Telefony z duĹĽymi ekranami

Data: 2014-04-10 18:37:50
Autor: jakson
Telefony z duĹĽymi ekranami
wyświetlacze od 4.6 do 5 cali
W Allegro sÄ… :
C20  = 512M/4G
C20i = 512M/4G
Cubot BOBBY = 512M/4G
G700 = 512M/4G
HTM M3 = 512M/4G
I9300 S9300 S3  = 1G/4G
I9500 DG300  = 512M/4G
LENOVO S890 = 1G/4G
Tracer Oxygen GS1 = 512M/4G
ZTE V965 = 512/8G

większość to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć są 1G/4G
który w nich warto zainwestować?

A gdzie ceny?
Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?
To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

Data: 2014-04-10 14:40:09
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 18:37:50 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
> [...]

> C20i = 512M/4G

> Cubot BOBBY = 512M/4G

> G700 = 512M/4G

> HTM M3 = 512M/4G

> I9300 S9300 S3  = 1G/4G

> I9500 DG300  = 512M/4G

> LENOVO S890 = 1G/4G

> Tracer Oxygen GS1 = 512M/4G

> ZTE V965 = 512/8G

> większo¶ć to 512 mega RAM i 4 giga ROM, choć s± 1G/4G

> który w nich warto zainwestować?

A gdzie ceny?

Ile PLN jestes w stanie przeznaczyc na telefon?

To bardzo istotny parametr pomagajacy zawezic wyniki wyszukiwania :).

Dokladnie.

Bez kryterium widelek ceny,odrzucajac najdrozsze, to najkozrystniejsze relacje cena/jakosc wg mnie maja wszystkomajacy chinczyk

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html
http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.html

tu troche trzeba zaczekac
http://www.gsmmaniak.pl/296818/oneplus-one/

minimum cena/jakosc

http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

optymalnie cena/jakosc

http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6-p-2-e-0409&category=165&order=qd&search_scope=category-165&string=lg+g2

bardzo oszczednie i topornie

http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fonepad/?utm_source=s_redirect&utm_medium=gsmmaniak
http://allegro.pl/listing/listing.php?category=121202&listing_sel=2&listing_interval=7&search_type=1&state=0&bid=3828&ap=2&aid=314219&description=1&order=p&string=ASUS+Fonepad&bmatch=seng-v6-p-2-e-0409

Data: 2014-04-11 00:10:14
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
wszystkomajacy chinczyk
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html

Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Widzialem jakies iOceany 5" z 2GB DDR3
oparte o MT6592 (czasami nawet o MT6592T!)
za 250 USD, czyli jakies 750 PLN,
co w najbardziej pesymistycznym przypadku (VAT)
daje ~920 PLN.

Ew. jakis Xiaomi jak fon ma byc dla kobiety :)

http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

Nie.
Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.
Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

http://www.tabletmaniak.pl/143618/promocja-asus-fonepad/

7"? Duzo...
Hm... 5" (jak na telefon) to duzo.
IMHO optymalnie to 4.3" - 4.7".

Data: 2014-04-10 15:53:20
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu pi±tek, 11 kwietnia 2014 00:10:14 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
> wszystkomajacy chinczyk

> http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find7a/Oppo-Find-7a.html

Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

[...]

Ten oppo to wersja na Europe, rozprowadzana przez ich europejskie przedstawicielstwo. Wada jest brak spolszczenia i radia FM. Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

> http://allegro.pl/listing/listing.php?category=165&order=p&string=Motorola+Moto+G

Nie.

Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.

Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

Mozesz rzucic linke?
Rozumiem, ze chodzi wylacznie o dystrybuje sprzedawana przez Play?

Data: 2014-04-12 14:14:26
Autor: jakson
Telefony z dużymi ekranami
Fajny, ale ponad 1600 PLN.

Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

Tanszy? Np. 1400zl?
:P

Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.
Czego jeszcze chcialbys wiecej?

Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

Mozesz rzucic linke?

Poszukaj na googlach.
Ogolnie chodzi o mala pojemnosc flasha
przy braku slotu na karty SD/microSD.
Do tego dochodzi slaby aparat i inne
a cena wcale nie jest taka niska.

Data: 2014-04-12 10:33:13
Autor: krzysztofsf
Telefony z dużymi ekranami
W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 14:14:26 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

> Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

Tanszy? Np. 1400zl?

:P

A Xiaomi za darmo rozdaja

http://www.ghdeal.com/android-phones.html?phone_brand=55

Do tego transport i mozliwosc naliczenia cla.

> Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.

Czego jeszcze chcialbys wiecej?

LTE dzialajace w Polsce?.......
A racja...Xiaomi calkiem nie ma LTE.
Przedstawicielstwo na Europe? Serwis w Europie.

> Mozesz rzucic linke?

> [...]

Ale czym sie rozni wersja na Polske (Play) od wersji z importow wlasnych z GB (glownie) sprzedawanych na allegro? Bo o tym pisales.

Na Google widze glownie zachwyty zadowolonych uzytkownikow.

Swietnie zoptymalizowany telefon wyciagajacy wszystko co najlepsze ze swoich parametrow.

Telefony z duĹĽymi ekranami