Telefony z kompasem

Data: 2009-07-30 13:45:07
Autor: Pamist
Telefony z kompasem
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-30 23:08:42
Autor: Endi
Telefony z kompasem

Uzytkownik "Pamist" <pawelmar@gmail.com> napisal w wiadomosci news:bbbfda1a-5374-441f-8ebb-bb9c7838c8ffo15g2000yqm.googlegroups.com...
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

n97

Data: 2009-07-30 23:38:42
Autor: bartekk
Telefony z kompasem
Pamist pisze:
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

iPhone 3GS :D

Data: 2009-07-31 00:00:39
Autor: igoR szczurka
Telefony z kompasem
Data: 2009-07-31 00:25:32
Autor: JoteR
Telefony z kompasem
"Pamist" napisal:

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?

Potencjalnie kazdy z obsluga Javy ;->
http://programy.computerworld.pl/mobile/231/Compass.4.1.html

JoteR

Data: 2009-07-31 00:52:36
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
Telefony z kompasem
Pamist pisze:
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

ALe takim magnetycznym czy programowym w stylu zapierdzielaj 100 metrów w linii prostej by GPS odsiał ¶mieci?

ALex

Data: 2009-07-31 04:59:22
Autor: Pamist
Telefony z kompasem
ALe takim magnetycznym czy programowym w stylu zapierdzielaj 100 metrów
w linii prostej by GPS odsiał ¶mieci?

Uruchamiam i wskazuje mi kierunek, nie chodzi o programowy - żadne
rozwiazania w Javie (bez fizycznego kompasu) mnie nie interesuja.
Planuje napisac aplikacje na telefony komorkowe ale bedzie mi
potrzebny kompas celem wskazania kierunku w ktory patrzy osoba
uzywajaca telefon. Stad takie pytanie: chce sie zorientowac czy cos
takiego ma sens - bo moze jest niewielu uzytkownikow modeli z
kompasem.

Jestem ciekawy czy to jest tylko taka nowinka która szybko zniknie,
czy też coraz więcej modeli będzie wyposażonych w kompas.

Data: 2009-07-31 19:33:22
Autor: cpt. Nemo
Telefony z kompasem

Użytkownik "Pamist" <pawelmar@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

Jestem ciekawy czy to jest tylko taka nowinka która szybko zniknie,
czy też coraz więcej modeli będzie wyposażonych w kompas.

W dobie pelnych nawigacji w telefonie to chyba taki kompas nie ma
najmniejszego sensu ?

pozdrawiam, Nemo

Data: 2009-08-01 22:55:39
Autor: u
Telefony z kompasem

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4v9t3$2u2$1news.onet.pl...
W dobie pelnych nawigacji w telefonie to chyba taki kompas nie ma
najmniejszego sensu ?

Jest w Samsung SGH-B2700 Solid , a GPS brak

Data: 2009-08-02 00:16:53
Autor: Janeo
Telefony z kompasem
On 1 Sie, 22:55, "u" <u...@wx.yz> wrote:
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__n...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:h4v9t3$2u2$1news.onet.pl...

> W dobie pelnych nawigacji w telefonie to chyba taki kompas nie ma
> najmniejszego sensu ?

Jest w Samsung SGH-B2700 Solid , a GPS brak

kuriosum.

Data: 2009-08-02 10:24:18
Autor: J.F.
Telefony z kompasem
On Sun, 2 Aug 2009 00:16:53 -0700 (PDT),  Janeo wrote:
On 1 Sie, 22:55, "u" <u...@wx.yz> wrote:
> [...]
> W dobie pelnych nawigacji w telefonie to chyba taki kompas nie ma
> najmniejszego sensu ?

Jest w Samsung SGH-B2700 Solid , a GPS brak

Kompas wbrew pozorom ma sens, zarowno samodzielnie jak i razem z GPS.
Zdarzylo mo sie np zabladzic we wlasnym miescie, wiem z musze jechac
na polnoc i dojechac do glownej drogi .. ale gdzie jest polnoc ? Kompas dziala natychmiast, kompas dziala na postoju w szczegolnosci
moze nawigacja od razu mowic "zawroc".

No i kompas nie zre duzo pradu ..

J.

Data: 2009-08-02 08:13:15
Autor: Sergiusz Rozanski
Telefony z kompasem
Dnia 31.07.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

Pozwala na wykrycie obrotu telefonu w osi grawitacji, czego nie umie
nawet 3 osiowy czujnik przyspieszenia. W nawi (ręcznej) pozwala na
obrót mapy na postoju - w samochodzie jest bez znaczenia, w ręce się
przydaje.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-03 01:13:02
Autor: cpt. Nemo
Telefony z kompasem

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com>
napisał w wiadomo¶ci

[...]

Przekonales mnie ze ma to sens, ale nie wzbudziles checi posiadania
takiego fiuczera :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-08-02 23:49:20
Autor: Sergiusz Rozanski
Telefony z kompasem
Dnia 02.08.2009 cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

Nie miałem takiego zamiaru :) Pisałem co daje dodatkowo.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-07-31 07:54:44
Autor: Flo
Telefony z kompasem
Pamist pisze:

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

Samsung B2700

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-07-31 12:10:08
Autor: Papkin
Telefony z kompasem
Pamist wrote:
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?

u muzuelmanow takie sprzedaja, wskazuja mekke stad prosta droga do innych kierunkow :D

Data: 2009-07-31 16:45:41
Autor: Piotrek
Telefony z kompasem
Data: 2009-08-03 10:00:10
Autor: Krzysztof Gustaw
Telefony z kompasem
Pamist pisze:
Witam,

Orientuje sie ktos moze jakie telefony na rynku maja wbudowany kompas?
Jakie sa zapowiedzi rynkowe z kompasem?
Generalnie z kompasami w elektronice jest kiepsko, ze względu na właściwości z których kompas korzysta, a które są skutecznie zakłócane przez elektronikę i wytwarzane przez nie pole magnetyczne. Mam garmin-a turystycznego z kompasem elektronicznym i kompas działa ok ... jak go odsunę od wszelkiej maści metalowych przedmiotów, ustawię się odpowiednio... itp... wg. mnie fizyki nie da się oszukać ;-)
  Pozdrawiam,
    Gus,

Telefony z kompasem