Telefony z rodziny HTC

Data: 2015-06-27 09:52:31
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

Data: 2015-06-27 10:11:18
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-27 o 09:52, Borneq pisze:
Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

Raczej nie Mini, ale chętnie DualSIM

Data: 2015-06-27 11:38:32
Autor: atm
Telefony z rodziny HTC
On 2015-06-27 11:12, Borneq wrote:
[...]

Poszukaj dodatkowych informacji w sieci na temat One X. Z tego co pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia
https://www.ifixit.com/Device/HTC_One_X
Podobnie jak chyba wszystkich najnowszych flagowcow HTC.
Jakisczas temu kupilem LG G2 i jestem bardzo zadowolony.
Jedyny mankament to wbudowana pamiec, niby 16GB ale w praktyce cos ok 11GB.

Data: 2015-06-27 16:39:58
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-27 o 11:38, atm pisze:
pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia

A który HTC nie ma problemu z grzaniem?

Data: 2015-06-27 21:35:25
Autor: atm
Telefony z rodziny HTC
On 2015-06-27 16:39, Borneq wrote:
W dniu 2015-06-27 o 11:38, atm pisze:
pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia

A który HTC nie ma problemu z grzaniem?

W ten sposob sugeruje, ze moze warto zainteresowac sie produktami innych firm :]

Data: 2015-06-28 07:24:22
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-27 o 21:35, atm pisze:
W ten sposob sugeruje, ze moze warto zainteresowac sie produktami innych
firm :]

Ja preferujÄ™ firmÄ™ Samsung i produkty Samsung Galaxy, ale inna osoba przyzwyczajona jest do HTC.

Data: 2015-06-28 08:27:07
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Telefony z rodziny HTC
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy siê nazw± Borneq
naskroba³(a):

Ja preferujê firmê Samsung i produkty Samsung Galaxy, ale inna osoba przyzwyczajona jest do HTC

Ja jestem zwolennikiem HTC. Jako pierwszego mia³em Wildfire, potem One
(tego pierwszego One), a obecnie od ponad roku Desire 500. I wszystkie
sobie chwale. A co do przegrzewania? Nie zauwa¿y³em takiej przypad³o¶ci,
mo¿e dlatego ¿e do grania u¿ywam Komputera a nie telefonu?

Natomiast Samsunga ceniê jako konstruktora niezawodnych tabletów.
--
....:::WISKOLER:::...
Szybko¶ciomierz samochodu Bormanna pokazywa³ 80 km/h. Obok szed³ Stirlitz

Data: 2015-06-28 10:08:04
Autor: atm
Telefony z rodziny HTC
On 2015-06-28 07:24, Borneq wrote:
[...]

Rozumiem, z tym ciezko dyskutowac. W kazdym razie nie podoba mi sie to, ze najnowsze modele flagowcow HTC robi na zasadzie drogich jednorazowek.
Pchaja do srodka duzo kleju i jednorazowych sreberek.
iPhone przy nich to zestaw Adama Slodowego.
Co do przegrzewania, w przypadku One X sÄ…dze, ze temat do przeanalizowania:
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=htc+one+x+heating+problem
Jedno z rozwiazan sugeruje wlaczenie trybu ekonomicznego dla procesora i wylaczenie transferu GSM.... ale moze pojawilo sie bardziej cywilizowane rozwiazanie, nie wnikalem. Moja przygoda z HTC skonczyla sie na pierwszym Desire.

Data: 2015-06-30 19:32:41
Autor: re
Telefony z rodziny HTC

Użytkownik "Borneq"

pamietam ten telefon mial problemy z grzaniem no i kwsetia jego
rozbieralnosci pozostawia sporo do zyczenia

A który HTC nie ma problemu z grzaniem?
-- -
3 egzemplarze różnych modele takiego problemu nie miały.

Data: 2015-06-27 15:20:23
Autor: Pszemol
Telefony z rodziny HTC
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message news:mmlknv$bp2$1node2.news.atman.pl...
Jaki model warto wybrać dla zakresów cen 400-500, 700-800, 1000-1100?
Samych Desire jest ileś rodzajów, poza tym Butterfly, One
Interesuje mnie tylko dotykowy z Androidem. Minimum 8 GiB, najlepiej 16 GiB

Może lepiej się zainteresuj firmą LG, wyglądają lepiej niż HTC.

Data: 2015-06-30 14:40:49
Autor: LordBluzg®
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-27 o 22:20, Pszemol pisze:
[...]

LG ssie. Właśnie porównuję i czytam/dotykam/testuję tu i tam...i najlepiej wypadają (cena/jakość/możliwości)...Xiaomi. Niestety, operatorzy nie mają tego w ofercie...ale mają Huawei (Mate, G7) co nie jest głupim rozwiązaniem a przynajmniej cenowo lepszym niż LG. Obecnie leciwy mój Huawei Y300 (2 lata) całkiem ładnie działa i pokonał nie raz LG z tamtych lat i sprawdził się pod względem konstrukcyjnym, pomimo że chińczyk w pełnej krasie. Jeśli HTC (chińczyk), to przypadł mi model 820 w testach (8 rdzeni 2G i LTE, NFC 5,5cala) i cena też nie jest kosmiczna ale brak dual sim, oraz grzanie go odrzucają. Z Samsunga w tej klasie to S5 i jego wodoszczelność, do pierwszej zbitej szybki oraz współpraca z smartwatchem tej firmy. Xperia nie odpowiada mi z powodu oprogramowania... i kanciastego wyglądu. Wiadomo, że nie porównuję tutaj innych półek i staram trzymać się w okolicy 1100/1500zł oraz ekran <5 cali. Nie piszę też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie ta półka (jakość/procki itp).

--
LordBluzg®
Have you heard the news? The dogs are dead!

Data: 2015-06-30 17:35:16
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg® pisze:
LG ssie. Właśnie porównuję i czytam/dotykam/testuję tu i tam...i
najlepiej wypadają (cena/jakość/możliwości)...Xiaomi. Niestety,
operatorzy nie majÄ… tego w ofercie...ale majÄ… Huawei (Mate, G7) co nie

Ja nie liczę na ofertę operatorów, ale kupuję na Allegro. Nie słyszałem o Xiaomi ale czy rzeczywiście warto kupić na przykład zamiast Samsunga Galaxy? (Dużą zaletą jest dual-sim)
Na Allegro 16 gigowe są zarówno za 600 jak i za 2050 zł

Data: 2015-06-30 17:56:05
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 17:35, Borneq pisze:
[...]

Czy warto HUAWEI HONOR 6 ?

Data: 2015-06-30 20:43:26
Autor: LordBluzg®
Telefony z rodziny HTC
[...]

To nim odpowiesz, to dosłysz. Google obsługiwac potrafisz?

ale czy rzeczywiście warto kupić na przykład zamiast Samsunga
Galaxy?

Odpowiadając doprecyzuj KTÓRY Galaxy :> Szklana kula mi nie działa.

(Dużą zaletą jest dual-sim)
Na Allegro 16 gigowe są zarówno za 600 jak i za 2050 zł

No są. Widać nie wiesz czego chcesz. Zdecyduj się może i najpierw poczytaj PO CO jest pamięć 4,8,16 giga w zalezności od marki telefonu. To nie są Ajfony :>

Punkty (tematykę) zapytań ci podałem. Określ się najpierw do tego a potem możemy dyskutować.

Data: 2015-06-30 17:43:25
Autor: Borneq
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg® pisze:
operatorzy nie majÄ… tego w ofercie...ale majÄ… Huawei (Mate, G7) co nie
jest głupim rozwiązaniem a przynajmniej cenowo lepszym niż LG. Obecnie
leciwy mój Huawei  Y300 (2 lata) caÅ‚kiem Å‚adnie dziaÅ‚a i pokonaÅ‚ nie raz

Huawei majÄ… po 4 giga a te z 16-toma sÄ… drogie

Data: 2015-06-30 20:39:38
Autor: LordBluzg®
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 17:43, Borneq pisze:
[...]

Ale bez problemu można sobie instalować na karcie SD :> To nie LG.

Data: 2015-06-30 20:28:30
Autor: Baron Von Kupen Zum Essen
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg® pisze:
  Nie piszÄ™ też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie
ta półka (jakość/procki itp).

Kupiłeś sobie telefą za 1500? Nie wieże, pokasz fuck2re Majkel :P

Data: 2015-06-30 20:37:10
Autor: LordBluzg®
Telefony z rodziny HTC
W dniu 2015-06-30 o 20:28, Baron Von Kupen Zum Essen pisze:
W dniu 2015-06-30 o 14:40, LordBluzg® pisze:
  Nie piszÄ™ też o MyPhone, Overmaxie czy innych podobnych, bo to nie
ta półka (jakość/procki itp).

Kupiłeś sobie telefą za 1500? Nie wieże, pokasz fuck2re Majkel :P

Właśnie rozważam zakup Samsunga A7 + Gear S w komplecie. Wkurwia mnie że Samsung smartwatche robi tylko pod siebie :/...bo alternatywy dla Gear S (cena/możliwości) to nie znalazłem.

Data: 2015-06-30 15:12:13
Autor: LordBluzg®
Telefony z rodziny HTC
[...]

Tak trochę głupio pytasz, dobrze że podałeś cenę. W pytaniu powinny być zawarte parametry, które są podstawą do podjęcia dyskusji/zakupu.
1) Wielkość ekranu
2) Wielkość RAM
3) Rodzaj obudowy
4) Bateria
5) ilość SIM
6) Dodatkowe info (NFC,LTE, pamięć dla aplikacji, system operacyjny, BT, wyjście TV/przyłącza itp).
Wychodzę z założenia że ja WIEM co potrzebuję a dopiero wtedy liczę kasę na zakup :)