Telemrzonki.

Data: 2009-07-18 21:42:25
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Telemrzonki.
Artyści i twórcy wieszający się u prezydenckich klamek w intencji ratowania publicznych mediów zachowują się żałośnie, jak niegdyś pracownicy PGR, którzy też uważali, że państwowe gospodarstwa rolne muszą istnieć, by im dawać utrzymanie.

 http://wyborcza.pl/1,75515,6829095,Telemrzonki.html

Przemek

"Artyści i twórcy żądający przywrócenia powszechnego abonamentu są na bakier z realiami. Te wyglądają bowiem tak, że już od wielu lat ściągalność tej wciąż przecież formalnie obowiązkowej daniny oscyluje wokół 50 proc., czyli połowa posiadaczy odbiorników nie płaciła i nie płaci, a wszelkie podejmowane próby egzekucji zawiodły. Obywatele nie chcą i nie będą dopłacać do tego, co od stacji komercyjnych otrzymują za darmo, ani za ambitne programy kulturalne, których w większości nie potrzebują. Powrotu do powszechnego abonamentu w Polsce nie ma i nie będzie, niezależnie od tego, co uchwalą parlamentarzyści i podpisze prezydent."

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-18 13:19:02
Autor: Mariusz Merta
ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow
ten czlowiek goni w pietke...
ciekawi mnie komu bedzie robil minete yntelektualna kiedy tusk wyleci
z posady...sondaze jakies ten nie teges...
pewnie schowa sie za nowym nickiem...np. autorytet moralny ;-)
moralny prosze szanownych panstwa a nie malorolny ;-)
Mariusz Merta

Data: 2009-07-18 22:44:39
Autor: konserwator
ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:41a7093a-0221-4cf8-aab5-e613bfe2f7cbc36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

przeciez nie twierdze, ze Kawecki byl pracownikiem!
On byl dyrektorem PGR!

Data: 2009-07-18 21:51:46
Autor: rAzor
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory
Użytkownik Jarek - akwizytor z Jasnej Góry napisał:
[...]

Chcecie powiedzieć, tympy wieśniaku Kawecki, że Agnieszka Holland jest podobna do waszej matuli, dojarki z PGRu?
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-18 22:15:49
Autor: jadrys
rAzor pisze:
[...]

Mógłbyś nie zmieniać tytułu nie swojego wątku?  Wprowadzasz zamieszanie.

Data: 2009-07-19 19:01:12
Autor:
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory
On Sat, 18 Jul 2009 21:51:46 +0200, rAzor
<huck-travelling-willbury@hotdog.au> wrote:

> [...]

Chcecie powiedzieć, tympy wieśniaku Kawecki, że Agnieszka Holland jest podobna do waszej matuli, dojarki z PGRu?

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-19 21:34:54
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory

Użytkownik ""<heRsk>"" <oyoy?brednie@interia.pl> napisał

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!

Łasi się ścierwo do każdego i żebrze o odpisanie. Tfu!

Przemek

Data: 2009-07-20 08:31:33
Autor:
Wie¶niaka Kaweckiego dręcz± zmory
On Sun, 19 Jul 2009 21:34:54 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!
Łasi się ścierwo do każdego i żebrze o odpisanie. Tfu!

 bedzie niegrzeczny to znow oberwie po uszach ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-18 21:55:32
Autor: raff
Telemrzonki.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Artyści i twórcy wieszający się u prezydenckich klamek w intencji ratowania publicznych mediów zachowują się żałośnie, jak niegdyś pracownicy PGR,

Co ty Jacek z tym PGR ?

Ciagnie wilka do lasu, co ? Wiocha zawsze wyjdzie.

R.

Data: 2009-07-18 13:19:24
Autor: Antenka
Telemrzonki.
On 18 Lip, 21:55, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]

Co ty Jacek z tym PGR ?

Ciagnie wilka do lasu, co ? Wiocha zawsze wyjdzie.

o matko, Kawsiurek wilkołakiem jest? brrrrrr :((( boję sięęę

Antenka

Data: 2009-07-18 22:36:23
Autor: raff
Telemrzonki.
Antenka pisze:
[...]

E tam od razu wilkolak...

Tylko jeden zab mu wyrosl:
http://c10.wrzuta.pl/wm19600/9e2ed1620007781d4866800c/menel

R.

Data: 2009-07-18 22:04:53
Autor: konserwator
Telemrzonki.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h3t9cu$tr5$1news.onet.pl...
[...]

pewnie trauma. Podobno Kałecki byl kiedys dyrektorem PGR i mu stanowisko pracy zlikwidowali...

Data: 2009-07-18 22:13:03
Autor: raff
Telemrzonki.
[...]

Jak kon bylo chory to Kawecki przy plugu robil. Stad ta trauma.

R.

Data: 2009-07-18 22:14:25
Autor: Piotr
Telemrzonki.
Dnia Sat, 18 Jul 2009 22:04:53 +0200, konserwator napisał(a):

pewnie trauma. Podobno Kałecki byl kiedys dyrektorem PGR i mu stanowisko pracy zlikwidowali...

Dyrektorem obory, to ten sam poziom ętelektalnej elyty co wałkun.
Piotr

Data: 2009-07-18 23:17:30
Autor: boukun
Telemrzonki.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5v186wyasnll$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Szczyt intelektu moherowego tłuka. Bóg popełnił błąd, ucząc tłuków alfabetu.

boukun

Data: 2009-07-18 23:28:01
Autor: Piotr
Telemrzonki.
Dnia Sat, 18 Jul 2009 23:17:30 +0200, boukun napisał(a):

Szczyt intelektu moherowego tłuka. Bóg popełnił błąd, ucząc tłuków alfabetu.

boukun

Jakieś wałkówno mi się do podeszwy przykleiło...
Piotr

Data: 2009-07-19 00:01:38
Autor: boukun
Telemrzonki.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:g30itkgmy5pq$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

W mózgu tłuku.

boukun

Data: 2009-07-19 08:11:21
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Telemrzonki.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Co ty Jacek z tym PGR ?

Ciagnie wilka do lasu, co ? Wiocha zawsze wyjdzie.

Spróbuj pomyślec. Ja wiem, że to nie boli, ale w końcu nie musisz robic tego co ci nie wychodzi.
Który pracownik PGRu twierdziłby, że jego koledzy nie mieli racji domagając się istnienia tych "firm"? Jeśli jesteś zainteresowany tym tematem, to wal jak w dym do Azora, bo kiedyś pisał, że przed przeprowadzką pod Wałbrzych, pracował w ubojni, czy oborze, później chyba w PKP.

Przemek

Data: 2009-07-19 07:29:56
Autor: iaforek
Telemrzonki.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
 http://wyborcza.pl/1,75515,6829095,Telemrzonki.html

lub czasopisma... lub telewizja...
Tak, wyborczej na pewno zależy na tvp ;)

--
iaforek

--

Telemrzonki.