Data: 2011-05-31 12:57:46 | |
Autor: Q | |
Teleserwisowe dbNieporozumienie | |
Zapytalem (mailowo, bo easynet lezal) o dane wymagane do przelewu przez Teleserwis.
Odpowiedz nie przychodzila a easynet juz wstal wiec wyslalem to samo zapytanie "z konta". Po jakims czasie przyszly odpowiedzi na oba (te same) zapytania: Odp. A: "Zwracamy również Pańską uwagę, iż zapisany szablon przelewu w easyNet, przyspieszy czas wykonania przelewu [...]" Odp. B: "Jednocześnie informuję, że szablony utworzone w systemie EasyNET nie są dostępne dla Konsultanta przyjmującego telefoniczną dyspozycję przelewu [...]" Ktos z Was robil przelew przez Teleserwis? Czy zamiast dyktowania nr konta, imienia, nazwiska, adresu, tytulu i kwoty przlewu mozna im powiedziec "szablon czynsz", ew. "kontrahent czynsz, kwota 1200zl"? |
|