Telestrada - bardzo ciekawa spółka

Data: 2010-03-15 16:53:56
Autor: head
Telestrada - bardzo ciekawa spółka
Myślę, że jest to jeszcze bardzo niedoceniona spółka, ale wkrótce się to zmieni.

wskaźniki:
c/wk 1,38
c/z 9,2

1. sprzedaż lub zamiana nieruchomości za 1,5 mln zł (nabyta za 935 tys. zł)
2. Infotel zaczął generować zyski (w 2009r. strata 30 tys. zł.; prognoza to
kilkaset tys. zł zysku w 2010r.)
3. podanie prognoz przychodów i zysku na 2010r. w Marcu
4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji) --

Data: 2010-03-15 18:20:16
Autor: skippy

Użytkownik "head" <agtenisWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000008e7.4b9e5814newsgate.onet.pl...
[...]

Co w tym ciekawgo, że się wyprzedaje?
No jesli handluje nieruchomościami, to przepraszam (ale i tak częściowo, bo słaby vol = 1 sztuka).

2. Infotel zaczął generować zyski (w 2009r. strata 30 tys. zł.; prognoza to
kilkaset tys. zł zysku w 2010r.)

To warzywniak?????????

3. podanie prognoz przychodów i zysku na 2010r. w Marcu

Tego nie czaje, jasniej proszę.

4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji)

To rozumiem, kazdy chce darmowy kredyt więc jaka w tym chwała.

Data: 2010-03-15 18:26:37
Autor: head
> [...]

> 4. ewentualne plany przejścia na rynek podstawowy GPW (bez emisji akcji)

To rozumiem, kazdy chce darmowy kredyt więc jaka w tym chwała.

1. jesli spolka z branzy telekom kupuje od syndyka lokal za 935 tys. zl a
sprzedaje za 1,5 mln zł to nie oznacza, ze sie wyprzedaje

2. infotel to tylko spolka zalezna, a poza tym pisze tylko o zysku netto a nie o
przychodach, wiec nie jestes w stanie stwierdzic czy to warzywniak.

3. niewiele spolek podaje prognozy

4. co ma przejscie na gpw do darmowego kredytu?

p.s. jesli nie masz pojecia o rynku kapitalowym to lepiej nic nie pisz.

Telestrada - bardzo ciekawa spółka