Telefony z dual sim

Data: 2017-09-22 20:27:28
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-22 o 20:07, Animka pisze:
Warto kupić któryś z tych telefonów (jak w podanych linkach), czy to już przeżytki?
Mam w domu Samsunga z dual sim, ale to nie android i już się odzwyczaiłam od używania takich telefonów.

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenfone-go-zb452k-ds-
czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-go-.bhtml?
gclid=EAIaIQobChMI15DZpqu51gIVRYmyCh15CADSEAQYASABEgKdovD_BwE&gcl
src=aw.ds&dclid=CJKI0JetudYCFQWKsgodDKoKag

  Taka stara (grupowiczka) a taka... nieporadna w załączaniu linków. :-)

Robert

Data: 2017-09-23 02:21:21
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Sprawdzałam przed wysłaniem. Linki są ok i się otwierają, a Tobie nawet nie chciało si tam zajrzeć i starasz się dokuczyć. Zupełnie bez tematu.

--
animka

Data: 2017-09-23 03:22:42
Autor: RadoslawF
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 02:21, Animka pisze:
[...]

To sprawdź po wysłaniu, już się nie otworzą.
Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu
na poprawianie cudzego nieuctwa.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-22 23:12:40
Autor: h.sliwinski
Telefony z dual sim
W dniu sobota, 23 września 2017 03:22:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu

Jakby to delikatnie powiedzieć: zmień czytnik.
U mnie owszem, są połamane, ale nic nie trzeba sklejać.

Data: 2017-09-23 08:43:56
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 08:12, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Data: 2017-09-29 14:31:33
Autor: z
Telefony z dual sim

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Mój też połamany?

Data: 2017-09-29 14:33:24
Autor: z
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:31, z pisze:

No to plus dla Googla. :-)

Robert

Mój też połamany?

https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/asus-zenfone-go-zb452k-ds-czarny.bhtml?from=skapiec&utm_source=skapiec.pl&utm_medium=referral z

Nie połamany a Animka chyba też Thunderbirda używa :-)

Data: 2017-09-29 14:38:10
Autor: z
Telefony z dual sim
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

Data: 2017-10-28 18:09:39
Autor: t-1
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:38, z pisze:
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

52.4.0

Data: 2017-09-29 18:45:05
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 14:38, z pisze:
Ale starego. Nowa wersja to Thunderbird/52.3.0

To jej mówiliśmy. Ale Ona mówi NIE! :-)

Robert

Data: 2017-09-29 20:19:54
Autor: z
Telefony z dual sim
To jej mówiliśmy. Ale Ona mówi NIE! :-)

Ech te uparte baby :-)

Data: 2017-09-29 21:17:01
Autor: Animka
Telefony z dual sim
[...]

Wszystko ok.

--
animka

Data: 2017-09-29 21:28:18
Autor: Robert Wańkowski
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-29 o 21:17, Animka pisze:
[...]

Ale to było pytanie retoryczne. :-)

Robert

Data: 2017-09-23 18:06:08
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-23 o 03:22, RadoslawF pisze:
[...]

Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś cwaniaczku nieuczku.
Też korzystam z Thunderbird'a.

--
animka

Data: 2017-09-24 08:10:44
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Telefony z dual sim
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Animka
naskrobał(a):

Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś cwaniaczku nieuczku.
Też korzystam z Thunderbird'a.

[cytat on]

[...]

[cytat off]
tak wygląda twój link w 40tude Dialog, to raczej twój program połamał
linki.
Możesz zacząć skracać linki na tiny.pl i bedzie dobrze u każdego.
--
....::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

Data: 2017-09-24 15:34:57
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 08:10, ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

40tude to bardzo przestarzały program, więc na poprawne otwarcie linku w tym programie nie masz co liczyć.
Nie skracam linków, wolę widzieć przed nosem cały link, który mi się na pewno, zawsze otworzy-chyba, że ktoś wkleił sknoconego linka.

--
animka

Data: 2017-09-24 17:04:00
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Telefony z dual sim
[...]

Animka jak zawsze swoja filozofię ma. I po co ja się łudziłem?
Ech, niereformowanym chciałem z dobrego serca pomóc...
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

Data: 2017-09-24 17:56:34
Autor: Animka
Telefony z dual sim
W dniu 2017-09-24 o 17:04, ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Ciebie kto zreformował?
Dzięki za dobre serce 8-)

--
animka