Telefony - sprzedaż na Allegro - Urzą d Skarbowy i podatek dochodowy

Data: 2009-10-22 21:47:23
Autor: Gotfryd Smolik news
Telefony - sprzedaż na Allegro - Urzą d Skarbowy i podatek dochodowy
On Sun, 18 Oct 2009, MiSSieK wrote:

Co ja w tym zeznaniu powinienem uwzglednic. Tylko te telefony? Czy moze wszystko co sprzedalem ? Jak to wogole wyliczyc ?

Co powinienem zrobic zeby znow mi nie naliczyli jakis wysokich kwot do zaplaty ?

  IMVHO stanowisz doskonały przykład dla wszystkich, którzy powiątpiewają,
że to podatnik "powinien" mieć w ręku dowody (wszelkie).
  Wychodzi, że US zaaplikował "powtórkę z rozrywki" - czyli na zasadzie
"skoro sprzedaż z tego konta była gospodarcza, to policzymy wszystko,
najwyżej podatnik się wybroni".
  Mam pytanie - czy w sprawie o VAT US dostał jakieś dane, że to były
*używane* rzeczy, uzywane *przez Ciebie* w celach osobistych?
  I jeśli tak - czy masz kopię tego dokumentu, oraz dokument
w którym zgodził się z tą oceną?
(idzie o to, że można by się powołać argumentem "to już było
przedmiotem postępowania").

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-25 00:14:46
Autor: MiSSieK
Telefony - sprzedaż na Allegro - Ur ząd Skarbowy i podatek dochodowy

 Mam pytanie - czy w sprawie o VAT US dostał jakieś dane, że to były
*używane* rzeczy, uzywane *przez Ciebie* w celach osobistych?

Podczas kontroli informowalem ich ze tylko telefony byly kupowane z zamiarem sprzedazy, a wszystko pozostale bylo uzywane.
W ostatniej decyzji wyliczyli vat od wszystkiego, ale jak im donioslem ewidencje to umorzyli postepowanie.

Telefony - sprzedaż na Allegro - Urzą d Skarbowy i podatek dochodowy