Data: 2011-02-15 13:32:58 | |
Autor: Tomek | |
Telefon ze ??mieciami operatora | |
Użytkownik "orcio" <orci0@op.pl> napisał w wiadomości news:ijdr5j$48o$1news.onet.pl... Witam Żaden serwis Nokii nie weźmie na siebie odpowiedzialności za wgranie oprogramowania innego niż powinno być, zgodnego z Product Code. I jeśli jest brandowane to takie musi być. Każdy telefon będący w serwisie ma swoją kartę napraw i historię, więc każda czynność przeprowadzana na telefonie jest odnotowana w systemie. I takich procedur się muszą trzymać. Nie mogą wgrać niebrandowanego softu, bo to się wiąże ze zmianą Product Code, czego w telefonie na gwarancji robić nie można. Chyba, że samemu, na swoją odpowiedzialność. |
|
Data: 2011-02-15 13:36:40 | |
Autor: orcio | |
Telefon ze ??mieciami operatora | |
W dniu 2011-02-15 13:32, Tomek pisze:
OK źle się wyraziłem w Nokia Care otrzymałem taką odpowiedz wiec pytam czy operatorzy robią taki ukłon w stronę klienta czy wyślą mnie na drzewo ?? orcio |
|
Data: 2011-02-15 13:48:56 | |
Autor: zly | |
Telefon ze ??mieciami operatora | |
Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:36:40 +0100, orcio napisał(a):
OK Ľle się wyraziłem w Nokia Care otrzymałem tak± odpowiedz wiec pytam czy operatorzy robi± taki ukłon w stronę klienta czy wy¶l± mnie na drzewo ?? Drzewo. -- marcin |
|
Data: 2011-02-15 13:58:42 | |
Autor: orcio | |
Telefon ze ?mieciami operatora | |
W dniu 2011-02-15 13:48, zly pisze:
Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:36:40 +0100, orcio napisał(a):a zgodno¶ć towaru z umow±? w instrukcji jest wyraĽnie napisane, że prawy klawisz jest programowalny, a tu takiej możliwo¶ci nie mam, na stałe jest Plus.pl orcio |
|
Data: 2011-02-15 14:39:00 | |
Autor: zly | |
Telefon ze ?mieciami operatora | |
Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:58:42 +0100, orcio napisał(a):
a zgodno¶ć towaru z umow±? w instrukcji jest wyraĽnie napisane, że prawy klawisz jest programowalny, a tu takiej możliwo¶ci nie mam, na stałe jest Plus.pl Próbuj :) Pewnie jako argument podadz±, że kupiłe¶ w promocji etc. U mnie było tak, że ten sam guzik odpowiadał za rozł±czanie, i jak kończyłem rozmowę, a kto¶ się wcze¶niej rozł±czył, to od razu mi się ł±czyło z netem... Nic nie wskórałem. Za to z Samsungiem nie miałem żadnych problemów. Idziesz do serwisu (pomijaj±c operatora) i robi±. -- marcin |
|
Data: 2011-02-15 17:07:45 | |
Autor: Krzysiek Z. | |
Telefon ze ?mieciami operatora | |
Użytkownik "orcio" <orci0@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ijdta3$dad$1news.onet.pl... W dniu 2011-02-15 13:48, zly pisze: Zamiast "pieprzyć" się z operatorem i serwisem, wejdĽ na jakie¶ forum GSM, poczytaj, potem przeflashuj telefon JAF-em, albo Phoenixem i po kłopocie. Jak nie zmienisz Product Code to o gwarancję nie masz się co martwić, bo serwis to g...o obchodzi czy masz soft brandowany, czy niebrandowany. Większo¶ć napraw i tak zaczynaj± od flash-a, szczególnie jak telefon nie daje się wł±czyć. Pozdrawiam Krzysiek |
|
Data: 2011-02-15 17:19:41 | |
Autor: J.F. | |
Telefon ze ?mieciami operatora | |
On Tue, 15 Feb 2011 17:07:45 +0100, Krzysiek Z. wrote:
Zamiast "pieprzyć" się z operatorem i serwisem, wejdĽ na jakie¶ forum GSM, poczytaj, potem przeflashuj telefon JAF-em, albo Phoenixem i po kłopocie. Mozna, ale ciekawsza opcja wydaje sie domaganie zgodnosci z umowa :-) J. |
|
Data: 2011-02-15 17:37:34 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Telefon ze ???mieciami operatora | |
W dniu 2011-02-15 17:19, J.F. pisze:
Skleroza mi podpowiada, że coś takiego już było: w Plusie albo w Orange. Ale za cholerę nie mogę sobie tego przypomnieć. Bardziej stawiam na Orange i ich rewelacyjne Orange Menu. |
|