Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?

Data: 2012-04-23 12:38:31
Autor: Duckbill
Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
Użytkownik "kk" <ek@pie.pl> napisał:

Ostatnimi czasy, mimo wyraźnej prośby ze strony dziecka i mojej ojciec dzwoni codziennie, o różnych porach, albo wcześnie rano, w czasie jego szkoły i późnym wieczorem. Syn z tego powodu się stresuje, nie chcę mu zmieniać numeru, bo nie o to chodzi. Czy mogę zgłosić policji nękanie dziecka, bo tak to wygląda? Zdaję sobie, że ojciec ma do niego prawa, ale są pewne granice i jest wola, co prawda małoletniego, oparta psychologiem dziecięcym, ale jest. 5 lat temu próbowałam ograniczyć mu władzę rodzicielską, lecz świetnie zagrał i mi się to nie udało. Proszę o radę, czy można w tym wypadku mieć podstawy nękania?

Jakbyś się uparła to możesz go oskarżyć o stalking.

BTW syn pewnie jest mocno uzależniony od Ciebie (matka-kwoka).
Ciagając się po sądach z byłym mężem i fundując synowi stres za steresem, kogo chesz chronić? Dziecko, czy siebie?

Data: 2012-04-23 12:46:02
Autor: Johnson
W dniu 2012-04-23 12:38, Duckbill pisze:

Jakbyś się uparła to możesz go oskarżyć o stalking.

A on ja potem o oskarżenie o przestępstwo którego nie było ;)

Przestępstwo jest wykluczone bo ojciec nieletniego dziecka ma prawo kontaktować się z dzieckiem. Czyli nie ma bezprawności.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2012-04-23 13:00:04
Autor: kk
Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
Spodziewałam się, że nie otrzymam tutaj odpowiedzi i dyskusja zmieni tor na wyrodną matkę, utrudnianie kontaktów, wpływ matki itd.
Cóż, dziękuję, udam się do kancelarii prawnej lub najprościej na policję, gdzie mój dzielnicowy zna dokładnie sytuację od lat i na pewno mi pomoże, bo niejednokrotnie rozmawiał z dzieckiem, jego ojcem i ze mną w różnych sytuacjach...

pozdrawiam

B.

Data: 2012-04-23 18:10:23
Autor: Nostradamus
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jn3cnn$789$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Kombinuj, kombinuj. Jako niepoczytalnej prawo do dziecka na bank ci odbiorą ;)

Data: 2012-04-23 20:31:06
Autor: kk
Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?

Kombinuj, kombinuj. Jako niepoczytalnej prawo do dziecka na bank ci odbiorą ;)

A psycholog straci prawo do wykonywania zawodu... Bravo!

Data: 2012-04-24 07:58:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.04.2012 20:31, kk pisze:

Kombinuj, kombinuj. Jako niepoczytalnej prawo do dziecka na bank ci odbiorą ;)

A psycholog straci prawo do wykonywania zawodu... Bravo!
ROTFL

Data: 2012-04-23 20:17:52
Autor: Jawi
W dniu 2012-04-23 13:00, kk pisze:
[...]

Bo popełniłaś bardzo wielki błąd, dając lokalnym amatorom prawa okazję do rozrywki. Dwa Twoje zdania stały się podstawą do tworzenia Twojego profilu psychologicznego :)
Tu Ci nikt raczej nie doradzi, prędzej wprowadzi w kompleksy i zniechęci do walki o dobro swoje czy dziecka etc. Nieważne.
Jesteś pewna swego? To zrobiłbym tak jak radził Lokalny Lemur - psycholog dziecięcy, kancelaria prawna, sąd.

--

Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?