieszeni wypychajac charakterystycznie spodnie ?

Potem i tak padały.... i wymieniano na T29s

Data: 2011-01-20 14:40:51
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
On Wed, 19 Jan 2011 20:31:13 +0000, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

Nie jestem żadnym fanboyem playa ale zobaczyć wyświetlacz t20 bądź t28
z włożoną kartą sim playa, jeśli by wogóle działała, pewnie by pisało
"PL 06", bezcenne :)
Może ktoś ma i mógłby chociaż fotke pyknąć :)

Data: 2011-01-20 13:49:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 14:40:51 +0100, dizel napisał(a):

[...]

no i? Mnóstwo telefonów po wejściu na rynek Idei pokazywało PL 03, w czym masz
problem?
Na początku, zaraz po starcie, telefony przywożone z zachodu nawet PL nie
znały, tylko pokazywały 260 01 albo 260 02

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2011-01-19 22:07:31
Autor: Atlantis
W dniu 2011-01-19 21:12, dizel pisze:

Co prawda wskrzeszają nokie :

Nie bardzo widzę w tym sens skoro "Części pochodzą ze starej Nokii,
dodano tylko nową baterię (równie wydajną) i ładowarkę". Ta firma robi
po prostu to, co już od bardzo, bardzo dawna robią prywatni sprzedawcy
(i komisy GSM) na Allegro, eBay'u itp. - skupują stare telefony,
naprawiają je, składają jeden w 100% sprawny z kilku uszkodzonych,
dodają nową baterię itp., a potem sprzedają z zyskiem.

sprzedaży nowe ericssony t20e ale to nie realne:(

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie taki telefon kupić - nawet w
bardzo dobrym stanie, z nowiuteńką baterią. Generalnie gdybym się uparł
to nawet nie musiałbym kupować - kilka starych telefonów leży gdzieś w
szufladzie. Nawet nie należę do ludzi, którzy wstydziliby się pokazać ze
"starą cegłą" na ulicy. Po prostu przyzwyczaiłem się do wygody jaką daje
smartfon. O ile takie funkcje jak odtwarzacz MP3 albo aparat
fotograficzny nie są mi potrzebne (używam osobnych rozwiązań) o tyle
możliwość synchronizacji kalendarza i kontaktów z Outlookiem, czy dostęp
do www i maili to dla mnie dosyć ważna funkcjonalność. Nie wspomnę już o
klawiaturce qwerty.
A ostatnio z coraz większym zainteresowaniem patrzę na możliwość
korzystania z VoIP przez komórkę. Samsung i600 za bardzo się do tego nie
nadaje, ale przy następnej wymianie telefonu będę już brał tę
funkcjonalność pod uwagę.

A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

Motorola T205. Nie tylko dlatego, że był to mój pierwszy telefon. Niby
prosta konstrukcja, ale jak na swoje czasy robił wrażanie na znajomych.
Mały, lekki, ładnie wyglądający telefon - wyróżniał się na tle "cegieł"
znajomych. Nawet tych najbardziej "szpanerskich". Pod względem gabarytów
było mu bliżej do Nokii 8210 (która wtedy była szczytem marzeń).

Data: 2011-01-20 00:44:40
Autor: VSS
Telefon za ktorym tesknicie??
W wiadomości:fpgej6dt18t4l5du44uauob6mugtiqfnjg@4ax.com,
dizel <dizel8@NOSPAMwp.pl> nastukał:
[...]

moje pierwsze telefony gsm przwiezione z niemiec:
nokia 1011 - cegła o wadze pół kilo , bateria wystarczała na 8-10h, wyposazona w zaledwie dwa dzwonki :)
motorola flare - fajna, do wyboru było wiele kolorowych obudów, niestety bateria zyła strasznie krótko.
ericsson GH174 - maskara w kieszeni :) potem GH198 z antena typu "linijka"

no i ericcson sh888 world, pierwszy wielobandowy fon , jak pracowałem w serwisie ericssona miałem w rekąch przywieziony z fabryki w szwecji prototyp tego telefonu. niedostępny nigdzie, w internecie pojawiały się dopiero pierwsze wzmianki o tym telefonie. wybrałem się na targi Infosystem do stoiska ericssona. paliłem głupa i zapytałem czy nie mają instrukcji od tego fona bo gdzies mi się zawieruszyła.  zdziwienie było ogromne bo nawet oni nie mieli tego telefonu a tylko jakies prospekty. zleciała się cała banda i godzinę oglądali słuchawkę. wersja prototypowa różniła się od telefonu wprowadzonegoe na rynek kilkoma szczegółami, np. miała wysuwana antenkę.

a przed GSM nieświertelna "cegła" czyli nokia citymen, pełen wypas analogowy.

heh,to były czasy :)

--
VSS

Data: 2011-01-20 10:54:58
Autor: jcm
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ih7t42$p8a$1inews.gazeta.pl...

[...]

SH888 to był bardzo dobry i wytrzymały telefon.
Mój drugi, zakupiony przy podpisaniu umowy z Idea.
Nie miał simloka!

j.

Data: 2011-01-20 10:00:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 10:54:58 +0100, jcm napisał(a):

SH888 to był bardzo dobry i wytrzymały telefon.
Mój drugi, zakupiony przy podpisaniu umowy z Idea.
Nie miał simloka!

a nie przypadkiem SH868?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-01-20 16:00:43
Autor: jcm
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1kphulalpqf94$.dlglepper.institute.com...
[...]

Dzięki za sprostowanie. Tak, to był S868. :)

SH888 był nieco lepiej wyposażony. Chyba miał mocniejszą baterię i wbudowany port IrDa.
Dokładnych różnic nie pamiętam. To było tak dawno...

Wspólną cechą tej serii był korpus ze stopów magnezu sprawiający, że telefon był dość odporny mechanicznie na upadki i uderzenia.

j.

Data: 2011-01-20 15:15:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 16:00:43 +0100, jcm napisał(a):

Dzięki za sprostowanie. Tak, to był S868. :)

SH888 był nieco lepiej wyposażony. Chyba miał mocniejszą baterię i wbudowany port IrDa.

.... i nigdy nie był oficjalnie sprzedawany w Polsce
A miał kilka ciekawych wersji, np. wersję dwusystemową GSM/DECT

Wspólną cechą tej serii był korpus ze stopów magnezu sprawiający, że telefon był dość odporny mechanicznie na upadki i uderzenia.

i to, że po upadku odpinała się bateria pochłaniając część energii

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2011-01-21 15:23:30
Autor: Jan Strybyszewski
jcm pisze:
[...]

W idei były tanie S868 i to one sie swietnie sprzedawały bo SH888 były drogie

j.

Data: 2011-01-20 02:18:07
Autor: luckass
On 19 Sty, 21:12, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:

A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

Siemens CX65, to był sprzęcior :)

Łukasz
www.faberlic.xn.pl

Data: 2011-01-20 09:50:51
Autor: TGor
On 2011-01-19 21:12, dizel wrote:
Witam
Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
pory.

S35i i S40 od Siemensa. Ten pierwszy za (ok, wtedy nic niezwykłego, były podobne na rynku) solidność i wielkość a drugi za nietypową elegancję (co, jak wiadomo, jest kwestią gustu). Padaka była z niego straszna.

T28 to temat odrębny - nigdy nie miałem, zawsze chciałem. ;-) Funkcje miał proste, baterię słabą (wszyscy użytkownicy ładowali raz na 2 dni przy oszczędnym jak na obecne czasy użytkowaniu, a to już było mało). Ale wygląd...

No ale telefon miał coś z centymetr grubości i płaską, lekką baterię. Do pary był R520 - ale jak go dopadłem wreszcie to miałem już 6310i, a ten Ericcson był może i ładny, ale z dwojga wolałem Nokię.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-01-20 10:06:25
Autor: Pan Piskorz
Telefon za ktorym tesknicie??
W dniu 2011-01-20 09:50, TGor pisze:
S40 od Siemensa

Bo to nie był Siemens, tylko miał taką nalepkę.
P.

Data: 2011-01-20 10:08:23
Autor: TGor
On 2011-01-20 10:06, Pan Piskorz wrote:
W dniu 2011-01-20 09:50, TGor pisze:
S40 od Siemensa

Bo to nie był Siemens, tylko miał taką nalepkę.
P.

ORLY?
Ja jednak uprę się, że S40 był "od Siemensa". Ty poszukaj, jak on się numerował u Boscha...
Jako zad. dom. popatrz, jak się nazywał jego klapkowy odpowiednik.

Data: 2011-01-20 11:51:05
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-01-20 10:08, TGor pisze:
Ty poszukaj, jak on się numerował u Boscha...

Nie mądruj się, bo to był Bosch sprzedawany pod marką siemens.
Ani funkcjonalnie ani jakościowo nie odpowiadał ówczesnym Siemensom.
P.

Data: 2011-01-20 16:04:09
Autor: TGor
On 2011-01-20 11:51, Pan Piskorz wrote:

Nie mądruj się, bo to był Bosch sprzedawany pod marką siemens.
Ani funkcjonalnie ani jakościowo nie odpowiadał ówczesnym Siemensom.
P.

Ameryki nie odkryłeś, napisałeś to, co ja wiem a ja napisałem ci to, czego nie wiesz...

Ja go kupiłem jako Siemensa i nie widzę problemu, aby nazywać go Siemens.

Data: 2011-01-21 09:41:36
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-01-20 16:04, TGor pisze:
Ja go kupiłem jako Siemensa i nie widzę problemu, aby nazywać go Siemens

Nazwa i konstrukcja to dwie różne rzeczy.
Przeczytaj jeszcze raz zdanie, jakie wyżej napisałem.
P.

Data: 2011-01-21 11:04:44
Autor: TGor
On 2011-01-21 09:41, Pan Piskorz wrote:
[...]

Wymądrzasz się na siłę, wygłupiając przy tym: co ma bowiem do rzeczy, że Boscha kupił Siemens i jego model 1886 nazwał S 40? Dyskusja nie jest na ten temat a ja nie skłamałem pisząc, że kupiłem S40 od Siemensa...

Musisz koniecznie epatować głupota w dziedzinie rozumienia tekstu pisanego? :-D

Data: 2011-01-22 21:17:41
Autor: Piotr Karocki
Telefon za ktorym tesknicie??
Nokia 8110 Banan

Data: 2011-01-20 10:09:37
Autor: Jan Strybyszewski
TGor pisze:
On 2011-01-19 21:12, dizel wrote:
Witam
[...]

Siemens S40 to nie był Siemens tylko Bosh....

Data: 2011-01-20 10:20:43
Autor: TGor
On 2011-01-20 10:09, Jan Strybyszewski wrote:

Siemens S40 to nie był Siemens tylko Bosh....

Ameryki nie odkryłeś...
A iPhone to nie Apple, tylko Foxconn...
Taka logika popaprana.

Data: 2011-01-20 19:26:43
Autor: Rabbit McCroolick

On 2011-01-20 10:09, Jan Strybyszewski wrote:

Siemens S40 to nie był Siemens tylko Bosh....

Ameryki nie odkryłeś...
A iPhone to nie Apple, tylko Foxconn...

No a Siemens C62 to Quanta;-)

Data: 2011-01-20 23:25:01
Autor: TGor
On 2011-01-20 19:26, Rabbit McCroolick wrote:

No a Siemens C62 to Quanta;-)

Łomatko, a jeansy Wrangler to Zośka Szmalec z Pcimia co w szwalni robi na akord. ;-)

Swiat od 30 lat nie jest taki, jak za Gierka i młodości taty Strybyszewskiego... OEM to nie wynalazek ostatniej dekady a jak pokazuje przykład Apple, nawet "Designed in California" oznacza wymyśliłem coś a żółty zrobi od A do Z...

Data: 2011-01-21 15:22:53
Autor: Jan Strybyszewski
On 2011-01-20 10:09, Jan Strybyszewski wrote:

Siemens S40 to nie był Siemens tylko Bosh....

Ameryki nie odkryłeś...
A iPhone to nie Apple, tylko Foxconn...
Taka logika popaprana.

Bzdura..... Siemensa S40 zaprojektował Bosh i jest to produkt fabryki Bosha.  Tak samo mozna nazywac Sony Ericssona Spiro (Sagemem)

Data: 2011-01-21 16:48:43
Autor: TGor
On 2011-01-21 15:22, Jan Strybyszewski wrote:

Bzdura..... Siemensa S40 zaprojektował Bosh i jest to produkt fabryki
Bosha. Tak samo mozna nazywac Sony Ericssona Spiro (Sagemem)

Nie ma takiej firmy, jak "Bosh".

Właśnie byłeś łaskaw sam sobie zaprzeczyć... Pisząc "Ameryki nie odkryłeś..." miałem na myśli, abyś udawał "mądrego" wujka przed innymi.

Zdaje się, że dyskusja jest o telefonach a nie o tym kto je dla kogo robi. Ale oczywiście zakompleksieni muszą się popisać...

Data: 2011-01-22 21:56:06
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2011-01-21 16:48, TGor pisze:
On 2011-01-21 15:22, Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Masz kompleksy to nie lecz.... a nie zasmiecaj grupe

Data: 2011-01-23 09:46:41
Autor: TGor
On 2011-01-22 21:56, Jan Strybyszewski wrote:

Masz kompleksy to nie lecz.... a nie zasmiecaj grupe

ROTFL!

Napisz jeszcze, że piszesz nieskładnie bo całe dnie rozmawiasz w obcych językach! :-D

Data: 2011-01-20 10:10:00
Autor: TGor
On 2011-01-20 09:50, TGor wrote:

No ale telefon miał coś z centymetr grubości i płaską, lekką baterię. Do
pary był R520 - ale jak go dopadłem wreszcie to miałem już 6310i, a ten
Ericcson był może i ładny, ale z dwojga wolałem Nokię.

No W.G. mnie obudził: R320. R520 to już chyba tylko z 2 i 3 ręki. Jednego przykukałem w USA i pani nawet zgodziła się napisać na liście przewozowym "gift". ;-)

Data: 2011-01-20 12:27:41
Autor: dizel
On Thu, 20 Jan 2011 09:50:51 +0100, TGor <tgor@onet.pyl> wrote:

S35i i S40 od Siemensa. Ten pierwszy za (ok, wtedy nic niezwykłego, były podobne na rynku) solidność i wielkość a drugi za nietypową elegancję (co, jak wiadomo, jest kwestią gustu). Padaka była z niego straszna.

Racja wygląd to on może i miał ale nic poza tym imo to był najbardziej
wadliwy model telefonu jaki był dostępny

Data: 2011-01-20 16:09:19
Autor: TGor
On 2011-01-20 12:27, dizel wrote:

Racja wygląd to on może i miał ale nic poza tym imo to był najbardziej
wadliwy model telefonu jaki był dostępny

Z moich obserwacji krzaczyła się pamięć: numery zapisane w telefonie kładły Siemensa S40 na łopatki (nie pokazywał, że ktoś dzwoni itp). Po przejściu na książkę SIM problem nie występował.
Wściekły na telefon zagadałem z Plusem, żeby rozwiązali umowę ze mną i podpisali nową z nowym telefonem.
Naprawiać im się nie chciało. Nie ich technologia. ;-)

A telefon dostał nawet Red Dot Award.

Data: 2011-01-20 19:49:03
Autor: dizel

On 2011-01-20 12:27, dizel wrote:

[...]

Mi się przypomina śmieszna historia z tym telem, miałem jechać do USA
no i trzeba było wziąść komórkę, więc miałem do wyboru albo Siemens
S40 albo Motorola timeport T205, wiedziałem że z tym S40 to cuda mogą
być więc wziąłem motke, jakie było moje zdziwienie gdy już na miejscu
doszedłem do tego że nie trzeba żadnych przelotek do ładowarki,
wyjmuje się tylko część i można motke w amrykańskich gniazdkach
ładować:) Mimo że była troche toporna to jednak było lepsze
rozwiązanie niż S40

Data: 2011-01-20 23:26:38
Autor: TGor
On 2011-01-20 19:49, dizel wrote:

[...]

Ja to chyba w A1000 miałem, takie wsuwane cóś do ładowarki i albo kontynentalna, albo hamerykańska, panie dzieju, albo angielska. Niby nic a znaczy wiele. ;-)

Data: 2011-01-20 16:11:16
Autor: jcm
Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:9u6gj6hjjhmskphbageu3tfv9q63lsbff54ax.com...
[...]

Z tego co pamiętam, najbardziej wadliwe i niedopracowane telefony miał Philips.

Był taki śmieszny model: Fizz (?).

j.

Data: 2011-01-21 15:26:21
Autor: Jan Strybyszewski
jcm pisze:
[...]

Fizz to akurat był popularny i dobry...  i stosunkowo cienki
w porownaniu do takich ubotoow jak Motka c(d)160

Data: 2011-01-20 10:08:45
Autor: Jan Strybyszewski
dizel pisze:
Witam
Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które
kiedyś używałem. Oddał bym dużo żeby móc używać niektórych do tej
pory.

Ja nie tesknie.... mam je wszystkie lacznie z takimi ktore w Polsce juz sie nie pojawily bo byly za stare.

Nokia 1011, Ericsson GH174, GH198, Motorola 3200 czy
1000 i jej klony od Boscha.

Nokia 1011 mozna zobaczyc np tutaj.

od 2:15
http://www.youtube.com/watch?v=UyAuutugWGQ

Data: 2011-01-20 11:31:08
Autor: gri

Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:fpgej6dt18t4l5du44uauob6mugtiqfnjg4ax.com...
A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

Za żadnym. Nie przywiązuję się do nietrwałych artykułów codziennego użytku, jak majtki, skarpetki.
Każdy stary fon się zestarzał i został zastąpiony następnym, mimo, że służył wiernie i  się nie zepsuł.
Teraz mam dylemat czym zastąpić 3 letni telefon, bo niczego powalającego na rynku nie widzę.
Jak z radiami, telewizorami, samochodami  -różnice się zacierają.

Czyżby już najwyższy czas był na kolekcjonowanie telefonów komórkowych ?
Są zbieracze znaczków, monet, będą telefonów ?

Data: 2011-01-20 19:39:12
Autor: dizel
On Thu, 20 Jan 2011 11:31:08 +0100, "gri" <sp@am.er> wrote:

Czyżby już najwyższy czas był na kolekcjonowanie telefonów komórkowych ?
Są zbieracze znaczków, monet, będą telefonów ?

Może :) ale ja wyciągnąłem wniosek z tej dyskusji, mianowicie nie
oddam ani nie sprzedam żadnego ze swoich telefonów które teraz używam
co prawda to tylko SE T610 i Nokia N70, ale za parę lat jak ich nie
będe miał to znowu będę tęsknił:)

Data: 2011-01-20 12:44:29
Autor: lukz
Telefon za ktorym tesknicie??
W dniu 2011-01-19 21:12, dizel pisze:
Witam
Pisze dlatego że ostatnio naszła mnie tęsknota na telefony które

Ja czasem, jak mnie samsung i5700 zirytuje, tesknie za moimi dawnymi siemensami sl45i i me45, a czasem tez za ericssonem t39m ;)

Data: 2011-01-20 16:17:06
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 20 Jan 2011 12:44:29 +0100, lukz napisał(a):
[...]

SL45i? Może i fajny, zgrabny i zbajerowany był, ale poza tym - totalna
porażka :) SMSy działały koszmarnie wolno, a jeśli przerwałeś pisanie SMSa
to ten przepadał. Typowe niedoróbki "by siemens" - które zerowym niemal
kosztem mogliby poprawić lepszym oprogramowaniem, ale gdzie tam by siemens
dbał o klienta...
Potem byłem jeszcze tak głupi że kupiłem jeszcze jednego siemensa - SX1. Toż
to dopiero była porażka na całej linii :)
Za firmą siemens zdecydowanie nie tęsknię - zwłaszcza że pierwszy siemens
z którym miałem do czynienia to był S3com (wyczerpywała się do 0 bateria po
2-3 godzinach bez zasięgu) a potem C25 który był fajny ale nie miał nawet...
zegarka :) i nie wiadomo było o której ktoś próbował dzwonić.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-20 18:43:26
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
On Thu, 20 Jan 2011 16:17:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:

[...]

akurat jeśli chodzi o sl45i to dla mnie był fajny, używałem go troche,
miał fajną funkcję że można było ustawić o której godzinie tel ma się
sam włączyć i wyłączyć:)

Data: 2011-01-20 19:51:13
Autor: lukz
W dniu 2011-01-20 17:17, Jacek Osiecki pisze:

[...]

Oj tam, oj tam.. W tamtych czasach sl45i to byl jak mercedes klasy S ;) Ja go milo wspominam. Poza tym to byl chyba pierwszy telefon (z tego co kojarze), wokol ktorego rozwinelo sie niezalezne od producenta grono developerskie :)Jakies patche pisali na niego i inne cuda.. Pozniej wymienilem go na me45. No temu to nic nie mozna bylo zarzucic. Mialem dwia egzemplarza, obyda mi ukradli :(

Data: 2011-01-21 11:19:48
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 20 Jan 2011 19:51:13 +0100, lukz napisał(a):
[...]

Tak, ale taki z dodatkowymi "featurami", czyli np. bez biegu wstecznego oraz
skręcający wyłącznie w lewo :) Byłem zachwycony SL45i - ba, to jeden z
niewielu telefonów które za pełną kwotę kupiłem na wolnym rynku... Miał też
idealne rozmiary - był na tyle mały, że idealnie pasował do kieszonki
"kondomówki" :)

Ale niestety, kilka wad - a w sumie jedna, podstawowa: umieszczenie książki
adresowej na karcie MMC, a tym samym koszmarnie powolna identyfikacja
numerów i jeszcze powolniejsza obsługa SMSów. Gdyby nie to, byłbym nim
zachwycony i nawet bym nie myślał o zmianie na inny :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-21 15:27:03
Autor: Jan Strybyszewski
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Ale mial karty pamieci co owczesnie bylo cudem

Data: 2011-01-20 14:16:25
Autor: Tomek Kęcki
[...]

Nokia 6630... dziwoląg ale w tym swoim udziwnieniu bardzo przyjemny.
--
tomafek

Data: 2011-01-20 19:43:50
Autor: PC
Telefon za ktorym tesknicie??
W dniu 2011-01-19 21:12, dizel pisze:
Witam

A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

mĂłj pierwszy - nokia 8110

$

Data: 2011-01-20 19:48:28
Autor: emarcin
Telefon za ktorym tesknicie??
A wy grupowicze za jakim modelem koma z dawnych lat tęsknicie??

Nokia 6310i wersja "złoty śledź" - 7 lat 24h/dobę pracy - tylko telefon GSM (żadne multicośtam).

Pozdrawiam emarcin

Data: 2011-01-20 18:59:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 19:48:28 +0100, emarcin napisał(a):

Nokia 6310i wersja "złoty śledź" - 7 lat 24h/dobę pracy - tylko telefon GSM (żadne multicośtam).

"tylko telefon GSM" to była Nokia 2110. 6310i była już daaaaaleko od tego. Ówcześnie nawet załapywał się na
określenie "smartfon"

Data: 2011-01-20 23:31:25
Autor: TGor
On 2011-01-20 19:59, Waldek Godel wrote:

"tylko telefon GSM" to była Nokia 2110.
6310i była już daaaaaleko od tego. Ówcześnie nawet załapywał się na
określenie "smartfon"

"Ja myślę, że pan wie o czym ja mówię."
W odróżnieniu od wielu współczesnych smartfonów bezszmerowo integrował się z ówczesnym social network w postaci kontaków z Outlooka.

Mój HTC wszystko, co zaimportowałem z innego telefonu via BT traktuje jako tajne spec. znacz. Za Chiny nie wpuści do Googla, HTC Sync czy czego tam można użyć jako nośnika danych.

Data: 2011-01-21 15:29:50
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Nokia 2110 miala SMSy.... nie to co 1610 i GA318 (i wczesniejsze)

Data: 2011-01-23 18:01:13
Autor: kashmiri
Telefon za ktorym tesknicie??
dizel <dizel8@NOSPAMwp.pl> dared to write:
[...]

Cegiełka Siemens, bodaj był to model S5 (a może C5). Do tej pory mam, tyle że działa tylko na ładowarce, bo obie bateryjki (z dwoma mi go sprzedano, a jakże) szlag trafił.

Potem był Siemens C25, kupiony już w Idei, nie Centertel - super sprzęt, zjeździł ze mną pół świata, nigdy żadnego padu, do tej pory na chodzie.

Potem zaczął się okres Nokii - gdzieś w 2003. Modelu nie pamiętam, odpaliłem ją kumplowi, znając go do dzisiaj jej nie zmienił. Próbowałem potem Siemensa - taki płaski srebrny z super kolorowym wyświetlaczem 128x128, bajer! Ale obsługa koszmarna. Wróciłem do Nokii i jakoś dalej jestem wierny tej firmie, choć dobre modele dużo trudniej znaleźć (np. ostatnio kupiłem C3-00, tragedia, muszę odsprzedać).
k.

Data: 2011-01-23 14:24:06
Autor: J.F.
On Sun, 23 Jan 2011 18:01:13 +0500,  kashmiri wrote:
Cegiełka Siemens, bodaj był to model S5 (a może C5).

S6 http://allegro.pl/siemens-s6-d-unikat-jak-nowy-bat-ladowarka-i1421121616.html

Nadaje sie .. do samoobrony :-)

Potem był Siemens C25, kupiony już w Idei, nie Centertel - super sprzęt, zjeździł ze mną pół świata, nigdy żadnego padu, do tej pory na chodzie.

Ale to juz malenstwo bylo.

ME45 mam w uzyciu do tej pory .. ale mowiac szczerze to tesknic nie ma
za czym. Ot, dobry telefon sprzed 10 lat - dzwonic sie da, sms'owac
sie da, i to by bylo na tyle.

J.

Data: 2011-01-23 18:06:06
Autor: kashmiri
Telefon za ktorym tesknicie??
kashmiri <nie.ma@nigdzie.com> dared to write:
/.../
Cegiełka Siemens, bodaj był to model S5 (a może C5). ...

Już wiem, to był Siemens S6, taki jak tutaj:
http://eng.mobiset.ru/catalog/mobile/?id=3501

Telefon za ktorym tesknicie??