Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

Data: 2012-03-17 14:39:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
Przybył posłaniec SMS z wieścią mniej więcej taką:

   wychodzące -- zablokowane; prosimy o zasilenie konta.

Teraz mam pytanie: Czym zasilić? Jakiej siły użyć?
Siły ze złota czy z minut? Czy siła minutowa wystarczy?

Tu widzę swój błąd sprzed miesiąca -- miałem podarowaną mi pojedynczą
złotą siłę, do której dorzuciłem niepotrzebnie natychmiast siłę 10 minut,
choć mogłem tę złotówkę wykorzystać do cna przed załadowaniem owych
10 minut, aby sprawdzać, czy wystarczą minutowe siły. W tym układzie
(zasilenia minutami niemal w czasie odbioru owej złotówki) nie umiem
określić, czy zasilenie minutami wystarczy, gdyż obie te siły straciły
swą moc (siła ma moc?) niemal jednocześnie.

-=-

Czy muszę dorzucić pięć złotych, czy wystarczy dorzucenie samych minut?

Data: 2012-03-17 07:54:15
Autor: disnej
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

10. Dodatkowe Minuty nie stanowią podstawy do przedłuŜenia Okresu waŜności konta i nie zwalniają Uczestnika z obowiązku Zasilania konta minimalną kwotą, wynikającą z właściwego dla danego Uczestnika cennika Usług mBank mobile niezbędną do przedłuŜania Okresu waŜności konta

http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_minuty_na_bank_20090310.pdf

Data: 2012-03-17 07:56:14
Autor: disnej
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
dodatkowo z tego co pamietam to w tym regulaminie pisze ze doladowanie minutamy niewaznego kontapowoduje utrate minut

Data: 2012-03-17 21:37:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

"disnej" 26228879.1276.1331996174958.JavaMail.geo-discussion-forums@vbiz13

dodatkowo z tego co pamietam to w tym regulaminie pisze ze
doladowanie minutamy niewaznego kontapowoduje utrate minut

"disnej" 20210050.2589.1331996055540.JavaMail.geo-discussion-forums@vbgu10

: 10. Dodatkowe Minuty nie stanowią podstawy do przedłuSenia Okresu waSności konta
: i nie zwalniają Uczestnika z obowiązku Zasilania konta minimalną kwotą, wynikającą
: z właściwego dla danego Uczestnika cennika Usług mBank mobile niezbędną do
: przedłuSania Okresu waSności konta

: http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_minuty_na_bank_20090310.pdf

Dzięki za odpowiedź. Właśnie tego rodzaju błędu chciałem uniknąć.
Czyli najpirw piatak, później dopiero minuty? I ten piątak przedłuża
wychodzące o 60 dni czy o rok?

   Starter Długi charakteryzuje się długim okresem ważności
   konta bez doładowań: roczna ważność konta bez konieczności
   wykonywania doładowań 27 gr/min do wszystkich sieci

Ja mam numer z przeniesienia ale też miałem wybór płaskiego i jakiegoś innego.

   https://www.mobile.pl/?eJwrsDUyNDA0MrGIL0i0jc9zCgDyjSwtjQxA7ADb+MyU5MSS1PT8okpbXUMAJO4Nkw==

Obawiam się, że jednak należało wybrać tę płaską możliwość.
Długość chyba ta sama (60/90) a cena minuty zdecydowanie inna.

-=-

Na razie mogę to ocenić tak:

 -- technicznie działa dobrze, po Erze/TeDebile pozostał **niesmak**
    (jak delikatna goryczka po mleku z Rypina) wiecznie słabego zasięgu

 -- od strony informacyjnej (ile to kosztuje) mBank mobile jest klapą

 -- pakietowania leżą, ale trudno określić, kto jest winien
    (podejrzanych jest wielu: aparat Ery; przeniesienie z Ery;
    operatorzy Aspiro i mBank; nadawca tokena -- KB; ja...)

Zobaczę, czy aby na pewno mając 27 gr/minutę mam rok na wychodzące.
Jeśli mam -- to OK. Jeśli nie -- po co mi ta długa wypukłość?
[głupie pytanie -- wypukłość jest do produkcji mleka, jakże przeze mnie lubianego]

Może jutro zasilę mTransferem z karty kredytowej... Za dużo wwaliłem
na Tlenofon (z rozmachu 50 złotych) co spowodowało, że na mBankowej
kredytówce mam około 130 złotych wydatków marcowych -- za dużo na
zwolnienie debetówki z opłat a za mało na bezpłatne minuty, których
i tak bank nie daje...

-=-

Dzięki raz jeszcze.

--
   .`'.-.         ._.                           .-

Data: 2012-03-17 20:20:50
Autor: neoniusz
W dniu 17.03.2012 14:39, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Przybył posłaniec SMS z wieścią mniej więcej taką:

wychodzące -- zablokowane; prosimy o zasilenie konta.

Teraz mam pytanie: Czym zasilić? Jakiej siły użyć?
Siły ze złota czy z minut? Czy siła minutowa wystarczy?

Ze sie tak zapytam... masz sraczke?
Jeden temat o twoich 10 minutach w mbanku jeszcze ok, drugi - ok, kupiles sobie pierwszy telefon w zyciu, to pisz. Ale 4 tematy o tym samym w ciagu kilku dni? Wez sie ogarnij. Pieprzysz sie o 10 minut i 5 zl, a to nawet nie jest pol normalnej rozmowy. Jesli masz tak ze wszystkim w zyciu to naprawde wspolczuje ludziom, ktorzy z toba przebywaja (lub musza przebywac).

Data: 2012-03-17 21:09:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

"neoniusz" jk2o6i$12j$1@inews.gazeta.pl

Ze sie tak zapytam... masz sraczke?

Nie mam. [myli mnie z kimś innym?]

Jeden temat o twoich 10 minutach w mbanku jeszcze ok, drugi - ok, kupiles sobie pierwszy telefon w zyciu,

Zaczynałem niemal razem z Polkomtelem, neoniuszu. :)
Zaś ten numer mam od około 5 lat -- ponad miesiąc w mBanku,
ponad rok w Erze/TeDebile i ponad dwa lata w Polkomtelu.

Wcześniej miałem numer w Orange -- nie pamiętam go.
Kosztował chyba 10 złotych za rok przychodzących.
A przed nim miałem bodajże numer spiralkowy 635935
w Polkomtelu, przed którym miałem jeszcze jakiś...

Obok tego mam dwa niewykorzystane startery.

Tak wygląda sprawa od strony SIM.
Co do reszty -- mam za sobą dwie Motorole z wyciąganymi antenkami,
które później posłużyły za ładowarki akumulatorków AA, jeden aparat
komuś oddałem, cztery leżą u mnie nieużywane, ale niemal ;) sprawne
(jeden cicho mówi, w drugim blokują się klawisze, trzeci nie nadaje
się do tokenów) i jeden mam sprawny, używany z wiadomym numerem...

to pisz. Ale 4 tematy o tym samym w ciagu kilku dni?

Możesz nie czytać mnie, jeśli masz kłopoty z czytaniem. :)

Wez sie ogarnij.

Już mi to mówiono. :) A gdy to słyszę/czytam, przypomina się
mi DTusk z czasów, gdy powiedziono o nim niezaradny (bezradny
nieporadny?) przywódca nieliczącej się partii politycznej.

Pieprzysz sie o 10 minut i 5 zl, a to nawet nie jest pol normalnej rozmowy.

Dla mnie to w sumie około 80 rozmów w moim wypadku i jeszcze więcej w płaskim. :)

Jesli masz tak ze wszystkim w zyciu to naprawde wspolczuje ludziom, ktorzy z toba przebywaja (lub musza przebywac).

Nikogo mnie zmuszam. Ciebie też nie zmusiłem ani do
czytania, ani do odpisywania, ani do przemyśleń. :)

Data: 2012-03-17 21:40:12
Autor: neoniusz
W dniu 17.03.2012 21:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

WOW! Urzekla mnie twoja historia, NTG, idz na pl.misc.telefonia.gsm i tam sie wyplacz.

to pisz. Ale 4 tematy o tym samym w ciagu kilku dni?

Możesz nie czytać mnie, jeśli masz kłopoty z czytaniem. :)

Ty masz problem ze wszystkim. I zaraz pewnie napiszesz stek bzdur na temat tego, ze jakis biskup cie kiedys skrzywdzil i przez niego masz grzyba w mieszkaniu.

Pieprzysz sie o 10 minut i 5 zl, a to nawet nie jest pol normalnej
rozmowy.

Dla mnie to w sumie około 80 rozmów w moim wypadku i jeszcze więcej w
płaskim. :)

ROTFL! 10 minut czy 5 zl? Na grupie nie umiesz sie strescic w jednym zdaniu, tylko piszesz farmazony na 200 linii (wiekszosc obok wlasciwego tematu) i mam uwierzyc, ze prowadzisz 10-sekundowe rozmowy telefoniczne? Dobre!

Data: 2012-03-17 22:08:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

"neoniusz" jk2src$g27$1@inews.gazeta.pl

WOW! Urzekla mnie twoja historia, NTG, idz na pl.misc.telefonia.gsm i tam sie wyplacz.

Nie znasz mnie! Ja nalezę do tych, którzy płaczę rano.

Ty masz problem ze wszystkim. I zaraz pewnie napiszesz stek bzdur na temat tego, ze jakis biskup cie kiedys skrzywdzil i przez niego masz grzyba w mieszkaniu.

Raczej -- Bóg wysłuchując moich próśb, karze biskupów, dzieci
białostockich Korteriuszy, PiSowców... :) Grzyby to efekt złej
wentylacji -- ta zaś jest skutkiem niskiego poziomu kształcenia
w Polsce oraz chlewikowej mentalności Polaków.

Grzyby są częstą ,,dekoracją'' polskich domostw, ale jednym
one przeszkadzają (mnie na przykład) a innym (zapewne Tobie)
nie przeszkadzają.

[...]

A wiesz, co to suma? Niby są sumy logiczne i arytmetyczne...
Ale (w odróżnieniu do iloczynu) suma w obu wypadkach daje podobny efekt.

Na grupie nie umiesz sie strescic w jednym zdaniu, tylko piszesz farmazony na 200 linii (wiekszosc obok wlasciwego tematu) i mam uwierzyc, ze prowadzisz 10-sekundowe rozmowy telefoniczne? Dobre!

5 złotych to 500/27=18,5185185185185 minut. :)

Zatem w sumie daje to prawie pół minuty.

  28,5*60/80=21,375

Zatem... Chyba liczyć nie umiesz. :)

-=-

PLONK Warning!!

Data: 2012-03-17 22:36:08
Autor: neoniusz
W dniu 17.03.2012 22:08, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
WOW! Urzekla mnie twoja historia, NTG, idz na pl.misc.telefonia.gsm i
tam sie wyplacz.

Nie znasz mnie! Ja nalezę do tych, którzy płaczę rano.

https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/af409dee2f44138a

2,5 roku temu ci pisali, ze NTG, ale widze, ze dalej nie umiesz rozrozniac grup.

PLONK Warning!!

Brawo, juz wiesz co to PLONK. Teraz sie jeszcze doucz co to NTG.

Data: 2012-03-17 22:53:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

"neoniusz" jk3048$fpp$1@inews.gazeta.pl