Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Teleserwisowe dbNieporozumienie

Teleserwisowe dbNieporozumienie

Data: 2011-05-31 12:57:46
Autor: Q
Teleserwisowe dbNieporozumienie
Zapytalem (mailowo, bo easynet lezal) o dane wymagane do przelewu przez Teleserwis.
Odpowiedz nie przychodzila a easynet juz wstal wiec wyslalem to samo zapytanie "z konta".
Po jakims czasie przyszly odpowiedzi na oba (te same) zapytania:

Odp. A: "Zwracamy również Pańską uwagę, iż zapisany szablon przelewu w easyNet, przyspieszy czas wykonania przelewu [...]"

Odp. B: "Jednocześnie informuję, że szablony utworzone w systemie EasyNET nie są dostępne dla Konsultanta przyjmującego telefoniczną dyspozycję przelewu [...]"

Ktos z Was robil przelew przez Teleserwis?

Czy zamiast dyktowania nr konta, imienia, nazwiska, adresu,
tytulu i kwoty przlewu mozna im powiedziec "szablon czynsz",
ew. "kontrahent czynsz, kwota 1200zl"?

Teleserwisowe dbNieporozumienie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona