Telekonferencja

Data: 2013-07-03 18:30:41
Autor: Ktos
Telekonferencja
Witam,

w przyszlym tygodniu czeka mnie telekonferencja z kilkoma osobami (bede musial sie wdzwonic na jakis numer). Czy ktos obeznany z tematem moze mi z wlasnego doswiadczenia opisac "z czym to sie je"?

Dzieki!

Data: 2013-07-03 18:34:38
Autor: Ktos
Telekonferencja
Użytkownik "Ktos" <ktos@ktos.ktos> napisał w wiadomości news:51d45225$0$1463$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywiscie, pomyslodawcy nie moge sie przyznac, ze nie mialem z tym stycznosci!

Data: 2013-07-03 19:19:33
Autor: DanW
Telekonferencja
W dniu 2013-07-03 18:34, Ktos pisze:
[...]

Dostaniesz numer telefonu, numer telekonferencji i pin. Wybierasz numer, usłyszysz zapowiedź głosową i postępujesz zgodnie z tym co usłyszysz i tyle.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2013-07-03 19:22:20
Autor: K
Telekonferencja
[...]