Telefony z duĹźymi ekranami

Data: 2014-04-09 18:55:23
Autor: Borneq
Telefony z duĹźymi ekranami
wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
W Allegro są :
C20  = 512M/4G
C20i = 512M/4G
Cubot BOBBY = 512M/4G
G700 = 512M/4G
HTM M3 = 512M/4G
I9300 S9300 S3  = 1G/4G
I9500 DG300  = 512M/4G
LENOVO S890 = 1G/4G
Tracer Oxygen GS1 = 512M/4G
ZTE V965 = 512/8G

większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G
który w nich warto zainwestować?

Data: 2014-04-09 19:02:49
Autor: atm
On 2014-04-09 18:55, Borneq wrote:
wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
[...]

512MB odrzuc bez chwili zastanowienia.
1GB teraz to minimum.
S3 jest dobra opcja, oprocz standardowego niezlego ROMU
(TouchWiz wcale nie jest taki zly) masz swietne wsparcie
Cyanogenmod.

Data: 2014-04-09 19:37:07
Autor: Borneq
W dniu 2014-04-09 19:02, atm pisze:
On 2014-04-09 18:55, Borneq wrote:
wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
[...]

S3 są dość drogie a tn tani na allegro to podróbka, nie wiem, jak będzie z gwarancją, jeśli nie ten to zostaje o 100 droższy LENOVO S890

Data: 2014-04-09 20:43:26
Autor: ToMasz
On 2014-04-09 18:55, Borneq wrote:
wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
[...]

co? S3 kosztuje 899zł z 23%VAT! Drogo? No to dopisz do listy LG d605 i motorole mogo G

ToMasz

Data: 2014-04-13 17:30:13
Autor: J.F.
Dnia Wed, 09 Apr 2014 20:43:26 +0200, ToMasz napisał(a):
[...]

No, zalezy od punktu widzenia i siedzenia. Smiem twierdzic ze drogo
.... bo i za co ? Ale kolega ma zapewne na mysli telefon nieokreslonego producenta, o
nazwie I9300, w cenie gdzies miedzy 35 a 235 zl, wiec sam rozumiesz ze
899 to bardzo drogo :-)

J.

Data: 2014-04-09 19:39:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"atm" 53457d42$0$2243$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ja by chwilę zastanowił się. 512 MB to tyle,
że człowiek przestaje się nudzić. ;) Ale jeśli
ktoś nie chce nadmiaru problemów -- niech nie
bierze mniej niż 1 GB.

Ja mam w Monsterze więcej niż 512 MB, ale zdecydowanie
mniej niż 1 GB -- i mam problemy. Na oko mam około 600 MB.
I to jest akurat tyle, żeby narzekać na braki RAMu.

W Overmaxie mam 1 GB RAMek -- i nie narzekam na brak RAMu.

Z 16 GB ,,dysku'' Overmaxa prawie nie mam już nic w zapasie.
Włożyłem tam tymczasowo kartę wielkości 4 GB.

W telefonie mam rzekomo 4 GB ,,dysku'' i włożyłem tam 16 GB mikroSDHC.

IMO 2 GB RAMek i 32 GB ,,dysku'' to żadna przesada.

IMO qHD dla 5" to zdecydowanie za mało.

4 rdzenie i 1.2 GH to także IMO minimum obecnie.

1GB teraz to minimum.

I ja tak uwżam!

Data: 2014-04-09 20:16:06
Autor: Borneq
Telefony z dużymi ekranami
IMO 2 GB RAMek i 32 GB ,,dysku'' to żadna przesada.

Czyli trzeba HTC One X, tylko się długo czeka na dostawę

Data: 2014-04-09 21:16:43
Autor: atm
Telefony z dużymi ekranami
On 2014-04-09 20:16, Borneq wrote:
IMO 2 GB RAMek i 32 GB ,,dysku'' to żadna przesada.

Czyli trzeba HTC One X, tylko się długo czeka na dostawę

Zanim kupisz pogooglaj przegrzewanie HTC One X, wez pod uwage
niewymiennosc baterii, chyba znaczaco zacofana wersja Androida.

Data: 2014-04-09 22:18:24
Autor: Borneq
Telefony z dużymi ekranami
W dniu 2014-04-09 21:16, atm pisze:
Zanim kupisz pogooglaj przegrzewanie HTC One X, wez pod uwage
niewymiennosc baterii, chyba znaczaco zacofana wersja Androida.

NO tak, ma bardzo dużo pamięci 32 giga, ale to , że bateria się nie wymienia to niedobrze,
z 1 giga ramu to jeszcze :
Motorola Moto G
LG d605
Samsung s3 - chyba najlepszy tylko cena najwyższa

Data: 2014-04-12 11:41:37
Autor: Pszemol
Telefony z dużymi ekranami
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message news:li49uq$e89$1node2.news.atman.pl...
Samsung s3 - chyba najlepszy tylko cena najwyższa

Ciekawe czemu najdroższy ;-)

Data: 2014-04-12 19:50:38
Autor: Borneq
Telefony z dużymi ekranami
W dniu 2014-04-12 18:41, Pszemol pisze:
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message
Samsung s3 - chyba najlepszy tylko cena najwyższa

Ciekawe czemu najdroższy ;-)

A Samsung Galaxy S IV ?

Data: 2014-04-12 20:42:50
Autor: Borneq
Telefony z dużymi ekranami
W dniu 2014-04-12 19:50, Borneq pisze:

A Samsung Galaxy S IV ?

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-galaxy-s4-test.html

ciekawe dlaczego aż 7 giga na system, bo z 16 dostępne jest tylko 9

Data: 2014-04-12 21:40:29
Autor: atm
Telefony z dużymi ekranami
On 2014-04-12 20:42, Borneq wrote:
W dniu 2014-04-12 19:50, Borneq pisze:

A Samsung Galaxy S IV ?

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-galaxy-s4-test.html

ciekawe dlaczego aż 7 giga na system, bo z 16 dostępne jest tylko 9

To specjalna promocja Samsunga: kupujesz 16, dostajesz 9.
Troche jak z kawa 3 w 1 ;]

Data: 2014-04-11 00:14:57
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
Czyli trzeba HTC One X, tylko się długo czeka na dostawę

Zanim kupisz pogooglaj przegrzewanie HTC One X, wez pod uwage
niewymiennosc baterii, chyba znaczaco zacofana wersja Androida.

To juz lepiej Xiaomi Hongmi / Red Rice.
Taniej, ladniej, nowoczesniej - ogolnie lepiej.

Data: 2014-04-10 07:49:47
Autor: walker
On 04/09/2014 06:55 PM, Borneq wrote:
[...]

zaden, tylko telefony z 2 GB RAM

http://www.aliexpress.com/item/Original-HUAWEI-Honor-3C-WCDMA-2GB-RAM-5-0-IPS-MTK6582-Quad-Core-Mobile-Phone-8GB/1583660305.html

Data: 2014-04-10 09:59:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"walker" li5bdr$42n$1@news.vectranet.pl

który w nich warto zainwestować?

zaden, tylko telefony z 2 GB RAM

http://www.aliexpress.com/item/Original-HUAWEI-Honor-3C-WCDMA-2GB-RAM-5-0-IPS-MTK6582-Quad-Core-Mobile-Phone-8GB/1583660305.html

Ja bym nie inwestował w coś, co nie ma GLONASS.
Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę -- GPS mogą
(; wyłączyć. ;) Zostanie wówczas tylko Glonass. :)

-=-

Inwestować można w dzieła sztuki, nie w telefon. ;)

Każdy telefon po chwili stanie się przestarzały. ;)
Tak będzie jeszcze przez prę lat -- co najmniej.

-=-

Telefon z wystającym oczkiem to porażka.

Data: 2014-04-10 11:30:03
Autor: Trybun
Telefony z dużymi ekranami

[...]

Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

Data: 2014-04-10 16:02:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Trybun" 53466486$0$2358$65785112@news.neostrada.pl

Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)
Rosjanie znają się nieźle na GPS -- to oni, nie Amerykanie
ostatnimi czasy latali w kosmos. Wiedzą, jak ,,wyłączyć''. ;)

Znalezienie satelity po omacku jest trudna, ale Rosjanie
nie muszą szukać po omacku a satelity nie są odporne na
,,wyłączenia''. ;) Gwiezdne wojny Reagana -- kłaniają się. :)

-=-

Ponoć GPS to 24 satelity. Jak więc możliwe, że
tablet czy telefon widzi naraz aż 13 z nich?

-=-

Rosjanie mają Glonass i Topole, które latają ,,nad
tarczami'' antyrakietowymi. Wiedzą doskonale, jak
zbudowany jest GPS -- współpracowali w jego budowaniu
od lat i oficjalnie korzystają z EGNOS. Wiedzą zapewne,
jak ,,wyłączyć'' ,,wyłącznikiem naziemnym''. GPS to nie
internet, który dzięki swemu rozproszeniu jest nietykalny.
GPS ma swoje naziemne ośrodki koordynujące, które można
zniszczyć.

Ćwierć wieku Amerykanie żyli w cieniu patriotów itp.
zabezpieczeń -- teraz Topole są silniejsze od
amerykańskich tarcz.

Galileo nie jest jeszcze gotowy -- a i on korzystał z rosyjskich rakiet.
Chiński odpowiednik GPS nie będzie służył Ameryce.
Indyjski, o ile w ogóle będzie globalny w najbliższych latach -- także.

Próby niszczenia rosyjskich satelitów na wyrzutniach rakiet
powiodły się -- dwa razy rakiety zostały zniszczone wraz
z satelitami, ale jakimś cudem Glonass jest rzeczywistością.

Data: 2014-04-10 23:53:15
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)

Amerykanie moga w kazdej chwili wylaczyc "cywilny GPS"
i na pewno jest to jeden z powodow powstania rosyjskiego systemu.

PS
Bardzo ciezko zagluszyc sygnal GPS
a zniszczenia stacji ref. - bez sensu IMHO.

Data: 2014-04-11 00:39:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"jakson" li73sj$203$1@node1.news.atman.pl

Jak to wyłączyć? Przecież GPS do nich nie należy, a do jankesów..

Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)

Amerykanie moga w kazdej chwili wylaczyc "cywilny GPS"

W czasie prowadzenia wojen wyłączają nad niektórymi obszarami.

i na pewno jest to jeden z powodow powstania rosyjskiego systemu.

Glonass jest potrzebny rosyjskiej armii, która opiera się o ten system.

PS
Bardzo ciezko zagluszyc sygnal GPS
a zniszczenia stacji ref. - bez sensu IMHO.

Stacji tych jest cała masa na całym świecie, także w Rosji.
Ich zniszczenie niewiele daje. Bez nich dokładność GPS
spadnie, ale nadal będzie aż za dobra dla trafiania rakiet
naprowadzanych przez GPS.

Znam taki żart o Amerykanach:

 -- Gdyby im ktoś wyłączył GPS, ich czołgi nie wyjechałyby
    z koszar, bo nie znalazłyby drogi wiodącej do bram
    koszarowych. ;)

Można (to właśnie gwiezdne wojny Reagana) zniszczyć satelity.
Satelity nie są opancerzone, ich pozycje są znane, rakiety
potrafią latać tuż obok nich a nawet możliwe są naprawy
satelitów prowadzone z promów kosmicznych.

Amerykanie są daleko za Rosją w lataniu kosmicznym.
Putin (jak każda zima polskich drogowców) zaskoczył
Amerykanów i zachodnich Europejczyków.

Glonass powstawał/startował nie później niż GPS.
Rosyjskie Topole nie orientują się w oparciu
o wskazania GPS, ale o wskazania Glonass.

Pomysł Glonass jest wcześniejszy niż GPS, ale zanim powstał,
zebrał doświadczenia GPS, przez co jest lepszy pod wieloma
względami od GPS, co daje mu przewagę nad GPS w paru miejscach.
Akurat chyba nie jest dokładniejszy od GPS, ale szybszy i lepiej
pasuje do terenów obsługiwanych przez Rosję.

Dokładny system to Galileo, ale on jeszcze jest w pieluchach. :)

Data: 2014-04-13 11:29:26
Autor: J.F.
Telefony z dużymi ekranami
Dnia Thu, 10 Apr 2014 16:02:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Nie jest to takie proste, a na pewno kosztowne - taniej zaklocic.

Znalezienie satelity po omacku jest trudna, ale Rosjanie
nie muszą szukać po omacku a satelity nie są odporne na

Akurat te, to co do centymetra wiadomo gdzie sa :-)
Chyba ze Amerykanie wylacza cywilny sygnal i
Ponoć GPS to 24 satelity. Jak więc możliwe, że
tablet czy telefon widzi naraz aż 13 z nich?

Tak malo,czy tak duzo ?
Rosjanie mają Glonass i Topole, które latają ,,nad
tarczami'' antyrakietowymi. Wiedzą doskonale, jak
zbudowany jest GPS -- współpracowali w jego budowaniu
od lat

Jakos watpie.

i oficjalnie korzystają z EGNOS. Wiedzą zapewne,
jak ,,wyłączyć'' ,,wyłącznikiem naziemnym''.

Myslisz ze ktos im taka wiedze dal, czy szpionow maja dobrych ?

GPS to nie
internet, który dzięki swemu rozproszeniu jest nietykalny.
GPS ma swoje naziemne ośrodki koordynujące, które można
zniszczyć.

I mozna tez odbudowac, niewykluczone ze szybko.
Obecny system ma ponoc byc zdolny do pol roku autonomicznej pracy.

J.

Data: 2014-04-13 18:57:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"J.F." 1dywqw9djlz4v.hh0w1hbduw36.dlg@40tude.net

[...]

Wystarczy strzelić rakietą -- można z bardzo małej odległości. :)
Koszty? Można na jednym ruszcie upiec dwie gęsi -- swoje satelity
dorzucić a cudze -- zestrzelić. :)

Znalezienie satelity po omacku jest trudna, ale Rosjanie
nie muszą szukać po omacku a satelity nie są odporne na

Akurat te, to co do centymetra wiadomo gdzie sa :-)
Chyba ze Amerykanie wylacza cywilny sygnal i

W klasycznych gwiezdnych wojnach satelity zestrzeliwano laserem. :)

Ponoć GPS to 24 satelity. Jak więc możliwe, że
tablet czy telefon widzi naraz aż 13 z nich?

Tak malo,czy tak duzo ?

Ja zobaczyć 13, mając wszystkich (po obu stronach Ziemi) tylko 24?
Na dodatek te 13 widać wyraźnie, z małym szumem. Mogę postawić snapy.

[...]

W co wątpisz? W możliwości Topoli czy we współpracę?
Jedno i drugie jest niekwestionowane ogólnie. Putin
dał się głaskać jak kotek, choć był zwykłym lwem,
odgryzającym głowę temu, kto go głaskał i drapał
za uszami. ;)

=-=

Dygresjum:

Gdy pisałem swój pierwszy dziś post -- widziałem doskonale.
Później poszedłem do kuchni po herbatę -- i teraz niemal
nic nie widzę. :) Ale że do pisania nie jest potrzebne
dobre widzenie... ;)

=-=

i oficjalnie korzystają z EGNOS. Wiedzą zapewne,
jak ,,wyłączyć'' ,,wyłącznikiem naziemnym''.

Myslisz ze ktos im taka wiedze dal, czy szpionow maja dobrych ?

Rosyjskie stacje EGNOS są pod opieką czyją? Amerykańską,
europejską czy rosyjską? Podobnież z chińskimi odpowiednikami?

Zachód obudził się z ręką w nocniku -- myśląc, że ,,ruskie to duraki''.
Tymczasem Rosjanie (jak ja?) pamiętają, że kiedyś świat liczył się
z nimi, więc dążą do dobudowy swej potęgi.

Rosjanie muszą znać doskonale zakamarki GPS, skoro mają
na swej ziemi stacje EGNOS. Początkowo EGNOS miał kończyć
się na polskiej ziemi, ale jakoś Putinowi udało się nakłonić
Zachód do rozbudowy... Mnie w okolicy roku 2005 uczono, że
RIMS nie będzie na terenie Rosji do czasu pokonania tejże.
Tymczasem nie tylko nie można pokonać Rosji, ale wręcz
odwrotnie -- Zachód traci kontrolę nad Białorusią i Ukrainą
a rosyjskie RIM są już rzeczywistością -- i służą nie
tylko GPSowi, ale także GLONASSowi.

Rosjanie muszą znać się na RIM, skoro ich RIMS współpracują z ich GLONASS.

[...]

Ale satelitów nie można szybko odbudować -- zwłaszcza
wtedy, gdy wysyłane są za pomocą rosyjskich rakiet
nośnych. Także Galileo posłużył się rosyjską rakietą.

Obecny system ma ponoc byc zdolny do pol roku autonomicznej pracy.

Bez wspomagania naziemnego? Jakiś czas popracuje, ale nie pół roku.

Zachód jest w złym miejscu -- Galileo nie jest gotowy, Glonass nie
osiągnął swej dokładności, ale jest a Topoli z jądrowym ładunkiem
nie zależy na celności jednometrowej. Dwa nieudane wyniesienia
nowych satelitów Gonass na orbity są wymowne -- Zachód nie tylko
nie chce rosyjskiej dominacji, ale w nawet nie chce istnienia
Glonass w ogóle. W tym układzie reakcje Putina nie są żadną
agresja, ale są rozsądną obroną! Teraz albo nigdy!

Wojsko USA jest uwiązane do GPS jak pies do łańcucha.
Utrącenie funkcjonalności GSP to wygrana nad USA.

Obecnie jednak Putin ma poważniejsze zadanie -- zupełnie naziemne.
Musi zapewnić sobie stabilne plecy w Chinach i w Indiach oraz tam
gdzie się da w państwach arabskich a także (o ile to w ogóle jest
możliwe) w Izraelu. Całą Rosję ma już po swojej stronie -- nikt
w Rosji już nie wierzy amerykańskiej dobroci po tym, co uczyniono
z Rosją po przerwaniu zimnej wojny przegraną ZSRR.

Data: 2014-04-13 19:10:42
Autor: Andrzej
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Ja zobaczyć 13, mając wszystkich (po obu stronach Ziemi) tylko 24?

Dlaczego przyjmujesz, ze jest ich 24, zamiast przyjac (rownie blednie), ze
jest ich np. 8?

Data: 2014-04-13 23:47:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Andrzej" 934767478419108827.618587none-inv.invalid@news.neostrada.pl

+> Jak zobaczyć 13, mając wszystkich (po obu stronach Ziemi) tylko 24?

Dlaczego przyjmujesz, ze jest ich 24, zamiast przyjac
(rownie blednie), ze jest ich np. 8?

A ile wg Ciebie ma być?

Data: 2014-04-14 00:49:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Eneuel Leszek Ciszewski" lif0lu$43f$1@node2.news.atman.pl

[...]

Albo inaczej:

    Ile musi być czynnych dla cywili, abym mógł
    widzieć w Białymstoku, stojąc na ziemi,
    naraz 13 użytecznych?

    http://www.gps.gov/multimedia/images/constellation.jpg

Przecież nie widzę tych spod horyzontu. :)

Satelity są na wysokości (tyle nad powierzchnią Ziemi)
nieco większej niż 20 tysięcy km, a promień Ziemi to
około 6360 km, czyli średnica Ziemi to niemal 1/4
średnic orbit. Glonass jest nieco niżej -- jego
średnica jest nieco bliżej 4 promieni. Wysokość
to chyba około 19100 km.

Tutaj jest 31 satelitów GPS:

  http://www.gps.gov/systems/gps/space/#generations

8, 12, 7 i 4

Ile naprawdę naraz jest dostępnych dla ludności?

Miało być 24 czynnych dla zwykłych ludzi -- plus zapasowe.

Data: 2014-04-14 08:31:57
Autor: J.F.
Telefony z dużymi ekranami
Dnia Mon, 14 Apr 2014 00:49:36 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Ostatnie doniesienia mowia ze jest ich 31.

Troche gorki, albo kawal blachy na wiezowcu i zobaczysz te spod
horyzontu, ale w Bialymstoku o gorke chyba trudno.

Nawet jak bylo 24 aktywnych, to nie byly rozmieszczone regularnie na
orbitach, wiec fluktuacje mogly sie zdarzyc ... choc chyba powinni
jakos zadbac aby ich bylo mozliwie malo, bo jak Ty widzisz wiecej, to
gdzies tm daleko ktos widzi mniej.

Ile naprawdę naraz jest dostępnych dla ludności?
Miało być 24 czynnych dla zwykłych ludzi -- plus zapasowe.

Chyba podniesli.

J.

Data: 2014-04-15 00:41:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"J.F." 1ormm02qxbizz.zu81brea5prg$.dlg@40tude.net

[...]

Tę liczbę wskazuje i smartfon, i tablet.
(i Wikipedia i inni)

Troche gorki, albo kawal blachy na wiezowcu i zobaczysz te spod
horyzontu, ale w Bialymstoku o gorke chyba trudno.

Może i zobaczę, ale czy w ,,zielonym kolorze''?

[...]

Nie da się ukryć. :)

Ile naprawdę naraz jest dostępnych dla ludności?
Miało być 24 czynnych dla zwykłych ludzi -- plus zapasowe.

Chyba podniesli.

Chyba tak -- w dniach ostatnich.

Miało kręcić się znacznie więcej niż 24, ale miejsc miało
być tylko 24. Pozostałe były zarezerwowane do testów, miały
służyć jako rezerwowe, albo po prostu być dla zamkniętego
grona.

Obecnie chyba albo trzeba wszystko budować od nowa, albo
trzeba wrzucać kolejne satelity, aby zwiększać dokładność
wskazań -- stąd te nadmiary.

Ale ciekawe, ile ich naprawdę kręci się wokoło Ziemi?
Stale są dorzucane nowe -- a stare stale zdychają.

Ciekawe, kto teraz będzie wrzucał -- gdy Obama pokłócił się z Putinem. ;)

Pewnie pojadą gdzieś na wódkę i dogadają się. ;)

I ciekawe, czy wreszcie Rosja dorzuci swoje najnowsze. :)
Dwie ostatnie próby spaliły na panewce. :)

Data: 2014-04-17 03:33:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Eneuel Leszek Ciszewski" lihoga$qoj$1@node2.news.atman.pl

Przecież nie widzę tych spod horyzontu. :)

Ostatnie doniesienia mowia ze jest ich 31.

Tę liczbę wskazuje i smartfon, i tablet.
(i Wikipedia i inni)

   http://www.tabletmaniak.pl/118300/asus-memo-pad-fhd-10-lte-test/attachment/screenshot_2013-11-14-12-43-24/

Tutaj tablet widzi 25, wykorzystuje 19, ale dokładność 10 m.
Kiedy? Nie później niż -- Czwartek, 14 listopada 2013, Antoni Żółciak.

Data: 2014-05-16 02:25:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Eneuel Leszek Ciszewski" liefvh$o9p$1@node1.news.atman.pl

[...]

   http://wyborcza.pl/1,75248,15956113,Rosja_bierze_odwet_na_amerykanskiej_nawigacji_GPS.html

   W odpowiedzi na sankcje USA wicepremier Rosji Dmitrij
   Rogozin zapowiedział, że od 1 czerwca Rosja zakaże
   działalności na swoim terytorium stacji amerykańskiego
   systemu nawigacji satelitarnej GPS.

   Rogozin zapowiedział, że praca stacji GPS na terenie
   Rosji zostanie zakończona od 1 września, jeśli do tego
   czasu USA nie pozwolą zainstalować na swoim terytorium
   stacji rosyjskiego systemu nawigacyjnego Glonass.
   Rosyjska agencja kosmiczna Roskosmos zwróciła się
   w tej sprawie do USA w maju 2012 r., ale do tej
   pory rozmowy nie zostały zakończone.

I podobne...

Data: 2014-04-13 13:02:57
Autor: Trybun
Telefony z dużymi ekranami

[...]

No ale chyba nie mówimy o wojnie? A jak zdaje sie jedyna metoda ich wyłączenia przez przeciwnika to fizyczne zniszczenie.. A tak w ogóle to nie przeceniałbym tych systemów GPS i innych nowinek tego typu jako skutecznego środka w prowadzeniu dziełań wojennych. Naloty na Kosovo pokazały że jankesom nie udało sie zniszczyć ani jednego serbskiego czołgu z powietrza, mało tego - Serbowie portafili skutecznie zamaskować nawet drogi. To pewnie jedna z przyczyn że zakończyli bombardować wojskowe cele w Kosovie, a zaczęli terrorystyczne naloty i niszczenie mostów i elektrowni w Belgradzie i innych miastach Serbii.

Data: 2014-04-13 19:17:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Trybun" 534a6ecb$0$2358$65785112@news.neostrada.pl

No ale chyba nie mówimy o wojnie?

A co teraz jest? Co noszą ludzie w Doniecku?
Wiadra? Znasz Demony wojny?

  https://www.youtube.com/watch?v=-3L49mJkRsI

A jak zdaje sie jedyna metoda ich wyłączenia przez przeciwnika to fizyczne zniszczenie..

Wystarczy uszkodzenie, nie ma potrzeby totalnego niszczenia.
Można nawet tak uszkodzić, aby satelita nadawał się nie
tylko do recyklingu. ;) Satelita potrzebuje energii
elektrycznej -- można zniszczyć słoneczne ogniwa
tak, że sam satelita nie będzie zniszczony.

  https://www.google.pl/search?q=satelita&client=opera&hs=IBk&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZMNKU8aIJuPNygOutYGgBA&ved=0CEYQsAQ&biw=1225&bih=632

Nawet łatwiej trafić w te ogniwa niż w satelitę. :)
I akurat te ogniwa nieźle chłoną światło -- laserowe. ;)

Ostatecznie można satelitę przesunąć w lepsze ;) miejsce. ;)
Wybuch ,,bomby'' nawet odległej potrafi przesunąć, o ile
odłamki trafią w satelitę. Wystarczy w kierunku satelity
posłać wiązkę rakiet, które wyniosą w ,,pobliże'' satelity
bomby eksplodujące w ,,pobliżu'' satelity. Jeden odłamek,
o ile trafi w satelitę, skutecznie zaburzy trajektorię. :)

Można być na tyle złośliwym, aby zawczasu umieścić w pobliżu
satelitów bomby, które zostaną zdetonowane zdalnie w stosownym
czasie. Bomby te podążałyby wraz z satelitami po bliskich orbitach.

[...]

Być może nie mieli pozycji czołgów w POI. ;)

Uwierz mi -- obecnie bez GPS armie zachodnie niewiele potrafią uczynić.
Balistyczne rakiety to czas przedwojenny, i nie o obecnie prowadzonej
wojnie ukraińskiej piszę, ale o II wojnie świętej. Obecnie ważne są
także (albo przede wszystkim) pociski kierowane, orientujące się
w oparciu o GPS i jemu podobne systemy.

Topole także kierują się w oparciu o Glonass.

  https://www.google.pl/search?q=topol&client=opera&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ssRKU4bYOOX9ygPez4LACg&ved=0CDwQsAQ&biw=1225&bih=632

  http://pl.wikipedia.org/wiki/RS-12M1_Topol-M

Data: 2014-04-13 23:37:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Eneuel Leszek Ciszewski" lieh9p$pr6$1@node1.news.atman.pl

  https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-3L49mJkRsI#t=3141

Data: 2014-04-15 14:48:38
Autor: Trybun
Telefony z dużymi ekranami

"Trybun" 534a6ecb$0$2358$65785112@news.neostrada.pl

No ale chyba nie mówimy o wojnie?

A co teraz jest? Co noszą ludzie w Doniecku?
Wiadra? Znasz Demony wojny?

 https://www.youtube.com/watch?v=-3L49mJkRsI

W Doniecku? - w moim odczucie - samoobrona Ukraińców przed imperialistycznymi zakusami USA.

Tak, znam "Demony Wojny", taki sobie filmik wzorowany na trzeciorzędnych produkcjach z "Fabryki Snów" ...

[...]

Jakby nie patrzeć do uczynienia niezdatnymi do użytku satalitami potrzebna jest ingerencja fizyczna wroga. Raczej nie da są ich zakłucać elektronicznie..
Z tego co kiedyś słyszałem - satelity maja możliwość manewru, oczywiście na niewielką skalę.

[...]

A więc można śmiało spekulować że te swoje bajki o możliwości wszechwładnej inwigilacji przeciwnika, polegającej m.in na tym że mogą przeczytać z kosmosu co piszą w gazecie czytanej właśnie przez wroga, mogą faktycznie ułożyć na półce z bajka mi o Sierotce Marysi.

Data: 2014-04-16 00:57:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefony z dużymi ekranami

"Trybun" 534d2a8c$0$2246$65785112@news.neostrada.pl

W Doniecku? - w moim odczucie - samoobrona Ukraińców przed imperialistycznymi zakusami USA.

Tak, znam "Demony Wojny", taki sobie filmik wzorowany na trzeciorzędnych produkcjach z "Fabryki Snów" ...

Mnie chodziło tylko o 'wiadro'. Akcja w filmie
paranoidalna. Masa ludzi (ochotników) ginie
bezsensownie. Na dodatek wzmianka o Srebrenicy,
gdzie Holendrzy opuścili muzułmanów. Kilka lat
temu sądy międzynarodowe uznały winę Holendrów.

  http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/1527253,1,srebrenica-- zdrada-onz.read

Wszystko pod okiem ONZ i NATO.

Demony wojny ukazują poświęcenie IFOR -- w istocie siły
międzynarodowe bardzo często nie interweniowały tam,
gdzie na ich oczach mordowano ludzi. Odwrotnie -- nie
tylko nie interweniowano, ale dokarmiano :) zwaśnione
strony.

Nie tylko masowo mordowano, ale i masowo kręcono
filmy o zdradach IFOR/SFOR.

Jakby nie patrzeć do uczynienia niezdatnymi do użytku satalitami potrzebna jest ingerencja fizyczna wroga. Raczej nie da są ich zakłucać elektronicznie..

Klasyczne wojny gwiezdne -- laserowe strzelanie do satelitów wroga. :)
Ostatecznie akcję komedii przeniesiono na Ziemię i nazwano patriotycznie.

Z tego co kiedyś słyszałem - satelity maja możliwość manewru, oczywiście na niewielką skalę.

Mają. Ale nie potrafią manewrami ominąć nadlatujących pocisków.
Zwłaszcza laserowych promieni nie ominą manewrując. ;)

W klasycznej wojnie gwiezdnej po prostu żołnierz strzela z lasera
do satelity wroga. :) Pamiętam tamte czasy -- wojnę wówczas
parodiowano. Nie budziła ona wtedy grozy lat pięćdziesiątych,
ale kpinę. :)

Tu masz możliwość opuszczania orbitalnej stacji międzynarodowej.

  https://www.youtube.com/watch?v=QLWF0n2GC5s#t=230

Język chyba pojmujesz. ;)

Tu trochę mniej zrozumiałe. ;)
[wkrótce będzie to język urzędowy w Europie?]

  https://www.youtube.com/watch?v=MvpPknmHGAM

[...]

Nie znam tych bajek.

Data: 2014-04-10 20:00:36
Autor: ToMasz
Telefony z dużymi ekranami

Telefon z wystającym oczkiem to porażka.
dlaczego? bo może się uszkodzić? Jasne, ale reszta telefonu też.
Wejdź na ebay i zobacz jakie "silikony" są na sgs2 i sgs2. "s-line" to przeżytek. teraz "rządzą" obudowy składane najpierw z silikonu, potem z plastiku. dopasowane, estetyczne solidne
niestaty tylko na najpopularniejsze modele. nawet na lg d605 niema

ToMasz

Data: 2014-04-10 18:37:50
Autor: jakson
[...]

A gdzie ceny?
Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?
To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

Data: 2014-04-10 14:40:09
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 18:37:50 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
> [...]

> C20i = 512M/4G

> Cubot BOBBY = 512M/4G

> G700 = 512M/4G

> HTM M3 = 512M/4G

> I9300 S9300 S3  = 1G/4G

> I9500 DG300  = 512M/4G

> LENOVO S890 = 1G/4G

> Tracer Oxygen GS1 = 512M/4G

> ZTE V965 = 512/8G

> większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G

> który w nich warto zainwestować?

A gdzie ceny?

Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?

To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

Dokladnie.

Bez kryterium widelek ceny,odrzucajac najdrozsze, to najkozrystniejsze relacje cena/jakosc wg mnie maja wszystkomajacy chinczyk

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html
http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.html

tu troche trzeba zaczekac
http://www.gsmmaniak.pl/296818/oneplus-one/

minimum cena/jakosc

http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

optymalnie cena/jakosc

http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6-p-2-e-0409&category=165&order=qd&search_scope=category-165&string=lg+g2

bardzo oszczednie i topornie

http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fonepad/?utm_source=s_redirect&utm_medium=gsmmaniak
http://allegro.pl/listing/listing.php?category=121202&listing_sel=2&listing_interval=7&search_type=1&state=0&bid=3828&ap=2&aid=314219&description=1&order=p&string=ASUS+Fonepad&bmatch=seng-v6-p-2-e-0409

Data: 2014-04-11 00:10:14
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
wszystkomajacy chinczyk
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html

Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Widzialem jakies iOceany 5" z 2GB DDR3
oparte o MT6592 (czasami nawet o MT6592T!)
za 250 USD, czyli jakies 750 PLN,
co w najbardziej pesymistycznym przypadku (VAT)
daje ~920 PLN.

Ew. jakis Xiaomi jak fon ma byc dla kobiety :)

http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

Nie.
Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.
Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fonepad/

7"? Duzo...
Hm... 5" (jak na telefon) to duzo.
IMHO optymalnie to 4.3" - 4.7".

Data: 2014-04-10 15:53:20
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 00:10:14 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
> wszystkomajacy chinczyk

> http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html

Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

[...]

Ten oppo to wersja na Europe, rozprowadzana przez ich europejskie przedstawicielstwo. Wada jest brak spolszczenia i radia FM. Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

> http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

Nie.

Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.

Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

Mozesz rzucic linke?
Rozumiem, ze chodzi wylacznie o dystrybuje sprzedawana przez Play?

Data: 2014-04-12 14:14:26
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

Tanszy? Np. 1400zl?
:P

Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.
Czego jeszcze chcialbys wiecej?

Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

Mozesz rzucic linke?

Poszukaj na googlach.
Ogolnie chodzi o mala pojemnosc flasha
przy braku slotu na karty SD/microSD.
Do tego dochodzi slaby aparat i inne
a cena wcale nie jest taka niska.

Data: 2014-04-12 10:33:13
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 14:14:26 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

> Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

Tanszy? Np. 1400zl?

:P

A Xiaomi za darmo rozdaja

http://www.ghdeal.com/android-phones.html?phone_brand=55

Do tego transport i mozliwosc naliczenia cla.

> Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.

Czego jeszcze chcialbys wiecej?

LTE dzialajace w Polsce?.......
A racja...Xiaomi calkiem nie ma LTE.
Przedstawicielstwo na Europe? Serwis w Europie.

> Mozesz rzucic linke?

> [...]

Ale czym sie rozni wersja na Polske (Play) od wersji z importow wlasnych z GB (glownie) sprzedawanych na allegro? Bo o tym pisales.

Na Google widze glownie zachwyty zadowolonych uzytkownikow.

Swietnie zoptymalizowany telefon wyciagajacy wszystko co najlepsze ze swoich parametrow.

Data: 2014-04-11 00:01:13
Autor: jakson
Telefony z duĹźymi ekranami
większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G
który w nich warto zainwestować?

Np. w te, ktore beda dzialac w Polsce.
UMTS850 dziala w Ameryce, troche w Azji,
ale w Polsce na bank nie.
Itd.

Telefony z duĹźymi ekranami