Telefon ze ?mieciami operatora

Data: 2011-02-16 20:04:58
Autor: Adoks
Telefon ze ?mieciami operatora

Użytkownik "orcio" <orci0@op.pl> napisał w wiadomości news:ijdr5j$48o$1news.onet.pl...
Witam
Posiadam N 6303i w plusie niestety ze śmieciami plusa do tego tak wrednie zaszytymi w soft, że nie mogę przyporządkować funkcji pod prawy przycisk. W nokii omywają ręce, abym szedl do poeratora po zgodę na zmianę softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was przechodził taką procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

orcio

sam byłem w takiej sytuacji mając soft Ery, przefleszowałem Phoenix'em
na nie brandowany. Nie wiem jak JAF ale Phoenix nie zmienia product code
(choc byś nawet chciał) więc soft będziesz miał zmieniony a product code nie
a co za tym idzie nie utracisz gwarancji.

-= adoks =-

Telefon ze ?mieciami operatora