Teleportacja w motoryzacji

Data: 2014-12-01 09:17:06
Autor: Miroo
Teleportacja w motoryzacji
W dniu 2014-11-29 o 11:06, Czesław Wiśniak pisze:
http://tinyurl.com/lpzqbdk

"Według warszawskiej straży miejskiej kierujący samochodem marki Fiat popełnił dwa wykroczenia w odstępie trzech sekund. Problem w tym, że fotoradary, które zrobiły zdjęcia, są oddalone od siebie o 2 kilometry."

Jak takie jaja z czasem będą przy pomiarze odcinkowym, zrobi się bardzo zabawnie.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-01 18:17:14
Autor: Shrek
On 2014-12-01 09:17, Miroo wrote:

[...]

W sumie dlaczego sądzisz, że maiłyby być na podstawie historii z fotopstryczkiem? Fotopstryczek mierzy prędkość i to jest zapewne zrobione w miarę dobrze, a czas jest tylko przy okazji i pewnie nawet nie jest synchronizowany.

Shrek.

Data: 2014-12-02 00:22:25
Autor: radoslaw
W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 18:17:12 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
On 2014-12-01 09:17, Miroo wrote:

> [...]

W sumie dlaczego sądzisz, że maiłyby być na podstawie historii z fotopstryczkiem? Fotopstryczek mierzy prędkość i to jest zapewne zrobione w miarę dobrze, a czas jest tylko przy okazji i pewnie nawet nie jest synchronizowany.
Jeśli czas popełnienia wykroczenia nie jest ważny, to może było ono popełnione tak dawno, że już się przedawniło? :)

Data: 2014-12-02 10:16:35
Autor: Miroo
W dniu 2014-12-01 o 18:17, Shrek pisze:
On 2014-12-01 09:17, Miroo wrote:

[...]

Dlaczego zakładasz, że komuś do głowy przyjdzie, że synchronizacja czasu będzie potrzebna, a jeśli już to, że będzie działać prawidłowo?
Niby to żadna filozofia, ale po ostatniej "informatycznej" aferze niczego nie można być pewnym.
O ile z PKW większość ludzi się tylko śmieje, a część załamuje ręce, to w przypadku mandatów za prędkość może się zrobić nieprzyjemnie.

Teoretycznie system oparty na pomiarze czasu powinien być bardziej odporny na błędy od systemów opartych na pomiarze prędkości. I mam nadzieję, że tak będzie.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-02 18:39:39
Autor: Shrek
On 2014-12-02 10:16, Miroo wrote:

[...]

Dlatego, że zakładam, że w zespole będzie co najmniej jeden inżynier. W sumie może być nawet w trakcie studiów. Powinien dostrzec taką konieczność:P

Niby to żadna filozofia,

Sam widzisz.

ale po ostatniej "informatycznej" aferze
niczego nie można być pewnym.

Ale podstawy logiki każą udowadniać fakt, a nie nieistnienie faktu.

Shrek.

Data: 2014-12-04 10:56:09
Autor: Miroo
W dniu 2014-12-02 o 18:39, Shrek pisze:
On 2014-12-02 10:16, Miroo wrote:

[...]

Niestety teraz rządzą pieniądz i polityka, a nie inżynierowie.
Gdyby rządzili inżynierowie*, to świat byłby lepszy (i nie musiałbym wyciągać zbiornika płynu chłodzącego i akumulatora w celu wymiany żarówek).

ps. nie mam na myśli dyplomu

Pozdrawiam

Data: 2014-12-04 19:02:50
Autor: Shrek
On 2014-12-04 10:56, Miroo wrote:

[...]

I chociazby z tego powodu zadbają o synchronizację, jak będzie konieczna. To ma działać, żeby skutecznie ściągać kasę:P

Gdyby rządzili inżynierowie*, to świat byłby lepszy (i nie musiałbym
wyciągać zbiornika płynu chłodzącego i akumulatora w celu wymiany żarówek).

Dupa tam. Myślisz, że inżynierowie to tacy święci i tylko dobro użytkownika się dla nich liczy:P

Shrek.

Data: 2014-12-05 09:50:01
Autor: Miroo
On 2014-12-04 10:56, Miroo wrote:
Niestety teraz rządzą pieniądz i polityka, a nie inżynierowie.

Dupa tam. Myślisz, że inżynierowie to tacy święci i tylko dobro
użytkownika się dla nich liczy:P

Przecież wyraźnie daję do zrozumienia, że chodzi o inżynierów, którymi nie rządzą pieniądze i polityka :)
Aż by się chciało zanucić: "Prawdziwych Cyg^H^H^Hinżynierów już nie maaaa..."

Pozdrawiam

Data: 2014-12-05 16:28:47
Autor: Shrek
On 2014-12-05 09:50, Miroo wrote:

[...]

Czyli bezrobotnych. Ale oni nic nie robią z definicji:P

Shrek.

Teleportacja w motoryzacji