TelepiÄ?cy siÄ? punciak podczas ruszan ia.

Data: 2011-02-09 20:00:40
Autor: Gabriel'wilk'
TelepiÄ?cy siÄ? punciak podczas ruszan ia.

*Czy to może być coś innego niż sprzęgło?*

Już kiedyś zadałem to pytanie na grupie, padały odpowiedzi że raczej
sprzęgło. Teraz chciałbym się Was poradzić, czy mogłoby to być cokolwiek
innego (jeśli nie, to oddając auto do mechanika kazałbym szczególnie na
nie zwrócić uwagę).

Z góry dziękuję za pomoc, odpowiedzi i dyskusję.
W kropce z 97' miałem podobny objaw tyle, że oprócz ruszania było czuć stuki/szarpanie/kołysanie przy wolnej jedzie np. po parkingu. Okazało się, że były padnięte poduszki silnika oraz walnięta jedna kolumna McPhersona + jej górne mocowanie (łożysko z górną poduszką/gniazdem)
Po wymianie kropek ozdrowiał i tak już jeździ do dnia dzisiejszego. Sprzegło było raz wymieniane ale jego pad objawiał się nieco inaczej

   Oskar Wilde

TelepiÄ?cy siÄ? punciak podczas ruszan ia.