Telefoniczne podpisywanie umowy :)

Data: 2011-03-15 12:47:32
Autor: dK
Telefoniczne podpisywanie umowy :)
Przed chwilą zadzwoniła do mnie jakaś Pani z Wawy z firmy... "Premium" oferując usługi pośrednictwa w nawiązywaniu kontaktów z innymi firmami.
Reklamowała się, że ma dostę do baz KRS ect.. i inne duperele. Natomiast kiedy zarządałem oferty pisemnej stanowczo odmówiła i stwierdziła, ze umowę zawiuera się telefonicznie w ten sposób, że będzie ją odczytywała a ja będę to potwierdzał :))) Dowodem miałoby być nagranie rozmowy.

Spotkał sie ktoś z takim krzakiem??? Ścigać to to??

Pozdrawiam
dK

Telefoniczne podpisywanie umowy :)