Telepolis

Data: 2013-02-22 11:13:42
Autor: Marx
Telepolis
Witam
Swego czasu Telepolis miało możliwość wyfiltrowania newsów tylko po operatorze (np tylko Play) a nawet tylko po konkretnej taryfie.
Teraz widzę "pojedynek telefonów", "Ankieta", "Filmy z telepolis" i 100 innych pierdół które mnie kompletnie nie interesują, ale filtracja się straciła, albo ja nie umiem znaleźć.
Poradźcie czy da się jakoś to osiągnąć (może jak konto założę to się pojawi?) albo jakiś serwis który jest równie aktualny i ma taki sposób filtracji, abym mógł widzieć newsy tylko dotyczące jednego operatora, najchętniej w RSS
Marx

Data: 2013-02-25 20:11:50
Autor: pm123
Telepolis

U¿ytkownik "Marx" <acc.for.news@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mvsjv9-tba.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
Witam
Swego czasu Telepolis mia³o mo¿liwo¶æ wyfiltrowania newsów tylko po operatorze (np tylko Play) a nawet tylko po konkretnej taryfie.
Teraz widzê "pojedynek telefonów", "Ankieta", "Filmy z telepolis" i 100 innych pierdó³ które mnie kompletnie nie interesuj±, ale filtracja siê straci³a, albo ja nie umiem znale¼æ.
Porad¼cie czy da siê jako¶ to osi±gn±æ (mo¿e jak konto za³o¿ê to siê pojawi?) albo jaki¶ serwis który jest równie aktualny i ma taki sposób filtracji, abym móg³ widzieæ newsy tylko dotycz±ce jednego operatora, najchêtniej w RSS
Marx

Uk³ad na portalu w nowym wydaniu jest kompletnie do dupy!
"dobry BY£ z niego herbatnik"

:-(

--

pm123

[...]