Telefon ze ?mieciami operatora

Data: 2011-02-16 13:41:19
Autor: Amir
Telefon ze ?mieciami operatora

Posiadam N 6303i w plusie niestety ze śmieciami plusa do tego tak
wrednie zaszytymi w soft, że nie mogę przyporządkować funkcji pod prawy przycisk. W nokii omywają ręce, abym szedl do poeratora po zgodę na zmianę softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was przechodził taką procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

 W mojej E52, która była 7 raz w serwisie za 4 razem wgrali juz oryginalny soft bez zgody operatora
moze, zwroc telefon do serwisu i wgrają Ci rownież

pozdrawiam

Telefon ze ?mieciami operatora