Telefony w Orange

Data: 2010-11-10 02:27:12
Autor: animka
Telefony w Orange
Czy to prawda, że telefony w Orange od przyszłego roku mają podrożeć?
Czy tylko tak pitolą osoby, które wydzwaniają do ludzi, którym za 3 m-ce kończy się umowa?

--
animka

Data: 2010-11-10 07:42:42
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
Dnia Wed, 10 Nov 2010 02:27:12 +0100, animka napisa³(a):

Czy to prawda, ¿e telefony w Orange od przysz³ego roku maj± podro¿eæ?

To bardzo mo¿liwe. Wzrasta bowiem vat.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 09:00:05
Autor: wuwuzela
Telefony w Orange
Użytkownik Olgierd napisał:
Dnia Wed, 10 Nov 2010 02:27:12 +0100, animka napisał(a):

Czy to prawda, że telefony w Orange od przyszłego roku mają podrożeć?

To bardzo możliwe. Wzrasta bowiem vat.

beda po 1,23 zł brutto ;)

Data: 2010-11-10 08:20:18
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:00:05 +0100, wuwuzela napisa³(a):

Czy to prawda, ¿e telefony w Orange od przysz³ego roku maj± podro¿eæ?

To bardzo mo¿liwe. Wzrasta bowiem vat.

beda po 1,23 z³ brutto

Czyli jest podwy¿ka :)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 12:50:49
Autor: J.F.
Telefony w Orange
U¿ytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisa³ w
Dnia Wed, 10 Nov 2010 02:27:12 +0100, animka napisa³(a):
Czy to prawda, ¿e telefony w Orange od przysz³ego roku maj± podro¿eæ?
To bardzo mo¿liwe. Wzrasta bowiem vat.

A doladowania nadal beda po 50 zl brutto, czy teraz pakiet bedzie 10zl za 990 minut ? :-)

J.

Data: 2010-11-10 13:21:56
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 08:42, Olgierd pisze:
Dnia Wed, 10 Nov 2010 02:27:12 +0100, animka napisa³(a):

Czy to prawda, ¿e telefony w Orange od przysz³ego roku maj± podro¿eæ?

To bardzo mo¿liwe. Wzrasta bowiem vat.

To bêd± najwy¿ej po 2 z³, a nie po z³otówce. Niewielka ró¿nica by by³a.

--
animka

Data: 2010-11-10 09:00:01
Autor: JoteR
Telefony w Orange
"animka" napisała:

tak pitolą osoby, które wydzwaniają do ludzi, którym za 3 m-ce kończy się umowa?

Jak za 3 miesiÄ…ce?
"Teraz już będę się twardo trzymała swojej decyzji o rozwiązaniu
umowy za rok, przed wrześniem".
Wrzesień już minął.

"a co ja mam powiedzieć jak muszę płacić 55 zł. co miesiąc?"
"Ja mam niestety abonament i jeszcze ponad rok się tak będę męczyć"

I co, znowu chcesz się "męczyć" przez następne 2 lata za 55 zł miesięcznie? ;->
Bo w niższych abonamentach ceny jako tako sensownych telefonów niemal dorównują cenie "rynkowej". Jako zatwardziały abonamenciarz stwierdzam (całkowicie subiektywnie), że teraz oferty operatorów dot. telefonów z niewygórowanym abonamentem (tak do 50 PLN) nadają się do zwinięcia w rulonik.

JoteR

Data: 2010-11-10 08:20:59
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:00:01 +0100, JoteR napisa³(a):

Jak za 3 miesi±ce?
"Teraz ju¿ bêdê siê twardo trzyma³a swojej decyzji o rozwi±zaniu umowy
za rok, przed wrze¶niem".
Wrzesieñ ju¿ min±³.

Toæ to animka ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 10:53:30
Autor: JoteR
Telefony w Orange
"Olgierd" napisa³:

Jak za 3 miesi±ce?
"Teraz ju¿ bêdê siê twardo trzyma³a swojej decyzji o rozwi±zaniu umowy
za rok, przed wrze¶niem".
Wrzesieñ ju¿ min±³.

Toæ to animka ;-)

W³a¶nie dlatego powinni¶my otoczyæ j± szczególn± trosk± ;-)

JoteR

Data: 2010-11-10 14:10:26
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 10:53, JoteR pisze:
[...]

Dziêkujê za przypomnienie!
Mam umowê na 2,5 roku, a nie 2 lata i dlatego tak g³upio wysz³o.
Wtedy zapomnia³am, ¿e umowa jest na 2,5 roku. 3 m-ce przed zakoñczeniem poprzedniej umowy wtryniono mi telefon (ca³kiem niez³y jest, nie narzekam). Wszystko co mi "dali" oprócz telefonu obowi±zywa³o po 3-ch m-cach, czyli po zakoñczeniu umowy. Musia³am czekaæ na te us³ugi dodane jeszcze 3 miesi±ce :-(
Teraz ju¿ siê znowu zaczynaj± propozycje. Widzê, ¿e takie same to wszystko jakie bym sobie wybra³a (na dzieñ dzisiejszy) na stronie Orange, czyli przed³u¿y³a umowê lub po rozwi±zaniu zawar³a now±.

--
animka

Data: 2010-11-10 13:13:54
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
Dnia Wed, 10 Nov 2010 14:10:26 +0100, animka napisa³(a):

wtryniono mi telefon (ca³kiem niez³y jest, nie narzekam)

Skoro masz fajny telefon to po co Ci nowy? Oszczêd¼ na us³ugach, podpisz umowê na rok, bez telefonu -- albo w ogóle wywal abonament (ja tak zrobi³em w sierpniu i nie narzekam).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 14:15:30
Autor: Liwiusz
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 14:13, Olgierd pisze:

umowê na rok, bez telefonu -- albo w ogóle wywal abonament (ja tak
zrobi³em w sierpniu i nie narzekam).

   Co wybra³e¶? ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-11-10 13:48:04
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
Dnia Wed, 10 Nov 2010 14:15:30 +0100, Liwiusz napisa³(a):

umowê na rok, bez telefonu -- albo w ogóle wywal abonament (ja tak
zrobi³em w sierpniu i nie narzekam).

   Co wybra³e¶?

POP :)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-10 18:02:25
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 14:48, Olgierd pisze:
[...]

Teraz s± jakie¶ abonamenty Delfin po 39 z³ to chyba lepiej siê op³aca abonament i przez miesi±c mieæ spokój?

--
animka

Data: 2010-11-12 09:58:02
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Wed, 10 Nov 2010 18:02:25 +0100, animka napisał, a ja na to:

umowę na rok, bez telefonu -- albo w ogóle wywal abonament (ja tak
zrobiłem w sierpniu i nie narzekam).

    Co wybraÅ‚eÅ›?

POP

Teraz są jakieś abonamenty Delfin po 39 zł to chyba lepiej się opłaca
abonament i przez miesiąc mieć spokój?

Nie, animko, abonament nie opłaca się, nawet ten Delfin za 39 zł. Policz sobie.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-12 15:10:01
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 10:58, Olgierd pisze:

Nie, animko, abonament nie opłaca się, nawet ten Delfin za 39 zł. Policz
sobie.

Jak karta to trzeba pamiętać o doładowaniach i być na bieżąco o jakichś sztuczkach, promocjach. Mnie się nie chce ciągle doładowywać. Zapłacę raz na miesiac i mam spokój.

--
animka

Data: 2010-11-12 15:20:44
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Fri, 12 Nov 2010 15:10:01 +0100, animka napisał, a ja na to:

[...]

Akurat w Orange możesz doładowywać co 5 miesięcy i żadnych sztuczkach nie musisz pamiętać.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-12 15:39:32
Autor: ALEX
Telefony w Orange
W dniu Pt 12 11 2010 15:10, animka pisze:

[...]

Ja doładowuję konto raz na miesiąc albo rzadziej. To taki problem według Ciebie?

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-12 16:36:53
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 15:39, ALEX pisze:
[...]

Naczytałam się tutaj różnych płaczów, że komuś coś zabrali, że jak zapomniał doładować to...
Nie chce mi się jeszcze z tym "szarpać"
Już mam złożone zamówienie na telefonik LG z WiFi za złotówkę -na przedłużenie umowy. Abonament 39 zł.
Taka okazja to tylko w Orange. Zrobilam to w nocy :D
http://www.orange.pl/klienci_ind/delfin/telefony/lg/lg_gt505?loyalty=24&priceParams=110:3249:XT_5362

--
animka

Data: 2010-11-12 15:50:33
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:36:53 +0100, animka napisał, a ja na to:

Już mam złożone zamówienie na telefonik LG z WiFi za złotówkę -na
przedłużenie umowy. Abonament 39 zł.

Czekamy na kolejne narzekania, że "już nigdy więcej".

PS podobno miałaś fajny telefon, więc po co Ci nowy?

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-12 20:24:59
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 16:50, Olgierd pisze:
Czekamy na kolejne narzekania, że "już nigdy więcej".

Nigdy nie mów nigdy, bo nigdy nie wiadomo :-( Diabli wiedzą co będzie jutro, co będzie pojutrze, prawda?
W razie czego mam 10 dni do zwrotu. Tak 2 lata temu zwróciłam jakiegoś Samsunga i wzięłam SE.

PS podobno miałaś fajny telefon, więc po co Ci nowy?

Mam dobry, nawet świetny, ale nie dotykowy ekran i WiFi nie ma, a ja lubię nowości (fakt, że nie na wszystkie mnie stać, tak jak np, na HTC).

--
animka

Data: 2010-11-13 14:22:06
Autor: Kotlet
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 20:24, animka pisze:
[...]

htc era 2 ma mniej niz gt540 a roznica w cenie to okolo 2 tys wiec nie wiem czemus sie jego uczepila.
lg dodatkowo ma radio wbudowane a gps lapie w niecala minute zamiast w 15 jak na htc. No i te same systemy tu i tu.

A co do Twojego dodykowca, ostrzegam!
po wlaczeniu konfiguruj wifi, wejdz do marketu sciagnij APNdroid
zainstluj i uruchom bo bedziesz plakala jak Ci nabije w 15 minut kilkaset zlotych .

I ustaw w ustawieniach korzystanie tylko z sieci 2g jezeli nie bedziez korzystac z duzych pakietow internetowych a jedynie wifi,conajmniej dwukrotnie przedluzy Ci dzialanie po naladowaniu

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-13 14:37:36
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-13 14:22, Kotlet pisze:

[...]

Ludzie szpanujÄ… tymi telefonami HTC, ale mnie to nie imponuje, nie zazdroszczÄ™, bo nie mam czego.

A co do Twojego dodykowca, ostrzegam!
po wlaczeniu konfiguruj wifi, wejdz do marketu sciagnij APNdroid
zainstluj i uruchom bo bedziesz plakala jak Ci nabije w 15 minut
kilkaset zlotych .

Najpierw to se zainstaluję Operę Mini. Czy muszę APNdroid do WiFi instalować?
Tryb online mam nadzieję można będzie wyłączyć od razu i włączać w razie potrzeby.
A WiFi działa chyba tylko tam, gdzie są punkty dostępowe? W domu nie mam przecież WiFi. Przeczytam sobie najpierw instrukcję i będę konfigurowała telefon.
Na filmikach YouTube widzę strasznie słabe filmiki, słaba widoczność na wyświetlaczu, ale może ludzie mieli kiepskie kamery, którymi nagrywali ten telefon.

I ustaw w ustawieniach korzystanie tylko z sieci 2g

A ten telefon nie ma 3G? Już mi się wszystko pomerdało. Odmerda się jak będę miała telefon w ręku.

jezeli nie bedziez
korzystac z duzych pakietow internetowych a jedynie wifi,conajmniej
dwukrotnie przedluzy Ci dzialanie po naladowaniu

GRPS. WiFi to tylko tam gdzie działa WiFi.

--
animka

Data: 2010-11-13 16:35:42
Autor: Kotlet
Telefony w Orange

A co do Twojego dodykowca, ostrzegam!
po wlaczeniu konfiguruj wifi, wejdz do marketu sciagnij APNdroid
zainstluj i uruchom bo bedziesz plakala jak Ci nabije w 15 minut
kilkaset zlotych .

Najpierw to se zainstalujÄ™ OperÄ™ Mini.

Twoje pieniadze wkoncu ..

Czy muszÄ™ APNdroid do WiFi
instalować?

nie musisz ale android nie bedzie Cie pytal czy naprawde nie chcesz sciagac danych przy uzyciu orangowego internetu tylko zrobi to automatycznie. A sciagnij sobie jakakolwiek gierke z marketu poza wifi to bedziesz plakac.

Tryb online mam nadzieję można będzie wyłączyć od razu i włączać w razie
potrzeby.

nie da sie. Mozna ominac instalujac apndroid, ale wtedy przy androidzie <2.1 nie odbiera i nie wysyla mmsow

A WiFi działa chyba tylko tam, gdzie są punkty dostępowe?

nie, wifi dziala nawet tam gdzie nie ma sieci wifi, no k. wymiekam :))

[...]

ale po co Ci 3g jak nie ma wideorozmow a z internetu nei chcesz korzystac? Tylko baterie zzera

Data: 2010-11-12 16:55:14
Autor: JoteR
Telefony w Orange
"animka" napisała:

Już mam złożone zamówienie na telefonik LG z WiFi za złotówkę
-na przedłużenie umowy. Abonament 39 zł.

Tylko 60 minut za 4 dychy? strasznie drogo, nawet biorąc pod uwagę cenę telefonu. Było poczekać na telefon od "utrzymanek", może by się dało coś wytargować.

Zrobilam to w nocy :D

Przed czy po? ;->

JoteR

Data: 2010-11-12 20:48:21
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 16:55, JoteR pisze:

Tylko 60 minut za 4 dychy? strasznie drogo, nawet biorÄ…c pod uwagÄ™ cenÄ™
telefonu.

No nie wiem. Zobacz tu i oceń.
http://www.orange.pl/portal/map/map/wizard?_requestid=572517#cur

  ByÅ‚o poczekać na telefon od "utrzymanek", może by siÄ™ daÅ‚o coÅ›
wytargować.

Ma zadzwonić do mnie w poniedziałek i teraz będzie mi strasznie głupio. Oby nie zadzwoniła. Ale mój interes ważniejszy ;-) Babka proponowała mi Samsunga Monte jak na początek. Powiedziałam jej, że się jeszcze zastanowię. No i się zastanowiłam :-) Wątpię, czy bym coś utargowała, bo te utrzymanki też się muszą trzymać tego co jest w ofercie. Nic od serca przecież nie dadzą.
Pospieszyłam się, bo raczej za złotówkę lepszego telefonu i być może tego telefonu już bym mogła nie dostać. Podobno te telefony maja kiepskie słuchawki, ale ja nie słucham w autobusach. Raz słuchałam stacji radiowych i mp3 w PKS-ie jak jechałam 2 godziny.
Jakby co to zawsze w ciągu 10 dni telefon mogę zwrócić.

Zrobilam to w nocy :D

Przed czy po? ;->

No, po "gadce" na tej grupie z TobÄ… :-)

--
animka

Data: 2010-11-12 20:59:54
Autor: animka
Telefony w Orange
  W dniu 2010-11-12 16:55, JoteR pisze:

Tylko 60 minut za 4 dychy? strasznie drogo, nawet biorÄ…c pod uwagÄ™ cenÄ™
telefonu.

Zły link się wkleił złośliwie.
Wklejam tekst:

abonament miesięczny: 39 zł
w sklepie orange.pl dostaniesz dodatkowo:
dodatkowe 45 minut na rozmowy w Orange co miesiÄ…c przez 3 m-ce

prezent:
dodatkowe 2400 minut do wykorzystania z 2 wybranymi numerami w Orange lub stacjonarnymi co miesiąc przez całą umowę
karta bonusowa PAYBACK
Nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w Orange między 18:00 a 8:00 i cały weekend przez 6 miesięcy za 0 zł

--
animka

Data: 2010-11-13 08:50:26
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Fri, 12 Nov 2010 20:59:54 +0100, animka napisał, a ja na to:

karta bonusowa PAYBACK

To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 14:00:22
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-13 09:50, Olgierd pisze:
W dniu Fri, 12 Nov 2010 20:59:54 +0100, animka napisał, a ja na to:

karta bonusowa PAYBACK

To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

Nie wiem. DostanÄ™ umowÄ™ to siÄ™ przekonam naocznie.

--
animka

Data: 2010-11-13 14:01:27
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-13 09:50, Olgierd pisze:
W dniu Fri, 12 Nov 2010 20:59:54 +0100, animka napisał, a ja na to:

karta bonusowa PAYBACK

To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

--
animka

Data: 2010-11-13 14:19:43
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Sat, 13 Nov 2010 14:01:27 +0100, animka napisał, a ja na to:

To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

Słabe. Bardzo słabe.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 15:43:31
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-13 15:19, Olgierd pisze:
W dniu Sat, 13 Nov 2010 14:01:27 +0100, animka napisał, a ja na to:

To już nawet tego paybacka dają jako bonus??!

Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

Słabe. Bardzo słabe.

No to mnie zdołowałeś.
A jakie bywają nie słabe/korzystne w Orange?

--
animka

Data: 2010-11-13 14:54:16
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Sat, 13 Nov 2010 15:43:31 +0100, animka napisał, a ja na to:

Ale jak sądzisz - dobra propozycja, dobre warunki umowy, czy słabe?

Słabe. Bardzo słabe.

No to mnie zdołowałeś.
A jakie bywają nie słabe/korzystne w Orange?

Abonament -- nie ma takiego. Ja za 1000 minut w sieci i na stacjonarne płacę średnio (nominalnie) 14 złotych na półtora miesiąca, przy czym mogę dzwonić o każdej porze dnia i nocy, a nie tylko między 16 a 8 rano. Za połączenia z Era i Plus płacę nominalnie 29 groszy, realnie 20-21 groszy.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 17:03:24
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-13 15:54, Olgierd pisze:
[...]

No to super. Za ok 2,5 roku jak dożyję to wezmę już telefon na kartę, albo tylko kartę.
W tym abonamencie - jak mi będzie brakowało minut, to zawsze mogę sobie jeszcze wziąć dodatkowo takie coś jak Ty masz i będe miała 2 telefony. 14 zł dodatkowo to nie byłoby dużo. Fakt, że mi na pewno tych minut starczy, bo w domu gadam przez stacjonarny (voip z o2.pl-Tlenofon-teraz zmienili na Freeconet), a jak nie jestem w domu to dzwonię tylko awaryjnie, w pilnych sprawach. Na ogół wszystkie rozmowy na stacjonarne odwalam w domu.

--
animka

Data: 2010-11-12 21:04:25
Autor: JoteR
Telefony w Orange
"animka" napisała:

[...]

To był dopiero tzw. precanvass. Dopiero po Twojej stanowczej zapowiedzi, że przenosisz się do innej sieci i oferta standardowa Cię nie interesuje, dzwoni ktoś z działu utrzymania klienta, a oni tam mają większe możliwości dawania różnych bonusów. Przynajmniej w zeszłym roku taka była praktyka.

Podobno te telefony maja kiepskie słuchawki

Nie wiem, ja tam oddałem swoje od Samsunga w zamian za te od LG Viewty i do tej pory sobie chwalę.

Zrobilam to w nocy :D

Przed czy po? ;->

No, po "gadce" na tej grupie z TobÄ… :-)

Czyli zamiast ;->

JoteR

Data: 2010-11-13 00:42:02
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 21:04, JoteR pisze:

Wątpię, czy bym coś utargowała, bo te utrzymanki też się muszą
trzymać tego co jest w ofercie. Nic od serca przecież nie dadzą.

To był dopiero tzw. precanvass. Dopiero po Twojej stanowczej zapowiedzi, że
przenosisz siÄ™ do innej sieci i oferta standardowa CiÄ™ nie interesuje,
dzwoni ktoś z działu utrzymania klienta, a oni tam mają większe możliwości
dawania różnych bonusów. Przynajmniej w zeszłym roku taka była praktyka.

Nie chcę już myśleć co by było gdyby. Co będzie to będzie i raczej się już tego nie zmieni. Chyba, że za 2 lata i 3 miesiące :D

Podobno te telefony maja kiepskie słuchawki

Nie wiem, ja tam oddałem swoje od Samsunga w zamian za te od LG Viewty i do
tej pory sobie chwalÄ™.

A do tego telefonu, który mam mieć to podobno żadne inne nie pasujÄ…. CzytaÅ‚am opinie. Nie podÅ‚Ä…czÄ™ sobie tych od SE raczej. Nie jestem zwolenniczkÄ… sÅ‚uchawek w uszach, wiÄ™c mi to nie robi  żadnej różnicy. A obrazy tego telefonu jakieÅ› sÅ‚abe i mdÅ‚e, ale może tylko na filmikach na YouTube taki efekt.

No, po "gadce" na tej grupie z TobÄ… :-)

Czyli zamiast ;->

Być może ;-)

Co to znaczy? - " ;->" Nigdy takiej strzałki nie wstawiam i nie wiem co to oznacza.

--
animka

Data: 2010-11-12 20:53:16
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-12 16:55, JoteR pisze:
[...]

Tu jest zdjęcie z klawiaturką. Nie znalazłam jeszcze normalnych obrazów.
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://cellphoneforums.net/attachments/lg/40972d1243983796-lg-gw520-lg-gt505-lowres_lggw520-jpg&imgrefurl=http://cellphoneforums.net/lg/t298070-lg-gw520-lg-gt505.html&h=365&w=300&sz=20&tbnid=mOOfL6JEG9O_WM:&tbnh=121&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3DLG%2BGT505&zoom=1&q=LG+GT505&hl=pl&usg=__fwksqTPYoX4mLac7kWWvlQrWZJI=&sa=X&ei=l5rdTNG5EcPvsgaa-KCHDA&ved=0CDQQ9QEwBg

--
animka

Data: 2010-11-13 08:50:37
Autor: Olgierd
Telefony w Orange
W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:55:14 +0100, JoteR napisał, a ja na to:

Zrobilam to w nocy :D
 Przed czy po? ;->

zamiast ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-14 07:22:26
Autor: darek638
Telefony w Orange
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ibjo16$72u$1inews.gazeta.pl...
 "animka" napisaÅ‚a:
Zrobilam to w nocy :D

Przed czy po? ;->

JoteR

Może zamiast:)

Darek

Data: 2010-11-10 18:00:28
Autor: animka
Telefony w Orange
[...]

My¶la³am, ¿eby tak zrobiæ, ale ja jestem cholernie ³asa na wszelk± elektronikê. Mam na tym punkcie bzika i nie prze¿y³abym chyba, ¿e nie mam nowego cacka. Teraz bym chcia³a telefon z WiFi, chocia¿ na ulicy czasami bojê siê wyci±gaæ telefon z torebki (jak widzê jakich¶ ch³opaków w kapturach). W domu le¿± 2 telefony SE (jak nowe), Alcatela odda³am bratu za darmo, jeden SE 580i u¿ywam, robiê nim zdjêcia, ale niestety on ma jedn± wadê albo moje oczy maj± wadê. Nie mogê normalnie, "z biegu" odczytaæ sms-a czy jakiej¶ wiadomo¶ci, muszê oczy wysilaæ. Jak oczy wypoczête to jako tako, jak zmêczone to lupa by siê przyda³a.
Jakbym wywali³a abonament to po jakies 50 z³ te¿ bym musia³a do³adowywaæ chyba.

--
animka

Data: 2010-11-10 13:31:10
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 09:20, Olgierd pisze:
[...]

Czy Ty my¶lisz, ¿e wszyscy oprócz Ciebie to ¶lepi i mojego podpisu nie widz±?

--
animka

Data: 2010-11-10 13:29:33
Autor: animka
Telefony w Orange
W dniu 2010-11-10 09:00, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

;->
[...]

Teraz mają abonamenty po 39 zł, więc trochę mniej niż 55 zł. Ale to się jeszcze okaże, czy osoby przedłużające umowę bedą mogły przejść na niższy abonament. Patrzyłam na propozycje w sklepie orange online i żadnej różnicy (na+ czy -) przy zakupie, a przedłużeniem umowy nie widzę.

--
animka

Telefony w Orange