Telemarketingowcy

Data: 2014-05-21 17:15:41
Autor: W
Telemarketingowcy
Kriss wystukał, co następuje:

3 tyg temu cofnąłem w Citi Handlowy zgodę na przetwarzanie moich danych
osob. do celów marketingowych i ... się zaczęło. Codziennie po 3-4 x
dzwonią z banku. Nie odbieram telefonów od nich, a jak odbiorę to bidny
telemarteter nie ma pojęcia o wycofaniu zgody i chrzani swoje jak
mantrę. Kwalifikuje się to do zgłoszenia do GIODO?

Hm, dziwne.
Swego czasu sami 'włączyli' mi wiadomosci marketingowe (po tym jak wyrobiłem kartę wizz), aczkolwiek po pierwszym telefonie grzecznie napisałem z tego tytułu reklamację. Oddzwonili, powiedzieli że 'przetworzą do miesiąca' (co było głupie, no ale) i w sumie poza tym jednym incydentem więcej telefonów z Citi nie miałem...

Telemarketingowcy