Telemedycyna i Telekonsultacje

Data: 2013-05-25 09:55:20
Autor: janekmichalak2011
Telemedycyna i Telekonsultacje
Witajcie Forumowicze. Mam dość ciekawy problem z zakresu prawa. Jestem fizjoterapeutą, który na co dzień ćwiczy dzieci. Ostatnio był u mnie przedstawiciel firmy Medgo i zaoferował mi możliwość realizacji ćwiczeń on-line w internecie z wykorzystaniem kanału video. Ja wiem, że medycyna idzie naprzód, ale zastanawiam się czy udzielając porady przez interenet mam jakieś zobowiązania wobec pacjenta. Z regulaminu Medgo wynika, że nie - że moje działania to instrukatrz - link do dokumentu - http://medgo.pl/regulamin/. Na plus jest to, że nie musiałbym jeździć do pacjentów aby nadzorować ćwiczenia a i mógłbym rozszerzyć zakres działania. Co sądzicie o tym pomysle Medgo? Warte grzechu? pozdrawiam Janek

Data: 2013-05-26 09:24:37
Autor: Edel
Telemedycyna i Telekonsultacje
Moim skromnym zdaniem - nie warto. Kazda tego typu firma jest nastawiona (zwlaszcza teraz) wylacznie na zysk z pominieciem czynnika ludzkiego, a w Twojej pracy najwazniejszy jest kontakt bezposredni (zwlaszcza jesli chodzi o dzieci). Przemysl sprawe.

Pzdr
Edel

Telemedycyna i Telekonsultacje