Telefony z dual sim

Data: 2017-09-22 20:07:39
Autor: Animka
Telefony z dual sim
Warto kupić któryś z tych telefonów (jak w podanych linkach), czy to już przeżytki?
Mam w domu Samsunga z dual sim, ale to nie android i już się odzwyczaiłam od używania takich telefonów.

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenfone-go-zb452k-ds-
czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-go-.bhtml?
gclid=EAIaIQobChMI15DZpqu51gIVRYmyCh15CADSEAQYASABEgKdovD_BwE&gcl
src=aw.ds&dclid=CJKI0JetudYCFQWKsgodDKoKag

--
animka

Data: 2017-09-22 12:09:47
Autor: krzysztofsf
Telefony z dual sim
W dniu piątek, 22 września 2017 20:08:11 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
Warto kupić któryś z tych telefonów (jak w podanych linkach), czy to już przeżytki?

Zlom.

Zobacz

https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe,d3.bhtml?keyword=xiaomi

Data: 2017-09-23 02:24:33
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-22 o 21:09, krzysztofsf pisze:
[...]

Tamte też maja wszystko co trzeba przecież...i na dodatek dual sim oraz są o wiele tańsze.

--
animka

Data: 2017-09-23 04:02:34
Autor: krzysztofsf
Telefony z dual sim

> https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe,d3.bhtml?keyword=xiaomi
Tamte też maja wszystko co trzeba przecież...i na dodatek dual sim oraz są o wiele tańsze.

Kup sobie jakis niesmartfon bez ekranu dotykowego z dualsimem, jesli chcesz dzwonic i sms-owac z dwoch kart bez korzystania z internetu i innych udogodnien smartfonowych - bateria bedzie dzialac dluzej na jednym ladowaniu.

Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.

Data: 2017-09-23 12:47:47
Autor: 2late
Telefony z dual sim
On 23/09/2017 12:02 PM, krzysztofsf wrote:

[...]

Ostatnio taki kupilem.
https://www.youtube.com/watch?v=vl_39mcYEaw
Ale nie dla siebie wiec wiem tylko ze dziala.
Taniej sie nie da.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-23 18:09:30
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 13:47, 2late pisze:
[...]

Pozdrawiam
Taki to ja miałam wiele, wiele lat temu. Potem z wysuwaną klawiaturą itd.itd.

--
animka

Data: 2017-09-23 22:24:59
Autor: 2late
Telefony z dual sim
On 23/09/2017 05:09 PM, Animka wrote:

[...]

No i co, dual sim źle działał?

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-24 00:50:20
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 23:24, 2late pisze:
[...]

Nie, dual mam na samsungu nirandroidzie. Najgowszymk kosznarem jest w nic pisanie smsów.
Nie na normalnej klawiatury jak w Androidzie.

--
animka

Data: 2017-09-23 18:02:24
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 13:02, krzysztofsf pisze:
[...]

Mam w domu nawet dotykowy (dual sim) nie smartfon, tzn. ogólnie mam parę telefonów, ale przyzwyczaiłam się do androida. Samsung z androidem, którego używam to nie dual sim niestety.
Te telefony pod linkami mają przecież androida
Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
Jak to nie mają? Przecież to smartfony.
kat. 1120495
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-go-.bhtml

smartfon myPhone GO!
Wyświetlacz  4,5 cala, 960 x 540 pikseli
Procesor  MediaTek MT6580M, czterordzeniowy 1,3 GHz
System operacyjny  Android 6 Marshmallow
Pamięć RAM  1 GB
Pamięć wbudowana  8 GB
Aparat foto  5 Mpix
Komunikacja  Wi-Fi, Bluetooth 4.0, USB, słuchawkowe
Pojemność baterii  1900 m

Ten drugi
https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bhtml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim

smartfon ASUS ZenFone Go ZB452KG
Wyświetlacz  4,5 cala, 854 x 480 pikseli
Procesor  Qualcomm Snapdragon 200 MSM8212, czterordzeniowy 1,2 GHz
System operacyjny  Android 5.1 Lollipop
Pojemność baterii  2070 mAh

--
animka

Data: 2017-09-23 14:32:10
Autor: krzysztofsf
Telefony z dual sim
W dniu sobota, 23 września 2017 18:03:05 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
Jak to nie mają? Przecież to smartfony.

Mozna tu wykorzystac okreslenie ze sprzedazy gier komputerowych.

Na obecne wymagania oprogramowania/konfiguraccja sprzetowa, Twoje wynalazki mozna okreslic jako "demo".
Jesli nie bedziesz korzystac z funkcji smartfonowych, wzglednie wlaczysz przegladarke czy apke pogody raz w miesiacu, to bedziesz twierdzila, ze to calkiem fajny sprzet. Jesli zaczniesz korzystac...to po jakims czasie zostawisz na scianie i ponownie wydasz pieniadze kupujac cos mocniejszego i z bateria umoizliwiajaca dluzej niz dwie godziny intensywnijszego korzystania.

te telefony sa zbudowane z przestarzalych komponentow polaczonych z najslabszymi niskobudzetowymi, wielkosc pamieci stalej przaktycznie umiemozliwia zainstalowanie wiecej niz kilku aplikacji a slaby procesor i malo ramu gwarantuje ich powolne dzialanie. na szczescie male baterie zapewniaja krotki czas denerwowania sie powolnym sprzetem. Jak uruuchomisz w sklepie, na golym oprogramowaniu produucenta, moze Ci sie wydawc, ze gadalem bzduury. Ale z miesiac korzystania i przyznasz mi racje, gdy sprzet spowolni, zacznie sie zapychac.

Pytasz sie o opinie, to ja dostajesz. Watpie, zeby ktokolwiek chcial Cie utwierdzic w Twoim wyborze.

Data: 2017-09-24 00:53:14
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 23:32, krzysztofsf pisze:
[...]

Procesor słaby? Zaglądales w opis?
Jeśli tak to chrzanię takie telefony.

--
animka

Data: 2017-09-23 21:43:06
Autor: ToMasz
Telefony z dual sim
smartfon ASUS ZenFone Go ZB452KG

wpisz nazwę tego telefonu i "antutu". To taki test. nie najlepszy, ale też nie najgorszy. teraz odrobiłem zadanie domowe za Ciebie. ten telefon ma 21 tyś punktów. to tyle ile samsung galaxy s3 . S TRZY napisałem. nie najowszy s7, albo juzjest 8, tylko trzy. Dlatego na tej grupie, nikt Ci (uczciwie) nie pomoże. To mniej więcej jakbyś chciała jeździć do pracy rowerem, i pytała czy lepszy będzie wigry bez hamulców czy jubilat bez kierownicy. OStatnio był tutuaj dobrze oceniany xiaomi note 4 czy cos takiego. w nieokrojonej wersji ma 65 tyś w antutu i działa całkiem przyjemnie. 750zł w proline

ToMasz

Data: 2017-09-24 00:18:12
Autor: Smok Eustachy
Telefony z dual sim
W dniu 23.09.2017 o 18:02, Animka pisze:
/.../
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-go-.bhtml

Ten drugi
https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bhtml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim
Powiem Ci krótko: kolektyw robi Cię w wała.
Obecnie używam Alcatela z 1GB RAM i 8 pamięci. Brakuje pamięci, bo część zajmuje system a resztę aplikacje Google, które puchną po aktualizacjach niemiłosiernie. I pamięć podręczna puchnie potwornie. Twitter trzyma hasło w 300 megach chyba. Wywaliłem.

Szukaj telefonu z 16 GB pamięci i miejscem na karte i tam coś uruchomisz.

1 GB + 8 GB działa dobrze pod Windows 10 Mobile, który jest porzucony.

Jeśli telefon działa jako telefon czyli ma dobry głośnik, mikrofon itp to 2+16 i jakoś podziała.

Data: 2017-09-24 00:57:19
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 00:18, Smok Eustachy pisze:
[...]

DZIĘKI!
Te smartfony jako takie z dual sim sa drogie, więc trwam prrzy swoim samsungu z systenen akdroid.

--
animka

Data: 2017-09-24 15:29:36
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 00:57, Animka pisze:
[...]

Te smartfony jako takie z dual sim są drogie, więc trwam prrzy swoim samsungu z systemem android.

Dodam jeszcze, że ponownie wkleiłam linki i linki te działają.
Wasze przedlądarki może łamią nieumiejętnie linki i dlatego nie możecie wejść na stronę.

--
animka

Data: 2017-09-24 00:20:58
Autor: Smok Eustachy
Telefony z dual sim
W dniu 23.09.2017 o 18:02, Animka pisze:
W dniu 2017-09-23 o 13:02, krzysztofsf pisze:
/.../
Spróbuj ten:
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-prime-plus-zloty.bhtml

Data: 2017-09-24 01:01:06
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 00:20, Smok Eustachy pisze:
[...]

Też jeden z malutkich ten tekefun. Chciałabym większy :-)

--
animka

Data: 2017-09-24 15:50:08
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 14:34, Smok Eustachy pisze:
[...]

Też jeden z malutkich ten telefon. Chciałabym większy :-)

5 cali, czyli duzy
W realu nie widzialam, ale skoro piszesz, że duży to duży.
Tak, ten jest oczywiście droższy, ale chyba lepszy.
Poprawny link:

Data: 2017-09-24 15:25:37
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 01:01, Animka pisze:
[...]

Przepraszam za literówki popełniane w swoich postach.

--
animka

Data: 2017-09-24 15:46:52
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 15:25, Animka pisze:
[...]

Te linki to nie literówki, ale przeprosiny przyjęte. :-)

Robert

Data: 2017-09-24 16:29:53
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Linki były dobre, tylko później ktoś złośliwie namotał.
Przeprosiłam za beznadziejne literówki.

--
animka

Data: 2017-09-24 19:56:46
Autor: 2late
Telefony z dual sim
On 24/09/2017 03:29 PM, Animka wrote:
Linki były dobre, tylko później ktoś złośliwie namotał.
Przeprosiłam za beznadziejne literówki.

Nie byly. Thunderbird lamie.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-25 01:18:23
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 20:56, 2late pisze:
On 24/09/2017 03:29 PM, Animka wrote:
Linki były dobre, tylko później ktoś złośliwie namotał.
Przeprosiłam za beznadziejne literówki.

Nie byly. Thunderbird lamie.

Pozdrawiam
Może Twój Thunderbird łamie. Mój Thunderbird nie łamie. Może taki link nie zmieścić się na całej szerokości strony, ale to nie oznacza, że link złamany.

--
animka

Data: 2017-09-25 08:24:58
Autor: 2late
Telefony z dual sim
On 25/09/2017 12:18 AM, Animka wrote:
[...]

A co to oznacza?

https://i.imgur.com/iKAARWE.png

  Thunderbird/38.5.1 Hamster/2.1.0.11

  Thunderbird/52.3.0 Hamster/2.1.0.11

Stary Thunderbird jest niekompatybilny.

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-25 14:07:25
Autor: Akarm
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 09:24, 2late pisze:

Stary Thunderbird jest niekompatybilny.

Nie wygłupiaj się. To my wszyscy nie mamy racji, wszyscy mamy zły sprzęt, wszyscy mamy problemy z połamanymi linkami z powodu naszej niegramotności...
Przecież dyskutujesz z Animką! Nie zauważyłeś? :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-09-25 18:14:53
Autor: 2late
Telefony z dual sim
On 25/09/2017 05:36 PM, Animka wrote:
Też byłam zdziwiona podświetleniem nie całego linku, ale wszystko ok. Otwiera co trzeba.
Trzeba było spróbowac.

Faktycznie:
https://i.imgur.com/mvBEO1K.png

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-09-25 19:50:21
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 19:14, 2late pisze:
[...]

Jakis imgur mnie nie interesuje. Imguraj sobie.

--
animka

Data: 2017-09-25 19:58:10
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 19:50, Animka pisze:
[...]

No to może Tobie wytłumaczę. To co zobaczyłaś to efekt działania Twojego źle załączonego linku. :-)

Robert

Data: 2017-09-25 20:15:45
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Wklej ten link teraz. Muszę skonfrontować z linkiem jakiegoś żartownisia tutaj.

Niedobrze juz mi się robi jak to wszystko czytam.
Dzwoń na policję, niech wyjaśnią Twoje skargi i ukarają winnego/winną, bo jesteś coraz bardziej namolny.

--
animka

Data: 2017-09-25 20:54:49
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 20:15, Animka pisze:
[...]

Jest on w Twojej pierwszej wiadomości wysłanej w tym wątku 22 września o 20:07. :-)

Robert

Data: 2017-09-25 14:42:22
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 01:18, Animka pisze:
[...]

Na spokojnie. :-)
Jak klikniesz na pierwszy link z Twojej pierwszej wiadomości to otwiera się strona z telefonem ASUS ZenFone Go ZB452K DS (czarny)?

Ja uważam, że się nie otwiera. A Ty?

Robert

Data: 2017-09-25 09:16:11
Autor: krzysztofsf
Telefony z dual sim
W dniu poniedziałek, 25 września 2017 14:43:08 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

> Na spokojnie. :-)
Jak klikniesz na pierwszy link z Twojej pierwszej wiadomości to otwiera się strona z telefonem ASUS ZenFone Go ZB452K DS (czarny)?

Ja uważam, że się nie otwiera. A Ty?

U mnie dziala

Data: 2017-09-25 19:59:53
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 18:45, Animka pisze:
[...]

Czy Ty nie masz nic innego do roboty tylko kotłujesz posta?
Stuknij się.

Ja tylko chcę, abyś nie umarła w niewiedzy. :-)

Robert

Data: 2017-09-25 20:17:26
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Napraw swoją przeglądarkę i odtranżol się już ode mnie.

--
animka

Data: 2017-09-25 20:52:27
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 20:17, Animka pisze:
[...]

Przeglądarki mamy dobre. Tylko jeszcze brakuje Tobie czujności, że wklejony link innym może sprawić problem w jego odczytaniu.

Teraz już wiesz, że twój czytnik łamie linki tak, że inne czytniki mogą nie odczytać. :-)

Masz kilka dróg.
Albo skracaj linki. Wymaga trochę pracy i niektórzy boją się klikać w skrócone linki.
Albo uaktualnij czytnik. Problem o którym pisałaś nie istnieje. Używam nowej wersji to wiem.

Robert

Data: 2017-09-26 01:56:59
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Paszoł do sedesu i szczoty!
Nie ma juz cię.

--
animka

Data: 2017-09-26 20:35:59
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-26 o 01:56, Animka pisze:
[...]

No i się doigrałem. :-)

Robert

Data: 2017-09-25 18:55:21
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 18:43, Animka pisze:

A może macie w Firefoxie wlączone proxy? Moze to ma ten zły wpływ na otwieranie linków?
W ustawieniach FF : Narzędzia/Opcje/ Sieć-Określ, w jaki sposób Firefox ma się łączyć z Internetem-  ja mam "bez serwera proxy" i tak u mnie przynajmniej musi być. Jak tam u Was to nie wiem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Wklejam tamtego posta. Linki normalnie otwieraja stronę AGD z tymi telefonami.

Data: 2017-09-25 21:21:51
Autor: Adam
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-25 o 18:55, Animka pisze:
W dniu 2017-09-25 o 18:43, Animka pisze:

A może macie w Firefoxie wlączone proxy? Moze to ma ten zły wpływ na otwieranie linków?

A co ma proxy do linków?
Proxy to serwer pośredniczący, używany m.inn w większych firmach i swego czasu w wolniejszych sieciach, chyba jak jeszcze protokół x.25 miał się dobrze.

W ustawieniach FF : Narzędzia/Opcje/ Sieć-Określ, w jaki sposób Firefox ma się łączyć z Internetem-  ja mam "bez serwera proxy" i tak u mnie przynajmniej musi być. Jak tam u Was to nie wiem.

Dla zwykłego użytkownika rzadko.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-09-25 19:14:46
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
[...]

Nie matacz. To nie są linki z Twojej pierwszej wiadomości.

Robert

Data: 2017-09-22 20:27:28
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-22 o 20:07, Animka pisze:
[...]

  Taka stara (grupowiczka) a taka... nieporadna w załączaniu linków. :-)

Robert

Data: 2017-09-23 02:21:21
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Sprawdzałam przed wysłaniem. Linki są ok i się otwierają, a Tobie nawet nie chciało si tam zajrzeć i starasz się dokuczyć. Zupełnie bez tematu.

--
animka

Data: 2017-09-23 03:22:42
Autor: RadoslawF
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 02:21, Animka pisze:
[...]

To sprawdź po wysłaniu, już się nie otworzą.
Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu
na poprawianie cudzego nieuctwa.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-22 23:12:40
Autor: h.sliwinski
Telefony z dual sim
W dniu sobota, 23 września 2017 03:22:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu

Jakby to delikatnie powiedzieć: zmień czytnik.
U mnie owszem, są połamane, ale nic nie trzeba sklejać.

Data: 2017-09-23 08:43:56
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 08:12, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Data: 2017-09-29 14:31:33
Autor: z
Telefony z dual sim

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Mój też połamany?

Data: 2017-09-29 14:33:24
Autor: z
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:31, z pisze:

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Mój też połamany?

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenfone-go-zb452k-ds-czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral z

Nie połamany a Animka chyba też Thunderbirda używa :-)

Data: 2017-09-29 14:38:10
Autor: z
Telefony z dual sim
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

Data: 2017-10-28 18:09:39
Autor: t-1
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:38, z pisze:
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

52.4.0

Data: 2017-09-29 18:45:05
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:38, z pisze:
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

To jej mówiliśmy. Ale Ona mówi NIE! :-)

Robert

Data: 2017-09-29 20:19:54
Autor: z
Telefony z dual sim
To jej mówiliśmy. Ale Ona mówi NIE! :-)

Ech te uparte baby :-)

Data: 2017-09-29 21:17:01
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Wszystko ok.

--
animka

Data: 2017-09-29 21:28:18
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 21:17, Animka pisze:
[...]

Ale to było pytanie retoryczne. :-)

Robert

Data: 2017-09-23 18:06:08
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 03:22, RadoslawF pisze:
[...]

Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś cwaniaczku nieuczku.
Też korzystam z Thunderbird'a.

--
animka

Data: 2017-09-24 08:10:44
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Telefony z dual sim
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Animka
naskrobał(a):

Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś cwaniaczku nieuczku.
Też korzystam z Thunderbird'a.

[cytat on]

[...]

[cytat off]
tak wygląda twój link w 40tude Dialog, to raczej twój program połamał
linki.
Możesz zacząć skracać linki na tiny.pl i bedzie dobrze u każdego.
--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

Data: 2017-09-24 15:34:57
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 08:10, ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

40tude to bardzo przestarzały program, więc na poprawne otwarcie linku w tym programie nie masz co liczyć.
Nie skracam linków, wolę widzieć przed nosem cały link, który mi się na pewno, zawsze otworzy-chyba, że ktoś wkleił sknoconego linka.

--
animka

Data: 2017-09-24 17:04:00
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Telefony z dual sim
[...]

Animka jak zawsze swoja filozofię ma. I po co ja się łudziłem?
Ech, niereformowanym chciałem z dobrego serca pomóc...
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

Data: 2017-09-24 17:56:34
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 17:04, ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Ciebie kto zreformował?
Dzięki za dobre serce 8-)

--
animka

Data: 2017-09-22 23:10:44
Autor: h.sliwinski
Telefony z dual sim

animka

Ile kasy masz przeznaczone?

Data: 2017-09-23 14:43:59
Autor: krzysztofsf
Telefony z dual sim
W dniu sobota, 23 września 2017 08:10:46 UTC+2 użytkownik h.sli....@gmail.com napisał:
> animka

Ile kasy masz przeznaczone?

I moze jeszcze uzupelnie - Co Animko planujesz robic z pomoca tego smartfona?
Bo jesli cchodzi tylko np. o wygodniejsza dotykowa klawiature, ktora wygodniej pisze sie sms i wygodne przegladanie kontaktow na duuzym ekranie, to te fony moga wystarczyc.

Data: 2017-09-25 23:33:50
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Telefony z dual sim
[...]

Telefony Prestigio są całkiem niezłe.

--
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

Data: 2017-10-21 09:48:28
Autor: Trybun
Telefony z dual sim
[...]

Muszą być akurat te? Przecie dual simy są także w ofercie tych bardziej współczesnych telefonów, i to niewiele droższe.

Telefony z dual sim