Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

Data: 2012-03-17 07:56:14
Autor: disnej
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
dodatkowo z tego co pamietam to w tym regulaminie pisze ze doladowanie minutamy niewaznego kontapowoduje utrate minut

Data: 2012-03-17 21:37:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefonu w mBanku ciąg dalszy...

"disnej" 26228879.1276.1331996174958.JavaMail.geo-discussion-forums@vbiz13

dodatkowo z tego co pamietam to w tym regulaminie pisze ze
doladowanie minutamy niewaznego kontapowoduje utrate minut

"disnej" 20210050.2589.1331996055540.JavaMail.geo-discussion-forums@vbgu10

: 10. Dodatkowe Minuty nie stanowią podstawy do przedłuSenia Okresu waSności konta
: i nie zwalniają Uczestnika z obowiązku Zasilania konta minimalną kwotą, wynikającą
: z właściwego dla danego Uczestnika cennika Usług mBank mobile niezbędną do
: przedłuSania Okresu waSności konta

: http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_promocji_minuty_na_bank_20090310.pdf

Dzięki za odpowiedź. Właśnie tego rodzaju błędu chciałem uniknąć.
Czyli najpirw piatak, później dopiero minuty? I ten piątak przedłuża
wychodzące o 60 dni czy o rok?

   Starter Długi charakteryzuje się długim okresem ważności
   konta bez doładowań: roczna ważność konta bez konieczności
   wykonywania doładowań 27 gr/min do wszystkich sieci

Ja mam numer z przeniesienia ale też miałem wybór płaskiego i jakiegoś innego.

   https://www.mobile.pl/?eJwrsDUyNDA0MrGIL0i0jc9zCgDyjSwtjQxA7ADb+MyU5MSS1PT8okpbXUMAJO4Nkw==

Obawiam się, że jednak należało wybrać tę płaską możliwość.
Długość chyba ta sama (60/90) a cena minuty zdecydowanie inna.

-=-

Na razie mogę to ocenić tak:

 -- technicznie działa dobrze, po Erze/TeDebile pozostał **niesmak**
    (jak delikatna goryczka po mleku z Rypina) wiecznie słabego zasięgu

 -- od strony informacyjnej (ile to kosztuje) mBank mobile jest klapą

 -- pakietowania leżą, ale trudno określić, kto jest winien
    (podejrzanych jest wielu: aparat Ery; przeniesienie z Ery;
    operatorzy Aspiro i mBank; nadawca tokena -- KB; ja...)

Zobaczę, czy aby na pewno mając 27 gr/minutę mam rok na wychodzące.
Jeśli mam -- to OK. Jeśli nie -- po co mi ta długa wypukłość?
[głupie pytanie -- wypukłość jest do produkcji mleka, jakże przeze mnie lubianego]

Może jutro zasilę mTransferem z karty kredytowej... Za dużo wwaliłem
na Tlenofon (z rozmachu 50 złotych) co spowodowało, że na mBankowej
kredytówce mam około 130 złotych wydatków marcowych -- za dużo na
zwolnienie debetówki z opłat a za mało na bezpłatne minuty, których
i tak bank nie daje...

-=-

Dzięki raz jeszcze.

--