Telefon za ktorym tesknicie??

Data: 2011-01-19 20:31:13
Autor: Waldek Godel
Telefon za ktorym tesknicie??
Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:12:07 +0100, dizel napisał(a):

Drugi telefon to Ericsson T20e, z klapką, poprostu coś niesamowitego,
niby 2 czy 3 linie wyświetlacza ale na tamte czasy miał wszystko co
trzeba, dobra bateria, klapka, antena itd, gdyby nie to że musiałem
spylić go bo potrzebne mi były pieniądze pewnie bym tylko wymieniał

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-01-19 21:41:31
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1xcgndrowq417$.dlglepper.institute.com...

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s. Byłem pod wrażeniem jakości wykonania i wymiarów - tylko ta antenka...(a były już wtedy na rynku telefony z wenętrzną anteną). A wracając do tematu wątku, to myślę, że zawsze będzie się dażyło szczególnym sentymentem swe pierwsze telefony. W moim przypadku był to Ericsson GA628 i Bosch Com608. Generalnie Bosche wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

Data: 2011-01-19 20:59:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:41:31 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

[...]

Cóż.. Siemens uśmiercił Boscha, BenQ uśmiercił Siemensa...
Siemensy zaczęły się rozwijać i mieć fajny zestaw funkcji po przejęciu
Boscha i jego modelu 918 (czy 908... jakoś tak)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-01-20 10:03:39
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Siemens S10 pierwszy kolory ekran for ever chyba

--
Najlepsze video testy i recenzje telefonów
Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

Data: 2011-01-20 16:01:29
Autor: jcm
[...]

Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

Data: 2011-01-20 19:22:30
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "jcm" <jacem@10g.pl> napisał w wiadomości news:ih9is7$2cis$2news.mm.pl...

Nie wspomniałeś, że na samym początku Bosch "uśmiercił" Dancall'a. :)

Eh, Dancall:-) To był pierwszy aparat GSM, który miałem w rękach - należał do znajmych a wyciągnięcie zębami antenki to był sznyt;-)))

Data: 2011-01-21 15:28:40
Autor: Jan Strybyszewski
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Mam go.... ale jednak na tle konkurencji to byl szrot.

Data: 2011-01-19 22:07:05
Autor: Artur Maśląg
Telefon za ktorym tesknicie??
W dniu 2011-01-19 21:41, Rabbit McCroolick pisze:
(...)
O TAK! Do dziś pamiętam, jak wziąłem w ręcie T28s.

E tam - Ericsson R310s :) Niezastąpiony do użytku w czasie prac
polowych ;)

(...)
wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się najlepiej
i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

O tak - długo korzystałem(śmy - rodzinnie) z wyrobów Siemensa.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2011-01-20 10:11:54
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 19 Jan 2011 22:07:05 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

wspominam miło tak samo jak Siemensy. Siemensy obsługiwało mi się
najlepiej i żałuję niezwykle, że BenQ uśmiercił markę...

O tak - długo korzystałem(śmy - rodzinnie) z wyrobów Siemensa.

Ja także bardzo lubiłem wyroby tej firmy i używałem prawie do końca -- od C35, przez S35, ME45 aż do S55. Późniejsze już sobie podarowałem.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-20 04:43:51
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
On Wed, 19 Jan 2011 20:31:13 +0000, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Masz racje, chociaż pracowałem wtedy w komisie z telami i trochę się
tego przewinęło, pamiętam do dziś jak ktoś przynióśł pierwszego t28s,
telefon piękny, cienki, bateria lit-pol, wygląd super, ale po dłuższym
użytkowaniu jednak to nie było to. Dość słaba bateria, i ta klapka na
przycisk po jakimś czasie sama się otwierała i to nie w jednym
egzemplarzu. Natomiast t20e wiadomo pojawił się później może nie był
za piękny bo gruby ale dla mnie nie miał żadnych wad i to rozwiązanie
z klapką poprostu super:)

Data: 2011-01-20 09:03:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 04:43:51 +0100, dizel napisał(a):

[...]

Dlatego jak ktoś potrzebował naprawdę dobry telefon bez szpanowania,
wybierał R520.
Aż szkoda, że polskie sieci wtedy go w zasadzie calkiem olały.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-01-20 10:05:07
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

R320 to raczej rownolatek T28

Data: 2011-01-20 10:02:54
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

T28s przez ktory mezczyzni dostawali w morde gdy im sie otwieral sam w kieszeni wypychajac charakterystycznie spodnie ?

Potem i tak padały.... i wymieniano na T29s

Data: 2011-01-20 14:40:51
Autor: dizel
Telefon za ktorym tesknicie??
On Wed, 19 Jan 2011 20:31:13 +0000, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

T20e był nędzną budżetową namiastką T28s

Nie jestem żadnym fanboyem playa ale zobaczyć wyświetlacz t20 bądź t28
z włożoną kartą sim playa, jeśli by wogóle działała, pewnie by pisało
"PL 06", bezcenne :)
Może ktoś ma i mógłby chociaż fotke pyknąć :)

Data: 2011-01-20 13:49:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 Jan 2011 14:40:51 +0100, dizel napisał(a):

[...]

no i? Mnóstwo telefonów po wejściu na rynek Idei pokazywało PL 03, w czym masz
problem?
Na początku, zaraz po starcie, telefony przywożone z zachodu nawet PL nie
znały, tylko pokazywały 260 01 albo 260 02

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"