Telefoniczne potwierdzenie tożsamości

Data: 2011-03-02 13:13:44
Autor: ąćęłńóśźż
Telefoniczne potwierdzenie tożsamości
Mój kolega dostał numer po jak się okazało pewnym bardzo znanym terapeucie.
Co lepsze, obydwaj mają tak samo na imię, więc początek rozmowy szybko szedł, a dzwoniły wyłącznie kobiety.
Czy człowiek pamięta swoje wszystkie kobiety?
Kolega z niepamięci drapiąc się w głowę wysłuchiwał w efekcie długie telefoniczne wynurzenia głównie seksualne próbując sobie cokolwiek upojnego przypomnieć, zanim po wielu tygodniach ów terapeuta osobiście nie przyjechał z karczemną awanturą i oskarżeniem.
Kolega bronił się, że "ja tylko mruczałem hmmm..."

-- --

Kupiłem abonament na telefon i jak się okazało, przydzielony mi numer
należał wcześniej do kogoś

Data: 2011-03-02 14:42:57
Autor: Hades
Telefoniczne potwierdzenie tożsamości
Użytkownik " ąćęłńóśźż"
[...]

A coz to za sajefiktion? Jakim sposobem terapeuta zdobyl prywatny adres
aboneta sieci .... ?
AM

Data: 2011-03-02 13:52:21
Autor: ąćęłńóśźż
Telefoniczne potwierdzenie tożsamości
Stacjonarny na firmę, zresztą najpierw zadzwonił po prostu z pytaniem o adres.
Największe problemy to kolega miał z żoną, jak się jakoś od personelu dowiedziała, że często jakieś kobiety dzwonią i szef długo rozmawia ;-)

-- -- -